Ik open sws vrijweinig. Ik geef gewoon feedback.quote:Op maandag 5 december 2016 09:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan moet je die maken. En als je dat niet wil 'omdat je jezelf te oud voelt', dan doe je dat en kom je hier toch niet?
Oké, bedankt.quote:Op maandag 5 december 2016 09:37 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik open sws vrijweinig. Ik geef gewoon feedback.
Oké, fijne dag nog.quote:Op maandag 5 december 2016 09:41 schreef tailfox het volgende:
Ik pleit nogsteeds voor een lichamelijk volwassen forum. Weet zo hoe ik dat goedlopend zou krijgen. Maar goed dat is Offtopic.
en als je ideeën/suggesties over YNG hebt mag je mij dmen.quote:Op maandag 5 december 2016 09:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
yo als je tips nodig heb dm mij maar
gaf er toch al een paar?quote:Op maandag 5 december 2016 09:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
en als je ideeën/suggesties over YNG hebt mag je mij dmen.
okquote:Op maandag 5 december 2016 09:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
gaf er toch al een paar?
Zorg dat er een rede is om hier te komen.
een social media account wat te volgen is op FOK!quote:Op maandag 5 december 2016 09:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
ok
"nog meer" tussen je en ideeën dan.
Open een Toto-DD scquote:Op maandag 5 december 2016 20:22 schreef DoubleDip het volgende:
Waar is de SC?
Ik las ergens dat die er niet komt, mag ik er dan toch eentje openen om de boel levend te maken of moeten we dit forum langzaam zien doodbloeden? Zonde toch?
Zou wel willen maar dan komt er vast en zeker een mod aangerend die er een groot hangslot op hangt.quote:
Doe gewoon, YOLO YNG.quote:Op maandag 5 december 2016 20:38 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zou wel willen maar dan komt er vast en zeker een mod aangerend die er een groot hangslot op hangt.
Er was ooit al een richolio sc. Die werd al meteen legendarisch, met een tof pakket aan users die daar postte. Helaas is die gekilled #NeverForgetquote:
Volgens mij is het dan het makkelijkste als jullie aangeven waar jullie al lijntjes naar uit hebben staan ,want aan tig suggesties die allemaal al zijn wat jullie al hebben lopen, is weinig zinnig denk ik?quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:58 schreef Fylax het volgende:
Voor de users die dit topic nauw in de gaten houden:
Wat zouden jullie graag zien dat wij regelen voor YNG? We zijn druk bezig met lijntjes te leggen naar dingen buitenaf, maar misschien dat wij nog een bepaalde instantie/iets over het hoofd zien.
Let us know.
Jullie hebben toch al suggesties genoeg gehad dunkt mij?quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:58 schreef Fylax het volgende:
Wat zouden jullie graag zien dat wij regelen voor YNG? We zijn druk bezig met lijntjes te leggen naar dingen buitenaf, maar misschien dat wij nog een bepaalde instantie/iets over het hoofd zien.
Let us know.
Suggestie: Ga jullie al gelegde lijntjes uitvoeren. Praatjes vullen geen gaatjes, niet lullen maar poetsen, morgen begint vandaag en meer van zulks.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:58 schreef Fylax het volgende:
Let us know.
Het openen van een SC is hoogstwaarschijnlijk iets voor op de langere termijn. We zullen je verzoek wel alsnog meenemen, immers hoe meer vraag er naar is, hoe groter de kans dat er een YNG-SC komt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:29 schreef DoubleDip het volgende:
Ik zou het waarderen als de SC weer open ging.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:29 schreef DoubleDip het volgende:
Heb jij dan een antwoord op mijn vraag?quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:18 schreef Unites het volgende:
[..]
Het openen van een SC is hoogstwaarschijnlijk iets voor op de langere termijn. We zullen je verzoek wel alsnog meenemen, immers hoe meer vraag er naar is, hoe groter de kans dat er een YNG-SC komt.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:29 schreef DoubleDip het volgende:
Hallo, ik lees dat er veel vraag naar een SC moet zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:18 schreef Unites het volgende:
[..]
Het openen van een SC is hoogstwaarschijnlijk iets voor op de langere termijn. We zullen je verzoek wel alsnog meenemen, immers hoe meer vraag er naar is, hoe groter de kans dat er een YNG-SC komt.
Er is veel vraag naar, zie de hoeveelheid nachtbagger plus posters in de SC.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:18 schreef Unites het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |