Je bent beter dan stimo?quote:
Lijkt mij ook erg raar, een maagd vs een oude rot in het spel.quote:
Zeg 't zequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat het nou weer over Noel. Sjonge jonge.
ik houd het niet meer bij met mycroft joh poe poe poequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat het nou weer over Noel. Sjonge jonge.
Hoink581 kreeg een ban toen hij suggereerde dat system32 verwijderd diende te worden toen iemand computervragen had, graag zie ik eenzelfde beleid voor deze user.quote:
lol, Als dit echt waar is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoink581 kreeg een ban toen hij suggereerde dat system32 verwijderd diende te worden toen iemand computervragen had, graag zie ik eenzelfde beleid voor deze user.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:30 schreef xcachet het volgende:
Stimo, ben je eigenlijk overstag gegaan bij je ex of wat?
Zou wel zo netjes zijn. Ik predik eenheid op dit forum.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terechte TR, ik hoop dat ze doorpakken
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:41 schreef xcachet het volgende:
Ik bak de lekkerste eitjes van heel Nederland
Doe mij er dan ook maar 2.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:41 schreef xcachet het volgende:
Ik bak de lekkerste eitjes van heel Nederland
Ah ok. Wat voor afspreken dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Er zijn afspraken gemaakt. Niet naleven is aju paraplu.
was het een zware competitie?quote:
pardon? wat is je implicatie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook zo'n iemand die rondscharrelt.
Dat je een scharrel hebtquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vraag niet je motivatie verdomme.
Denk je dat ik zomaar een beetje rondneuk.
Gewoon terecht elk excuus aanpakken om zo iemand te bannen. Snap dat wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoink581 kreeg een ban toen hij suggereerde dat system32 verwijderd diende te worden toen iemand computervragen had, graag zie ik eenzelfde beleid voor deze user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |