Dat is natuurlijk ook wel een goed idee. Thanks, Kan ik dat ding daarna ook nog gebruiken voor de plantjes of de auto schoonmaken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Neem zo'n broes waarmee je de plantjes ook water kunt geven.
Thanks, hou ik die optie ook even open (of mocht die sproeier niet het gewenste resultaat geven)quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:23 schreef ueberduitser het volgende:
Kan prima. Ik heb van onze oude doucheset een tuindouche gemaakt 2 jaar geleden.
Ik dacht dat het gewoon sproeier heette.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Neem zo'n broes waarmee je de plantjes ook water kunt geven.
Als ik het niet vergeet maak ik wel ff een foto voor jequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:31 schreef Palomar het volgende:
[..]
Thanks, hou ik die optie ook even open (of mocht die sproeier niet het gewenste resultaat geven)
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:31 schreef nanuk het volgende:
Op een handdouche kan je meestal een half inch gardena koppeling/kraanstuk draaien. Dan kan je heel simpel met je tuinslang douchen.
[ afbeelding ]
Thanks voor de tip. Het is idd niet voor dagelijks gebruik en het plan is ook om ong. om de dag bij familie/kennissen te douchen, maar wil niet constant afhankelijk zijn van anderen en zelf een 'back-up' achter de hand hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:40 schreef pwmh82 het volgende:
Hier in huis hebben we gewoon origineel grohe douchekoppen met tuinslangkoppeling. Zal prima lukken met een tuinslang maar misschien iets minder druk, maar hey het is maar voor drie weekjes.
Wat je wel in de gaten moet houden is regelmatig gebruiken. De verleiding is misschien groot om elders te douchen, bij familie of bij de sportclub. Als je zo'n eind tuinslang met warm water een paar dagen niet hebt gebruikt onterecht douchen moet je bedacht zijn op legionella en de boel voordat je weer gaat douchen even een minuut of twee laten doorlopen. Zal zo'n vaart niet lopen bij dagelijks gebruik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |