jawel man. iedere vlogger doet dit. helpt een beetje de vaart erin te houdenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:34 schreef Geerd het volgende:
Braddie !! Weet je wat ik irritant vind, dat geknip in die video's man. Bij die QenA ook al loopt niet vloeiend man... je moet niet meer edicten man
Juist.. dat maakt het sneller en knallenderquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
jawel man. iedere vlogger doet dit. helpt een beetje de vaart erin te houden
Nee joh, dat knippen kijkt veel lekkerder weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:34 schreef Geerd het volgende:
Braddie !! Weet je wat ik irritant vind, dat geknip in die video's man. Bij die QenA ook al loopt niet vloeiend man... je moet niet meer edicten man
Met de stoornissen die jij hebt mag je niet eens een rijbewijs hebben. Iets zegt mij dat je op je eigen verklaring hebt ingevuld dat je niks mankeert, terwijl dat wel zo is. Mensen met nistachmus komen niet door de medische keuring van het CBR.quote:
Als je niets eens weet hoe je 'nystagmus' spelt, dan vraag ik me af hoeveel je erover weet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:36 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Met de stoornissen die jij hebt mag je niet eens een rijbewijs hebben. Iets zegt mij dat je op je eigen verklaring hebt ingevuld dat je niks mankeert, terwijl dat wel zo is. Mensen met nistachmus komen niet door de medische keuring van het CBR.
JEp!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:35 schreef starla het volgende:
Jaaaa
Zondag een Q&A? Dan verzin ik een aantal vragen
Inderdaad, genoeg geluld over afvallen, ritme etc. Tijd voor actie!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:23 schreef Grunge. het volgende:
Het lijkt je echt te ontbreken aan zelfreflectie aangaande hoe je leven nu is, hoe dat komt, en die zelfreflectie is nu juist zo belangrijk. Ik heb je nu al minstens drie keer gehoord over dat meisje (naam begint met een G.) dat je 'gefriendzoned' heeft en dat je daardoor veel aankwam. De verhalen uit je verleden laten ook heel goed zien hoe goed je kunt afvallen als je je best doet. Kom op, man, echt. Niemand is verantwoordelijk voor jouw geluk, niemand is verantwoordelijk voor jouw gewichtsverlies en discipline. Ik zeg dit om je te stimuleren, man, je bent 25 toch? Kom op. Je weet toch hopelijk dat ik dit goed bedoel? Mijn leven is ook niet altijd op de rit geweest. De details ken je zelfs al een beetje. Als het je echt niets kan schelen moet je lekker doorgaan op deze manier, maar ik acht de kans vrij groot dat je spijt gaat krijgen als je ouder wordt. Je bent jong en hebt veel potentie. De rest is al gezegd.
Goed om te horen dat je er weinig last van hebt. Maar dan is dat toch ook geen reden om die uitkering te hebben toch? Want in het filmpje leek het alsof dat wel zo was.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb het al sinds m`n geboorte, en ben er aan gewend, mensen die zien het ook niet aan mij omdat het een vrij milde vorm is, alleen s'nachts of als ik mij op een punt moet focussen kán ik er last van hebben en zelfs dan zijn het echt miliseconden dat het zicht even kort minder is
Johnny Hiland DIE heeft Nystagmus zoals de meeste Nystagmus kennen en DIE is dan ook "Legally blind"
Let maar even op zijn ogen op 1:04 dát zijn die kenmerkende bewegingen van Nystagmus en die heb ik dus NIET.
En Starla, laat die Mark031 maar, is iemand die ook in die Vlogggen reeks in KLB constant aanwezig was om mij af te zeiken en had op álles al zijn mening klaar.
Reden is mijn nooit echt bekend/duidelijk geworden maar ik blijf er bij dat het kwam door een medicatieswitch voor ADHD, en dat er toen iets met mijn stofwisseling is gebeurd.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:33 schreef PimD het volgende:
Hoe kan het dat je in 6 weken tijd in de zomervakantie ineens zoveel kilo's aankwam dan Slee?
Met je stofwisseling lijkt me sterk. Waarschijnlijk onderdrukte je vorige medicatie je hongergevoel meer. En bij je nieuwe had je misschien (zonder het bewust op te merken) last van rebounds waarin je extra ging eten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:15 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Reden is mijn nooit echt bekend/duidelijk geworden maar ik blijf er bij dat het kwam door een medicatieswitch voor ADHD, en dat er toen iets met mijn stofwisseling is gebeurd.
Dat zou ook goed kunnen, want van die laatste medicatie die ik kreeg ben ik tóch behoorlijk aangekomen in korte tijd, dus wat je zegt lijkt mij het dichtst bij de waarheid te zitten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Met je stofwisseling lijkt me sterk. Waarschijnlijk onderdrukte je vorige medicatie je hongergevoel meer. En bij je nieuwe had je misschien (zonder het bewust op te merken) last van rebounds waarin je extra ging eten.
Het komt ook veel voor dat men afvalt van ADHD medicatie en dat heeft niet zozeer met de stofwisseling te maken, maar dat ze minder trek hebben en meer energie om dingen te ondernemen.
Heb je dit ook aangekaart bij degene die de medicijnen voorschreef? Lijkt me sterk dat het totaal niet opgevallen is, want neem aan dat na een tijdje gebruiken je bloeddruk enz. nog wel een keer gemeten is?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat zou ook goed kunnen, want van die laatste medicatie die ik kreeg ben ik tóch behoorlijk aangekomen in korte tijd, dus wat je zegt lijkt mij het dichtst bij de waarheid te zitten.
Ging om een totaal van een kilo of 20...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:41 schreef PimD het volgende:
Sowieso, als je in 6 weken ineens zoveel aankomt dat mensen roepen 'wat is er met je gebeurd?' dan moeten er toch alarmbellen af gaan. Dat gaat dan niet meer om een paar kilo.
Blijf ik toch nog aan de hoge kant vinden voor 6 weken tijd.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ging om een totaal van een kilo of 20...
Is het ook, daarom is't zo bizar.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijf ik toch nog aan de hoge kant vinden voor 6 weken tijd.
Als je geen duidelijke reden kunt vinden qua eten en/of beweging wat drastisch veranderd is in die specifieke periode zouden bij mij, zoals ook al eerder aangegeven is, alarmbellen afgaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is het ook, daarom is't zo bizar.
Ik was op m`n 11e een kleine 40 kilo, 15e? 85. Op m`n 12e aan het einde van de zomervakantie was ik rond de 60 kilo.
Weet het niet precies meer, is al een poos geleden, maar er is van wát ik mij nog kan herinneren iig echt zeker 15-20 kilo bij gekomen.
Tegen de tijd dat je weer naar school moest had je dan toch helemaal geen passende kleren meer over? En het is trouwens ook een leeftijd waarop je in dezelfde periode ook veel in de lengte gegroeid kan zijn waardoor het verhoudingsgewijs minder opviel.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 13:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Is het ook, daarom is't zo bizar.
Ik was op m`n 11e een kleine 40 kilo, 15e? 85. Op m`n 12e aan het einde van de zomervakantie was ik rond de 60 kilo.
Weet het niet precies meer, is al een poos geleden, maar er is van wát ik mij nog kan herinneren iig echt zeker 15-20 kilo bij gekomen.
ja pittigquote:Op woensdag 19 oktober 2016 06:48 schreef sneakydesert het volgende:
Wat een leven, goed om te horen dat het weer de betere kant op gaat
Hij praat veel, maar doet niets. En alles ligt aan anderen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Inderdaad, genoeg geluld over afvallen, ritme etc. Tijd voor actie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |