abonnement Unibet Coolblue
pi_168018931
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:53 schreef DJMO het volgende:

[..]

het lijkt wel alsof ik het aantrek :P toen ik nog in de hoef woonde, was daar regelmatig de texaco en ik meen ook minimaal één keer de vomar aan de beurt :')
Die texaco was met regelmaat de sjaak inderdaad.

Gelukkig woon ik nu in een dorp. Dorp O+. Kwam vandaag wel alkmaar weer onveilig maken in mn lesauto :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 januari 2017 @ 23:10:55 #27
147316 crew  DJMO
#trut
pi_168018980
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 23:08 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Die texaco was met regelmaat de sjaak inderdaad.

Gelukkig woon ik nu in een dorp. Dorp O+. Kwam vandaag wel alkmaar weer onveilig maken in mn lesauto :+
in de 2/3 jaar dat ik er woonde, issie minimaal drie keer overvallen :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 10 januari 2017 @ 08:40:30 #28
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_168023056
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:58 schreef DJMO het volgende:

[..]

als je een gil geeft hoe laat je je er bent kom ik ook wel even aanwaaien (als het 's middags is that is. )
nope, 's avonds. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 januari 2017 @ 08:51:32 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_168023130
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 08:40 schreef Cryothic het volgende:

[..]

nope, 's avonds. :)
Dan niet :P 's avonds kan ik niet weg (kinderen slapen enzo )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_168863014
http://www.geenstijl.nl/m(...)jder_alkmaar_in.html

Auto van jullie (buren) nog heel? ;)
pi_168871662
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 22:57 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Wij komen vaker bij de Jumbo dan bij de appie :')
Morgen maar weer een rondje Lidl/Deen, en dan ook ff naar de appie voor de koffie.
_O-
Vorig weekend voor het eerst naar de Dekamarkt geweest (efteling zegeltjes jeuj), en het was alsof ik een tijdmachine in stapte en weer in de jaren 80 belandde, godallemachtig.. dat assortiment, en die bruine tegeltjes en tl verlichting _O-
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_168871907
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 12:11 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Vorig weekend voor het eerst naar de Dekamarkt geweest (efteling zegeltjes jeuj), en het was alsof ik een tijdmachine in stapte en weer in de jaren 80 belandde, godallemachtig.. dat assortiment, en die bruine tegeltjes en tl verlichting _O-
_O- :D
pi_168872057
De Jumbo is minder ver lopen trouwens.. maar dat vind ik (op het speciaalbier assortiment na :P) echt een verschrikkelijke zaak.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  maandag 13 februari 2017 @ 13:06:22 #34
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_168872437
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 12:11 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Vorig weekend voor het eerst naar de Dekamarkt geweest (efteling zegeltjes jeuj), en het was alsof ik een tijdmachine in stapte en weer in de jaren 80 belandde, godallemachtig.. dat assortiment, en die bruine tegeltjes en tl verlichting _O-
Deka is echt pre-2000 ja :Y
Daar komen we alleen voor de aanbiedingen en hamburgerkruiden van silvo :')

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 12:37 schreef Ener-G het volgende:
De Jumbo is minder ver lopen trouwens.. maar dat vind ik (op het speciaalbier assortiment na :P) echt een verschrikkelijke zaak.
Jumbo vind ik er prettig vanwegen die scanners. Niet weer je karretje uitladen en weer inladen bij de kassa. En nooit een lange wachtrij. Ideaal.
pi_168872458
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:06 schreef Cryothic het volgende:
Jumbo vind ik er prettig vanwegen die scanners. Niet weer je karretje uitladen en weer inladen bij de kassa. En nooit een lange wachtrij. Ideaal.
Die hebben ze ook bij de Appie :s)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  maandag 13 februari 2017 @ 13:33:10 #36
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_168872840
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:08 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Die hebben ze ook bij de Appie :s)
Ja, maar die is dan weer verder lopen dan de jumbo ;)
En de jumbo voelt toch alsof je minder betaald voor dan bij de AH ;)
pi_168873029
Volgens mij scheelt het niet bijzonder veel qua prijzen, Jumbo of AH. :+

En hier hangt het van de dag af waar ik (mee) heenga, in het weekend vaak Jumbo, doordeweeks vaak AH. (Hetzij in de Hoef, hetzij in de Mare. :P) Met af en toe Deen, want Joop is fan van het vega-assortiment daar. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 13 februari 2017 @ 13:55:29 #38
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_168873214
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij scheelt het niet bijzonder veel qua prijzen, Jumbo of AH. :+

En hier hangt het van de dag af waar ik (mee) heenga, in het weekend vaak Jumbo, doordeweeks vaak AH. (Hetzij in de Hoef, hetzij in de Mare. :P) Met af en toe Deen, want Joop is fan van het vega-assortiment daar. :+
Voor het grootste deel is het bij ons simpelweg de auto onder de Lidl neerzetten, rondje lidl, rondje deen.
Lekker simpel alles in 1x
pi_168873277
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:33 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ja, maar die is dan weer verder lopen dan de jumbo ;)
En de jumbo voelt toch alsof je minder betaald voor dan bij de AH ;)
Nou.. zo veel goedkoper vond ik de Jumbo niet.. en de kwaliteit van het vlees is echt om te huilen.

Ik denk dat het misschien 3 minuten lopen scheelt van elkaar, is wel lekker hoor, even de benen strekken :) En anders gewoon op de fiets. Met de auto naar De Mare doen we alleen als we echt heul heul veel mee moeten nemen, dat is gewoon decadent zo dichtbij.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_168873367
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:55 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Voor het grootste deel is het bij ons simpelweg de auto onder de Lidl neerzetten, rondje lidl, rondje deen.
Lekker simpel alles in 1x
Hier vaak fiets of lopen, met de auto doe ik/we eigenlijk alleen als we meer dan één krat bier willen halen. :P Joop komt uit z'n werk langs een Aldi, dus die haalt daar zooi, ik kom er verder amper.

En vlees haal ik amper, dus geen idee van de kwaliteit daarvan bij de Jumbo. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_168877316
Ik ga meestal naar de Albert Heijn of Vomar. Ligt er meestal aan waar en welk pils er in de aanbieding is.

Moet de Albert Heijn niet overvallen worden natuurlijk.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_168880210
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 21:26 schreef lynda het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)jder_alkmaar_in.html

Auto van jullie (buren) nog heel? ;)
Mn lesauto is nog heel ja. Het was zaterdag wel een 'blij dat ik glij' in de hoef zeg, jasses. Strooizout is ook al wegbezuinigd ofzo
pi_168881334
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 13:06 schreef Cryothic het volgende:

[..]
hamburgerkruiden van silvo :')
Really? Gewoon een kilootje (of twee) puur rundergehakt halen, en een pot zongedroogde tomaten snipperen en erdoorheen kneden :9
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 februari 2017 @ 18:17:07 #44
147316 crew  DJMO
#trut
pi_168898323
In Alkm. omg. Europaboulev.beroving in winkel. Man sign: getint, gr. jas, zwart, 25 jr, 1.80 lang, Onderneem zelf geen actie, bel 112.
Tips? Bel nu 0800-0011
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 februari 2017 @ 18:17:45 #45
147316 crew  DJMO
#trut
pi_168898335
Zou om de Vodafone winkel gaan, volgens buurtpreventie app.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_168898945
Gaat lekker met de overvallen en dergelijke
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_169031242
Vandaag weer raak? Nu al een half uur dikke heli boven de wijk
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_169031315
St. Pancras, een inbraak.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:00:04 #49
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_169039819
http://www.nhnieuws.nl/ni(...)er-en-hondengeleider

politie kon nog niet zeggen of het dezelfde inbrekers zijn als in St. Pancras
  Moderator maandag 27 februari 2017 @ 07:45:48 #50
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')