D'aahw.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik moest laatst op m'n nichtje passen en ze stopte niet met huilen. Voelde me gefaald als oom maar ik kon er zelf wel van janken op een gegeven moment.
Misschien hebben ze van die internet-neukpoppen, die elkaars bewegingen op afstand simuleren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omgik heb zo'n buurman!
al rond de 40 en ik ken hem al 10+ jaar en heb serieus enige visite gezien die die ooit had en dat zijn zijn ouders..
Elk jaar zegt ie weer dat ie op vakantie gaat naar zijn vriendin in een Oostblokland maar hij gaat nooit en het gaat aldoor niet door enzo![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
nou ben ik wel voor veel uitgemaakt maar ik ben nog steeds een autochtone blanke
Je weet er bijzonder veel vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien hebben ze van die internet-neukpoppen, die elkaars bewegingen op afstand simuleren.
Terwijl iedereen weet dat het fonetisch Zwei-Noets is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom leef ik al minstens zes jaar in de waan dat je Turk of Mocro bent...![]()
![]()
![]()
Geen idee, maar je bent niet de enigequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom leef ik al minstens zes jaar in de waan dat je Turk of Mocro bent...![]()
![]()
![]()
Dat is idd nog we een mogelijkheid. Denk zelfs de enige juiste ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien hebben ze van die internet-neukpoppen, die elkaars bewegingen op afstand simuleren.
Die Nofap was echt nodig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet er bijzonder veel van
Maar een foto posten/DM'en doe je zeker niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, maar je bent niet de enige![]()
Mijn bijnaam was vroeger 'de turk'komt door mijn zwarte haar en dikke snor
![]()
Maar ben ook molukker genoemd, indo, pool en iemand dacht dat ik een tjech was
[..]
Dat is idd nog we een mogelijkheid. Denk zelfs de enige juiste ook.
Staat al weken in userfoto topic hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar een foto posten/DM'en doe je zeker niet?
Gewoon even in US kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar een foto posten/DM'en doe je zeker niet?
Krijg er nog steeds een stijfje van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Staat al weken in userfoto topic hoor.
Ff link sturen mainnnn. Ik kijk daar al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Staat al weken in userfoto topic hoor.
En als mannen zo'n fonds willen zijn we viespeuken zeker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:51 schreef Myrr het volgende:
Tevens sneu voor je buurvrouw Chai. Er moet een fonds komen om onverzadigde vrouwen te verzadigen. Schoonmoeder is er ook zo een, maar die wil geen relatie meer.
Duh.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is een truc van jou om haar naar jouw foto te leiden.
Hier geen link aubquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ff link sturen mainnnn. Ik kijk daar al jaren niet meer.
Snap ik wel op zich.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Krijg er nog steeds een stijfje van.
Ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En als mannen zo'n fonds willen zijn we viespeuken zeker.
Ze is wel veel de deur uit, dus wie weet valt het wel mee met de onverzadiging.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:51 schreef Myrr het volgende:
Tevens sneu voor je buurvrouw Chai. Er moet een fonds komen om onverzadigde vrouwen te verzadigen. Schoonmoeder is er ook zo een, maar die wil geen relatie meer.
hey chai moet je koppie thee?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is wel veel de deur uit, dus wie weet valt het wel mee met de onverzadiging.
Oh ze gaat gewoon uit neuken. Briljant, kan je gaan wanneer je zelf wil zonder de moeite te nemen iemand de deur uit te schoppen en je zit niet met de rotzooi.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is wel veel de deur uit, dus wie weet valt het wel mee met de onverzadiging.
Hele thread op een pagina zettenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 10:53 schreef Myrr het volgende:
Ben serieus aan het overwegen of het de moeite waard is om door een foto topic heen te klikken om 2NutZ te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |