Of jij kan het niet goed uitleggen omdat je het zelf ook niet snapt. Waarschijnlijk heb je het over de ruimte-tijd, maar daar zal ome mo niet over verhaald hebben in het verleden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:39 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet zo slim om het antwoord te begrijpen.
Of jij wil mij in de schoenen schuiven dat ik het niet begrijp, omdat jij zelf niet in wil gaan op het antwoord?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Of jij kan het niet goed uitleggen omdat je het zelf ook niet snapt. Waarschijnlijk heb je het over de ruimte-tijd, maar daar zal ome mo niet over verhaald hebben in het verleden.
Dat iets tijd geschapen heeft, of er voor gezorgd heeft dat tijd ontstond bij de oerknal, doet niets af aan de vraag hoe deze entiteit zelf tot stand kwam.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:46 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Of jij wil mij in de schoenen schuiven dat ik het niet begrijp, omdat jij zelf niet in wil gaan op het antwoord?
Als er niks was dan is er ook niks, de manifestatie van God zelf is de manifestatie van het heelal, het zichtbare en onzichtbare.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat iets tijd geschapen heeft, of er voor gezorgd heeft dat tijd ontstond bij de oerknal, doet niets af aan de vraag hoe deze entiteit zelf tot stand kwam.
Natuurlijk wel, als tijd een creatie is van God, dan staat hij daar toch buiten? Hoe kan hij onderdeel uitmaken/beperkt worden door iets wat Hij zelf geschapen heeft?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat iets tijd geschapen heeft, of er voor gezorgd heeft dat tijd ontstond bij de oerknal, doet niets af aan de vraag hoe deze entiteit zelf tot stand kwam.
Jij gelooft niet in god.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als tijd een creatie is van God, dan staat hij daar toch buiten? Hoe kan hij onderdeel uitmaken/beperkt worden door iets wat Hij zelf geschapen heeft?
Dat ga jij niet voor mij bepalen en God schrijf je met een hoofdletter.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:10 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in god.
Wel in mohammed.
Mohammed ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat ga jij niet voor mij bepalen en God schrijf je met een hoofdletter.
OK, voor mij wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 10:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is niet het antwoord op mijn vraag.
[..]
Dit ook niet
Jezus is de zoon van god.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat ga jij niet voor mij bepalen en God schrijf je met een hoofdletter.
Ugh, beginnen we daar weer over?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:25 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Jezus is de zoon van god.
En itt wat jij zegt is het christendom niet dood.
In Europa? We zijn nog groot en vooral in Oost-Europa. Ook in Australie, Rusland, Vs, Zuid-Amerika, Azie (booming in China). Het vergevende woord van de heer blijft aantrekkingskracht hebben. Ik vergeef je de uitspraak natuurlijk. Wie zegt dat ik een beter mens ben dan jij?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:30 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ugh, beginnen we daar weer over?
Allereerst heb ik nooit afstand genomen van het feit dat steeds meer 'christenen', hun geloof verliezen. De ontkerkelijking van Europa is een feit.
Ik bood mijn excuses aan voor het feit dat ik die woorden gebruikte om het te verwoorden (wat kwetsend kan zijn).
Maar als je zo gaat doen, dan weet ik ook meteen dat ik nooit meer aan leden excuses moet aanbieden omdat die excuses dan blijkbaar gebruikt worden om er zelf beter van te worden.
Wel makkelijk om zo'n argument te kunnen voeren op basis van onderbuik gevoelens zonder dat er ook maar een greintje wetenschappelijk bewijs bij komt kijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, als tijd een creatie is van God, dan staat hij daar toch buiten? Hoe kan hij onderdeel uitmaken/beperkt worden door iets wat Hij zelf geschapen heeft?
Maar er zit wel erg veel haat in jou.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:30 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ugh, beginnen we daar weer over?
Allereerst heb ik nooit afstand genomen van het feit dat steeds meer 'christenen', hun geloof verliezen. De ontkerkelijking van Europa is een feit.
Ik bood mijn excuses aan voor het feit dat ik die woorden gebruikte om het te verwoorden (wat kwetsend kan zijn).
Maar als je zo gaat doen, dan weet ik ook meteen dat ik nooit meer aan leden excuses moet aanbieden omdat die excuses dan blijkbaar gebruikt worden om er zelf beter van te worden.
Er zit zelfs zoveel haat in haar dat er niet eens meer ruimte is voor de Dquote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:34 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Maar er zit wel erg veel haat in jou.
Wat wel weer jammer is, maar aan de andere kant Never stick in it in a crazy!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Er zit zelfs zoveel haat in haar dat er niet eens meer ruimte is voor de D
Het wegnemen van tijd geeft geen antwoord op de vraag wie god gecreëerd heeft, of heeft laten evolueren.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Evolutie komt met de tijd als factor. In de loop der tijd, zie je verandering: een startpunt - verandering - een eindpunt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het wegnemen van tijd geeft geen antwoord op de vraag wie god gecreëerd heeft, of heeft laten evolueren.
Verdwijn uit mijn topics satan. Met het besmeuren van mijn geloof. Verlaat ons satan.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Evolutie komt met de tijd als factor. In de loop der tijd, zie je verandering: een startpunt - verandering - een eindpunt.
Dit is niet van toepassing op God: Hij schiep de tijd, maakt er geen onderdeel van uit, is dus ook niet onderhevig aan evolutie/verandering. Hij is er altijd geweest en zal er altijd zijn.
Snap je het nu?
Waarom word jij, als gelovige - tenminste, dat beweer je - kwaad op iemand die God's bestaan verdedigd?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:11 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Verdwijn uit mijn topics satan. Met het besmeuren van mijn geloof. Verlaat ons satan.
Christelijke god is een ander dan allahquote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:55 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Waarom word jij, als gelovige - tenminste, dat beweer je - kwaad op iemand die God's bestaan verdedigd?
En wat heeft dat precies met de discussie die ik met pharcus heb, te maken?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:58 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Christelijke god is een ander dan allah
Pharkus met een K.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:58 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
En wat heeft dat precies met de discussie die ik met pharcus heb, te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |