SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Mooi dat JAJ; wedstrijd minder gespeeld dan de rest, en al tien doelpunten meer gemaakt dan het op een na meest scorende team. Dat team heeft slechts acht doelpunten meer gemaakt dan het minst scorende team.
Groot verschil ook met Jong Ajax in het verleden. Dit is grotendeels ook een voortzetting van die fantastische A1 onder Jonk. Hoop dat ze de goede punten uit die tijd weten te behouden, en alleen de mindere punten veranderen (ik noem het overmatige vertrouwen in ex-profvoetballers). Heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in, gezien het ontbreken van visie.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 18-10-2016 om 12:41:10BREAKING: @vdsar1970 volgt Dolf #Collee op als CEO #Ajax ... Snel meer op Telesport.nl reageer retweet
![]()
Dolf heten en bij een Jodenclub werkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:41 schreef TheArt het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 18-10-2016 om 12:41:10BREAKING: @vdsar1970 volgt Dolf #Collee op als CEO #Ajax ... Snel meer op Telesport.nl reageer retweet
![]()
![]()
Hahahahahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dolf heten en bij een Jodenclub werken![]()
Oh nee, ik ben ouder dan 12.![]()
Meh.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:41 schreef TheArt het volgende:
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Benieuwd wat voor cijfer hij voor zijn scriptie heeft gekregen dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:41 schreef TheArt het volgende:
Oh.![]()
een onvoldoende, hij gaf altijd maar een tipje van de sluier, en sluit dan na 1 alinea af met " later meer"quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor cijfer hij voor zijn scriptie heeft gekregen dan.
edit: oh je hebt het over vd sar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik heb Edwin van der Sar nog nooit op een intelligente opmerking weten te betrappen.
Volgens mij is hij puur in deze positie gekomen omdat hij een stijve hark is, en intelligente mensen ook vaak stijve harken zijn, en daardoor iedereen in de voetbalwereld denkt dat hij intelligent is.![]()
kappen nou met deze shit!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb Edwin van der Sar nog nooit op een intelligente opmerking weten te betrappen.
Volgens mij is hij puur in deze positie gekomen omdat hij een stijve hark is, en intelligente mensen ook vaak stijve harken zijn, en daardoor iedereen in de voetbalwereld denkt dat hij intelligent is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is eigenlijk van de gekke dat je een directiefunctie krijgt bij een beursgenoteerd bedrijf omdat je vroeger goed ballen uit een doel kon houden.Oh.![]()
Zo kun je over een heleboel aanstellingen bij topclubs praten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is eigenlijk van de gekke dat je een directiefunctie krijgt bij een beursgenoteerd bedrijf omdat je vroeger goed ballen uit een doel kon houden.
Of je het nu over directeuren, managers of trainers hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Gelachen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 12:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dolf heten en bij een Jodenclub werken![]()
![]()
Maar het wordt wel in oplopende mate vreemder van keeperstrainer, naar assistent-trainer, naar trainer/coach, naar TD of marketing directeur (al zie ik bij die laatste functie het voordeel wel van een grote naam hebben, daar krijgen die bestuurders van grote bedrijven natuurlijk wel een stijfje van), naar algemeen directeur. Steeds verder vandaan bij het enige waarin hij heeft bewezen goed te kunnen presteren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo kun je over een heleboel aanstellingen bij topclubs praten.
Of je het nu over directeuren, managers of trainers hebt.![]()
http://www.vi.nl/premium/(...)is-bron-van-rust.htm
Voor de mensen met VI premium, leuk stukje over Dolberg.![]()
Geen Schøne en Tete donderdag wegens voetblessures.Mooie kans voor Riedewald om zichzelf weer eens te bewijzen.quote:Joël Veltman
Jairo Riedewald
Davinson Sánchez
Riechedly Bazoer
Anwar El Ghazi
Daley Sinkgraven
Bertrand Traoré
Davy Klaassen
Amin Younes
Heiko Westermann
Mateo Cassierra
Hakim Ziyech
Andre Onana
Kasper Dolberg
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Donny van de Beek
Diederik Boer
Mitchell Dijks![]()
Ik denk (vrees) eerder dat we Gudelj krijgen te zien in dat geval.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Schøne en Tete donderdag wegens voetblessures.
[..]
Mooie kans voor Riedewald om zichzelf weer eens te bewijzen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: