Hoi ik ben fylax en Trump is oke ole ole hahahquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:32 schreef Fylax het volgende:
wie wil mijn essay over de presidentsverkiezingen maken
goeiequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:32 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoi ik ben fylax en Trump is oke ole ole hahah
Gr
Geen dank.
ik, dm me de opdracht, ben srs benieuwdquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:32 schreef Fylax het volgende:
wie wil mijn essay over de presidentsverkiezingen maken
Dan laat je je vader toch 30 euro extra betalenquote:
nahquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan laat je je vader toch 30 euro extra betalen
wacht gewoon nog ffquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:38 schreef TARDIS. het volgende:
ik zit me al een week te verbijten om de nieuwe tomb raider te kopen omdat ik eerst nog wat andere games wil uitspelen en tegen de tijd dat ik ermee begin die game echt wel wat goedkoper is
Same. Moet nog Uncharted nog afmaken, Dishonoured 1 remake omdat ik deel 2 ook wil doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:38 schreef TARDIS. het volgende:
ik zit me al een week te verbijten om de nieuwe tomb raider te kopen omdat ik eerst nog wat andere games wil uitspelen en tegen de tijd dat ik ermee begin die game echt wel wat goedkoper is
Maak gewoon een nieuwe aan dan het is niet alsof je veel vrienden toe moet voegen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:42 schreef jamesdeen het volgende:
Wat een kkratten bij facebook. Ik stuur al met tegenzin een foto van mijn persoonlijke OV-chipkaart om weer toegang te krijgen tot mijn account, wordt dat geweigerd en vragen ze nu om mijn officiele ID
Transformers.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Same. Moet nog Uncharted nog afmaken, Dishonoured 1 remake omdat ik deel 2 ook wil doen.
Moet Transformers: Devestators nog afmaken en zo nog 8 games ofzo
Moet je maar geen spamberichten rondsturenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:42 schreef jamesdeen het volgende:
Wat een kkratten bij facebook. Ik stuur al met tegenzin een foto van mijn persoonlijke OV-chipkaart om weer toegang te krijgen tot mijn account, wordt dat geweigerd en vragen ze nu om mijn officiele ID
Zelfde probleem hier, veel te grote backlog. Moet Witcher de DLC nog uitspelen, heb Far Cry Primal in een opwelling gekocht en die ga ik nu gvd spelen ook en meer van dat soort ongein. Wil ook Dragon Ball Xenoverse 2 enorm graag hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Same. Moet nog Uncharted nog afmaken, Dishonoured 1 remake omdat ik deel 2 ook wil doen.
Moet Transformers: Devestators nog afmaken en zo nog 8 games ofzo
Ja man veel te weinig tijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, veel te grote backlog. Moet Witcher de DLC nog uitspelen, heb Far Cry Primal in een opwelling gekocht en die ga ik nu gvd spelen ook en meer van dat soort ongein. Wil ook Dragon Ball Xenoverse 2 enorm graag hebben
quote:
De eerste Xenoverse heb ik helemaal kapot gespeeld, disc is nu ook niet meer bruikbaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, veel te grote backlog. Moet Witcher de DLC nog uitspelen, heb Far Cry Primal in een opwelling gekocht en die ga ik nu gvd spelen ook en meer van dat soort ongein. Wil ook Dragon Ball Xenoverse 2 enorm graag hebben
Lol, dat doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:42 schreef jamesdeen het volgende:
Ik heb er ook veel uren inzitten. Deel twee is echt qua gameplay nagenoeg hetzelfde en toch wil ik het.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:46 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
De eerste Xenoverse heb ik helemaal kapot gespeeld, disc is nu ook niet meer bruikbaar.
nee ik wil gvd mijn account weer terugquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maak gewoon een nieuwe aan dan het is niet alsof je veel vrienden toe moet voegen.
29 novquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
Oh en wanneer komtFinal Fantasy XV
uit?
heb je iedereen vrijgespeeld? Muv die karakters die je moet kopenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb er ook veel uren inzitten. Deel twee is echt qua gameplay nagenoeg hetzelfde en toch wil ik het.
Ja, vond hem wel oke... denk wel snel vervelen maar dat zien we dan wel...quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je die Transformers-game gespeeld? Hij is wel geinig hè.
Nee niet iedereen, wel bijna iedereen. Moet Bardock en Broly nog. Volgens mij die hele questline zelfs. Heb eigenlijk de meeste uren in de Parallel Quests zitten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 09:48 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
heb je iedereen vrijgespeeld? Muv die karakters die je moet kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |