Toen mijn toen nog dreumes eens diarree had moest het binnen 3 dagen volgens de assistente echt wel minder zijn. Met diarree ligt uitdroging, immers sneller op de loer..quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:50 schreef twist02 het volgende:
Ik duim dat dit doorzet, LuDann!![]()
En dat je tips bij de anderen ook mogen helpen!
Onze Minion slaapt nu in een korte mouwenromper, pyjama en redelijk dunne slaapzak. Het is volgens de babyfoon 18 graden op haar kamertje. Als het kouder wordt, hebben we evt. nog de volgende opties: lange mouwenromper, dikkere slaapzak, slaapzak met mouwen en anders een duodeken in een dekbedovertrekje.
Ik vermoed dat dat laatste ook nog wel redelijk zal werken, aangezien onze dame meestal niet heel veel draait of woelt in d'r slaap.
Vraagje: wanneer 'moet je iets' met een dreumes met diarree?Ze lijkt gelukkig aan de beterende hand (al is d'r eetlust nog niet helemaal op peil), maar ze heeft nog steeds behoorlijk dunne luiers... Is woensdagmiddag begonnen, 's avonds flink gespuugd en sindsdien lijkt het langzaam wel weer beter te gaan.
Ze eet wel steeds wat (wel matig voor haar doen) en drinkt vrij goed, lijkt ook gewoon vrolijk en energiek. Ik maak me op zich niet echt zorgen, maar vroeg het me wel af...
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:55 schreef Vieve6 het volgende:
Hoi!
Vanaf vandaag mag ik hier ook officieel meeschrijven want L. viert vandaag haar eerste verjaardag![]()
!
Hopelijk lukt het een beetje om alles bij te houden!
Goede tip!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:19 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd en welkom Vieve!
Fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan qua slapen LuDann!
Iedereen die al over is op een groter autostoeltje, gebruiken jullie daar nog iets voor in de winter, bij een maxi cosi heb je een voetenzak, maar wat doe je bij een grotere stoel? Of is het dan gewoon niet aanstellen? Ik vind het nu soms s ochtends bij het wegbrengen al koud als we de auto instappen, laat staan in de winter.
En gratis tip: de Dikkie dik apps in de App store zijn dit weekend gratis! 2 voor iOS, 1 alleen voor iPad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had op basis van de posts voor jou juist bedacht dat het handig was om een dekentje in de auto te leggen, maar dat is het idd nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Goede tip!
Wij gebruiken een dekentje wat bij de kinderwagen zat. En dat nemen we mee naar binnen, want als je het een hele nacht in een koude auto laat liggen, helpt het nog niet.
Carnaval Festival is ze met haar oma's heengeweest, ik zat toen lekker te gillen in de Vogelrok.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:18 schreef lunapuella het volgende:
Fijn dat het leuk was Lu! Ik vind het ook al goed te doen met een dreumes. Vooral Carnaval Festival is een succes bij Ketel. En hij valt ook telkens in slaap in het Sprookjesbos.
En als 't kan, ga dan mét Sjaak naar de Eftelingquote:Op zondag 23 oktober 2016 11:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
Efteling is sowieso. Wij gaan minstens 1x per maand en Sjaak vindt alles geweldig. Vaak komen we niet verder dan het Sprookjesbos, hij loopt dan van paddestoel naar paddestoel, rent dan weer verder en klimt over alle bankjes bij het theatertje.
Dus ik weet niet meer wie het vroeg of de Efteling al leuk is... maar het antwoord is ja!
zou jij wat voor mij willen doen? Ik wil graag drie plattegronden van de efteling, maar ik kom er maar een keer per jaar..quote:Op zondag 23 oktober 2016 11:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
Efteling is sowieso. Wij gaan minstens 1x per maand en Sjaak vindt alles geweldig. Vaak komen we niet verder dan het Sprookjesbos, hij loopt dan van paddestoel naar paddestoel, rent dan weer verder en klimt over alle bankjes bij het theatertje.
Dus ik weet niet meer wie het vroeg of de Efteling al leuk is... maar het antwoord is ja!
Ja hoorquote:Op zondag 23 oktober 2016 11:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
zou jij wat voor mij willen doen? Ik wil graag drie plattegronden van de efteling, maar ik kom er maar een keer per jaar..
lief! Toen Jan en geert een kamer deelden, hing daar een plattegrond en ze willen hem geen van beiden afstaan Vandaar dat ik een paar nieuwe wil om in hun kamer op te hangenquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja hoorIk zal eraan proberen te denken als ik er weer ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |