quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:11 schreef Jopie78 het volgende:
Omdat je gedrag aansloot bij de situatie.
Oh nee dat weet ik BT!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:11 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gewoon.![]()
Maar daar bedoel ik niks negatiefs mee, gwn leuk filmpje.
De dingen die je zei, sloten aan bij de ervaring van de kijker. Je zat niet bedacht mensen af te zeiken, je reageerde natuurlijk op de situatie. Niet gemaakt grappig.quote:
Ooh op zo`n manier, ja klopt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
De dingen die je zei, sloten aan bij de ervaring van de kijker. Je zat niet bedacht mensen af te zeiken, je reageerde natuurlijk op de situatie. Niet gemaakt grappig.
Aight, boks.quote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:13 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
De dingen die je zei, sloten aan bij de ervaring van de kijker. Je zat niet bedacht mensen af te zeiken, je reageerde natuurlijk op de situatie. Niet gemaakt grappig.
Voor een real life soap wordt 24 uur aan materiaal geschoten van meerdere mensen en daarvan wordt maar 20 minuten uitgezonden. Editen is een vak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ooh op zo`n manier, ja klopt.
Ik schiet in totaal ongeveer een kleine 80-120 minuten voordat ik het edit tot de 2 minuten durende filmpjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Voor een real life soap wordt 24 uur aan materiaal geschoten van meerdere mensen en daarvan wordt maar 20 minuten uitgezonden. Editen is een vak.
Daar heb je ook wel gelijk in, maar ik weet ook bij god niet waar ik het zo lang over kan hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Aight, boks.![]()
Ik zou wel iets langere vlogs maken man, 10 minuten tot een kwartiertje is het beste. Vanaf 10 minuten pak je ook meer geld.
Je zal dus iets meer tijd moeten uittrekken voor het filmen. 4 x per dag een filmpje hoeft niet. regelmaat is belangrijk bij vloggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik schiet in totaal ongeveer een kleine 80-120 minuten voordat ik het edit tot de 2 minuten durende filmpjes(want meer gebeurd er ook niet)
Nee klopt, maar die 4 filmpjes per dag leveren mij (op dit moment) Meer views op dan 1quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:20 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je zal dus iets meer tijd moeten uittrekken voor het filmen. 4 x per dag een filmpje hoeft niet. regelmaat is belangrijk bij vloggen.
wax.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind gel het meest ranzigste wat er bestaat, en wil soms toch wel dat m`n haar goed zit
Wil je 100 of 100.000 views?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee klopt, maar die 4 filmpjes per dag leveren mij (op dit moment) Meer views op dan 1![]()
Maar eh, meer tijd rekken, denk op zich dat het wel logisch is om 1 keer per week zo`n zeurchauffeur te doen, worden de filmpjes ook automatisch langer van.
daar heb je ook wel weer een punt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:27 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wil je 100 of 100.000 views?
Soms moet je hier iets laten om daar iets te krijgen. Je zal er toch wel een beetje inspanning voor moeten leveren.
Dan zal ik ook wel moeten investeren in betere gear denk ik zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:28 schreef tailfox het volgende:
Maar bradge. Hoe beter de kwaliteit hoe meer views. Andersom is nogal krom.
Of je kan ook eerst langzaam aan werken aan de kwaliteit en beetje bij beetje betere gear kopen als je beter erin word. Dan kun je de gear ook weer beter gebruiken!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan zal ik ook wel moeten investeren in betere gear denk ik zo
Ja true, doe nu 80% van m`n vlogs met m`n mobieltje, en dat is op zich best aardig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of je kan ook eerst langzaam aan werken aan de kwaliteit en beetje bij beetje betere gear kopen als je beter erin word. Dan kun je de gear ook weer beter gebruiken!
gear kan je upgraden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dan zal ik ook wel moeten investeren in betere gear denk ik zo
Ja misschien is het inderdaad wel gewoon beter om wat langere filmpjes te uploaden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
gear kan je upgraden.
Je format moet goed zijn.
Mij maakt het persoonlijk geen hol uit als een klein kanaal uploud in 480 p . Ik kijk omdat ik vind dat het format mij aan spreekt.
Dus als je langere filmpjes wilt begin nu dan. Verder kwaliteit voor kwantiteit.
Nu kan jij niet echt je filmpjes een week van te voren al klaar hebben.
Maar je hoeft ook weer niet te filmen, editen en uploaden meteen. Fijner is om je uploud eerst te beoordelen en ja editen is lastig.
Verder je moet het doen omdat je het leuk vind.
(ik noem nu wat verbeter punten voor je maar zie dit als advies wat je er mee doet is aan jou.
de "charme" is toch 10 minuten weten te lullen over niks doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 21:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja misschien is het inderdaad wel gewoon beter om wat langere filmpjes te uploaden.
Maar dan kom je tóch weer bij het hele "ik doe geen fuck de hele dag"
Dus ik zou echt bijgod niet weten hoe ik dan mijn filmpjes zo lang zou moeten krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |