ik ookquote:
Beetje uitslapen, beetje lezen, beetje filmpjes kijken, en daar zou ik eigenlijk sporten bij moeten zetten maar dan hou ik mezelf voor de gekquote:
dat laatste ben ik ook iedere vrije dag van planquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje uitslapen, beetje lezen, beetje filmpjes kijken, en daar zou ik eigenlijk sporten bij moeten zetten maar dan hou ik mezelf voor de gek
Waarom?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb mezelf met dat laatste voor de gek gehouden
Wie is er gek genoeg om naar Arsenal - Ludogorets te gaan kijkenquote:
2 en 3 kun je combineren.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gym
ergens lunchen
naar ikea
naar arsenal
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wie is er gek genoeg om naar Arsenal - Ludogorets te gaan kijken
Nou ja, CL is wel leuk om keer live te zienquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
achja soms moet je offers brengen
mijn vrouw heeft nu een season ticket van arsenal maar ze kan niet eens vaakquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, CL is wel leuk om keer live te zien
Het is geen kattenpis wat je er voor betaaltquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn vrouw heeft nu een season ticket van arsenal maar ze kan niet eens vaak
Dat is toch vies duur?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn vrouw heeft nu een season ticket van arsenal maar ze kan niet eens vaak
Productieve dag genot.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje uitslapen, beetje lezen, beetje filmpjes kijken, en daar zou ik eigenlijk sporten bij moeten zetten maar dan hou ik mezelf voor de gek
Daar speelt Lukoki tochquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wie is er gek genoeg om naar Arsenal - Ludogorets te gaan kijken
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn ook weekenden dat ik Ludogorets even oversla.
Tennisquote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk je nog wel andere sport?
Dven zal ze wel goed kennen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn ook weekenden dat ik Ludogorets even oversla.
Ja, ik baal er een beetje van dat andere dingen achteruit gaan nu ik full time werkquote:
Wat gaat er achteruit dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik baal er een beetje van dat andere dingen achteruit gaan nu ik full time werk
Nou ja, als ik thuis ben heb ik geen puf meer om te sporten enzo, hiervoor sportte ik 3 keer per week, mja. Toen was ik werkloosquote:
Daarom beste gelijk voor werk of gelijk uit werk sporten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, als ik thuis ben heb ik geen puf meer om te sporten enzo, hiervoor sportte ik 3 keer per week, mja. Toen was ik werkloosWat dat betreft wel verbeterd mja, beetje jammer
Oh dat snap ik best wel goed ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, als ik thuis ben heb ik geen puf meer om te sporten enzo, hiervoor sportte ik 3 keer per week, mja. Toen was ik werkloosWat dat betreft wel verbeterd mja, beetje jammer
Ben je ripped?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn enige goede is mijn slaapritme en mijn sportritme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |