Niet altijd, maar ook over het komende weekend en kijk ik of er nog wat interessante ploegen zijn om wat meer achtergronden over te lezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denk je dan over ideale speelwijzen?
Word je dan nooit moe van altijd maar voetbal?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet altijd, maar ook over het komende weekend en kijk ik of er nog wat interessante ploegen zijn om wat meer achtergronden over te lezen.
Boekje van Cruijff al uit?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet altijd, maar ook over het komende weekend en kijk ik of er nog wat interessante ploegen zijn om wat meer achtergronden over te lezen.
Omdat ik steeds wedstrijden uitkies die ik leuk vind en als er interessante ploegen in meedoen. Dan wordt het minder snel saai. Ook volg ik via Twitter een boel mensen die anders tegen voetbal aankijken dan ik dat doe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Word je dan nooit moe van altijd maar voetbal?
Ik merk dat ik zeer gematigd ben geworden en een casual kijker ben. Daarom vind ik het soms ook leuk om tijdens een wedstrijd over ribbelchips te praten, waarvoor sorry. Modden is geen eenvoudige taak.
Nee, al even niet meer uit gelezen. Normaal doe ik dat voor het slapen gaan, maar ben vaak moe waardoor ik te zware ogen heb om te lezen.quote:
Harry Potter, Lion King, je matrasquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen bezig zijn met voetbal lijkt me ook niks. Gelukkig heb ik nog wel andere interesses om af te wisselen
Ik kijk ook darten, volg wielrennen, maatschappijbegaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen bezig zijn met voetbal lijkt me ook niks. Gelukkig heb ik nog wel andere interesses om af te wisselen
Oranjequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft die een Barcelona cover? Zag dat boekje laatst bij m'n ouders liggen.
Ik lees ook liever overdag in een gestolen uurtje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, al even niet meer uit gelezen. Normaal doe ik dat voor het slapen gaan, maar ben vaak moe waardoor ik te zware ogen heb om te lezen.
Nee, dat is een boekje van Edwin Winkels. Die heb ik ook gelezen, daar ben je met een beetje succes al in drie dagen doorheen. Toen ik mad was na Kroatië - Portugal, ging ik in een hoekje zitten, bureaulamp erbij en toen heb ik het helemaal uitgelezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft die een Barcelona cover? Zag dat boekje laatst bij m'n ouders liggen.
Daar kan je wel een leventje mee vullen hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Harry Potter, Lion King, je matras
Darts je zelf ook nog?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk ook darten, volg wielrennen, maatschappijbegaan.
als je s nachts niet te doen hebt kan ik je Trump rally's aanraden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan je wel een leventje mee vullen hoor.
Een tijdmachine bouwen zodat je van de komende vier jaar verlost bent.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je s nachts niet te doen hebt kan ik je Trump rally's aanraden.
Weet niet wat ik na de verkiezingen moet
Ik heb even gegoogled, die is het inderdaad. Die oranje is wel erg dik zeg...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat is een boekje van Edwin Winkels. Die heb ik ook gelezen, daar ben je met een beetje succes al in drie dagen doorheen. Toen ik mad was na Kroatië - Portugal, ging ik in een hoekje zitten, bureaulamp erbij en toen heb ik het helemaal uitgelezen.
ja president Clinton wordt een helquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een tijdmachine bouwen zodat je van de komende vier jaar verlost bent.
Misschien tinder weer eens aanslingerenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je s nachts niet te doen hebt kan ik je Trump rally's aanraden.
Weet niet wat ik na de verkiezingen moet
Trump net zo. Zulke verkiezingen heb ik nog nooit meegemaakt. Echt bizar triest dat dit verkiezingen voor het presidentschap zijn. Ik zou er vijfhonderd sloten van drie kilometer lang vol om kunnen jankenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja president Clinton wordt een hel
nee weg met die gekkigheidquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien tinder weer eens aanslingeren
met Trump zou er nog wat te lachen zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Trump net zo. Zulke verkiezingen heb ik nog nooit meegemaakt. Echt bizar triest dat dit verkiezingen voor het presidentschap zijn. Ik zou er vijfhonderd sloten van drie kilometer lang vol om kunnen janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |