Nette auto. Hier heb ik wat aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:07 schreef cracktor het volgende:
http://link.marktplaats.nl/m1097335212
ik zou zo nieuw mogelijk met minimaal aantal kilometers
geen idee, ik kan geen 9cm in de lucht kijken. Maar zou daar sowieso gewoon een proefritje voor maken, elke auto is andersquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nette auto. Hier heb ik wat aan.Thanks.
Zou zo iets wel genoeg ruimte hebben voor iemand van 1m88?
Je zult voor dat budget sowieso moeten bepalen of je een kleine auto wilt, die wat nieuwer is en minder gereden heeft. Of liever een grote auto, die wat ouder is en een hogere kilometerstand heeft. Als je een grote, comfortabele bak wilt zijn er in ieder geval genoeg Renault Laguna's te vinden die aan je eisen voldoen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maakt je autocorrect er ook volvo van als je vulva intypt?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:24 schreef Dizer het volgende:
Bedankt voor alle tips. We hebben besloten om het eerste jaar even zonder auto te doen. Zal pittig zijn maar wel haalbaar. Doorsparen en dan waarschijnlijk gewoon een nieuwe auto te kopen.
Nee hoor als ik het geld nu had, had ik meteen een Volvo v40 D2 Nordic+ gekocht. Automaat en een paar extra'squote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:32 schreef k_man het volgende:
Deze topics gaan altijd als een nachtkaars uit.
Ik ken drie varianten:
- je hoort überhaupt nooit meer wat TS nou gekocht heeft;
- uiteindelijk koopt TS niks;
- TS start een topic met de vraag naar een sportieve auto, minimaal 200pk, agressieve looks, dikke uitrusting - uiteindelijk meldt TS dat-ie een Dacia gekocht heeft.
Mooie auto's inderdaad, alleen 10x je huidige budget. Je kan over een tijdje ook kijken naar een 2e hands V40. Ook al is die maar 2 of 3 jaar oud scheelt het toch een hoop geld.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor als ik het geld nu had, had ik meteen een Volvo v40 D2 Nordic+ gekocht. Automaat en een paar extra's
is het geen idee om gewoon een oud karretje te kopen van rond de 1000¤ ofzo ter overbrugging? De winter komt eraan, en pedaleren en/of OV'en ben je dan snel zat. In die prijsklasse raak je hem daarna ws zonder al te veel ellende en afschrijving weer kwijt.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:24 schreef Dizer het volgende:
Bedankt voor alle tips. We hebben besloten om het eerste jaar even zonder auto te doen. Zal pittig zijn maar wel haalbaar. Doorsparen en dan waarschijnlijk gewoon een nieuwe auto te kopen.
Handiger als je er zelf ff een topic voor maakt.. Nu leest iedereen de tt van tsquote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien zit ik helemaal verkeerd hier op dit topic maar ik was benieuwd naar jullie mening over en eventuele ervaring met de Ford Focus 1.0 Ecoboost Titanium.
Je hebt gelijk. Zal ik straks even doen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:52 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Handiger als je er zelf ff een topic voor maakt.. Nu leest iedereen de tt van ts
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |