quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:17 schreef TUFKAL het volgende:
Dat betekent dat hij je keihard voor (zijn) paal wil laten staan
Ik wou dat ik het mooier kon maken dan dit, maar daar lijkt het op ja.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:17 schreef TUFKAL het volgende:
Dat betekent dat hij je keihard wil neuken.
Dat was ook wel wat ik dacht.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het mooier kon maken dan dit, maar daar lijkt het op ja.
What the fuck denk je zelfquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:16 schreef Daniane het volgende:
Hallo lieve Fok!kertjes,
Wat betekent het volgens jullie als een jongeman (25) constant initiatief neemt tot contact, met je flirt, fysiek is, laat merken dat je specialer bent dan gemeenschappelijke kennissen (bijv. dagelijks complimenten geven maar wel zeggen dat je mensen nooit complimenten geeft, dat je diegenes favoriete persoon bent), of breed gezegd signalen af geeft dat hij je leuk vindt, maar vervolgens wel zegt dat hij het zo fijn vindt om vrijgezel te zijn? Anticlimax.![]()
Onze omgeving zegt dat ze denken dat hij mij zeker leuk vindt en steeds toenadering zoekt, dat hij ver over de grens van vriendschap heen gaat en dat het lijkt alsof we een stelletje zijn.
In mijn omgeving denkt men dat hij misschien wil laten blijken dat hij vrijgezel is. Ik denk zelf dat ik het wel kan raden.maar ik ben benieuwd wat de mannen hier er van zeggen
Liefs
Dat gaat prima samen, maar ik heb het idee dat TS uit is op een relatie en de persoon in kwestie niet. Dus TS zit in dat geval niet te wachten op alleen maar seks.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:29 schreef Allures het volgende:
Iemand kan je toch ook leuk vinden en het tegelijkertijd leuk vinden om vrijgezel te zijn?
Waarom gaat dat niet samen
Allures.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:29 schreef Allures het volgende:
Iemand kan je toch ook leuk vinden en het tegelijkertijd leuk vinden om vrijgezel te zijn?
Waarom gaat dat niet samen
Nee, TS weet eigenlijk niet wat ze wil.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat gaat prima samen, maar ik heb het idee dat TS uit is op een relatie en de persoon in kwestie niet. Dus TS zit in dat geval niet te wachten op alleen maar seks.
Ook vrouwelijkquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:37 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee, TS weet eigenlijk niet wat ze wil.
In eerste instantie zag ik het ook gewoon als vriendschappelijk gedrag, maar sinds mijn omgeving er steeds opmerkingen over maakt ben ik er op die manier over gaan denken.
En hoe gaat dat? Wat voel je zelf?quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:43 schreef K44S het volgende:
Herkenbaar, maar dan bij een vriendin van mij tov mij
Dat laatste; geen interessequote:Op maandag 17 oktober 2016 19:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Gwn ketsen en zijn dick lengte hier posten
Heb je deze gozer ook weerquote:
Kan ik me best voorstellen. Jou in ieder geval niet. Als we je moeten geloven, ben je 24 jaar oud. Je komt over als een persoon met een geestelijk vermogen van 12 die niet inziet dat hij zichzelf met de manier van reageren totaal afzondert van de discussie.quote:
Ja, dit eigenlijk. Of hij wil je heel subtiel laten weten dat hij single is, zonder gevaar te lopen dat je hem afwijst. Ik zou zeggen...als je hem leuk vind...vraag m eens voor een drankje en zie hoe hij reageert.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:17 schreef TUFKAL het volgende:
Dat betekent dat hij je keihard wil neuken.
Ik denk dat dat de enige manier is om er achter te komen ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, dit eigenlijk. Of hij wil je heel subtiel laten weten dat hij single is, zonder gevaar te lopen dat je hem afwijst. Ik zou zeggen...als je hem leuk vind...vraag m eens voor een drankje en zie hoe hij reageert.
En we willen het allemaal weten natuurlijk zodra je het gedaan hebtquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:54 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de enige manier is om er achter te komen ja.
Ik vind de content van deze post/quote in combinatie met je username subtiel vermakelijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |