Ik vind meisjes in de stad geiler.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 04:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind verhalen geiler als ik eerlijk ben
Dat weet ik ouwe reusquote:Op woensdag 19 oktober 2016 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind meisjes in de stad geiler.
Is toch vreselijk ongemakkelijk. Kan je nog beter thuis kijken, mag je nog zitten ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 04:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kaarten via zijn werk. Dus hij dacht skyboxje of tweede ring. Ik zou het ook niet doen hoor. Bij elke andere club in Nederland wel. Niet bij feyenoord
Dat staat op een vrij laag pitje, want heb geen zin meer in al dat gezeik en gedoe en rare spelletjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 04:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat weet ik ouwe reus
Hoe gaan je hossels
Ik ben ook minder wanhopig gelukkig.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 04:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat staat op een vrij laag pitje, want heb geen zin meer in al dat gezeik en gedoe en rare spelletjes.
Goedzo, wat moet je ermee allemaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 04:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben ook minder wanhopig gelukkig.
Als ik heel eerlijk ben begin ik alles wel een beetje kapot te relativeren. Ik was uit dit weekend. Same old, same old natuurlijk. Maar ik zat daar op de wc en ik dacht wat doe ik hier eigenlijk. In deze kroeg met de jongens. Ook niet echt iets om vrolijk van te worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 04:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goedzo, wat moet je ermee allemaal.
Wat een mietje ben jequote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
heb geen eten meer in huis en het is verrekt tyfusweer.
Geen zin om daar doorheen te gaan
Snap ik wel, mijn schoenen soppen nog steeds na bijna 3 uurquote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb een trieste mededeling. Ik heb een koutje gevat. Buhhhh.
Zit af en toe te schijtposten.quote:
Naast schieten terwijl hij ruimte had.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit af en toe te schijtposten.
Wat deed hij?
Moest wel lachen om Willems met zijn dikke hoofd.
Ach. Bayern heeft gas terug genomen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Naast schieten terwijl hij ruimte had.
Meld je ziek.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:51 schreef Flippiee het volgende:
Bah. Ik wil in bed liggen en soep gebracht krijgen en beetje serie kijken maar moet nog 2 dagen werken.
Terecht waarom je best doen tegen een PSV. Was het nou AZ geweest... Al zullen ze competitie wel gewoon winnen (tbh ik heb geen idee hoe de Duitse competitie er atm vor staat).quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach. Bayern heeft gas terug genomen.
Lekker krachten sparen voor de competitie toch.
Dat is liefquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meld je ziek.
Dan verzorg ik je wel
PSV gaat 0 punten halen voor Nederland.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terecht waarom je best doen tegen een PSV. Was het nou AZ geweest... Al zullen ze competitie wel gewoon winnen (tbh ik heb geen idee hoe de Duitse competitie er atm vor staat).
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
PSV gaat 0 punten halen voor Nederland.
AZ ook niet veel helaas.
Genant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |