Gebeurt wel vaker hoor. Ik moet het topic regelmatig ergens zoeken in m'n MyAt omdat ie gezakt is.quote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:08 schreef DoubleDip het volgende:
Nou de TT klopte vandaag van geen kant
Bah idd. Beterschap!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:21 schreef PrisTheShiz het volgende:
Naar de tandarts geweest voor wortelkanaalbehandeling. Wat een ellende
Beterschap en sterkte met de pijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:21 schreef PrisTheShiz het volgende:
Vervelend. sterkte.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 20:45 schreef LPFAN het volgende:
Zo vrijwilligerswerk laten weten dat ik maandag niet lang kan blijven, moet naar het ziekenhuis dan, gaat toch wel ff voor.
Jij ook sterkte.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:21 schreef PrisTheShiz het volgende:
Thanksquote:Op woensdag 19 oktober 2016 17:26 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Vervelend. sterkte.
[..]
Jij ook sterkte.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:25 schreef LPFAN het volgende:
Gaan jullie voor me duimen? Ik heb gesolliciteerd voor een erg leuke vrijwilligersbaan die enorm bij mij past! Ga stoppen met het werk wat ik nu doe.
Hahaha thanksquote:
Ik duim ook voor je!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:25 schreef LPFAN het volgende:
Gaan jullie voor me duimen? Ik heb gesolliciteerd voor een erg leuke vrijwilligersbaan die enorm bij mij past! Ga stoppen met het werk wat ik nu doe.
Ik duim voor je!quote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:25 schreef LPFAN het volgende:
Ik verplaats je post even hierheen, ik lees wel maar schrijf niet in het CZ-topic, bij gebrek aan chronische ziektesquote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:57 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
<knip>
Welke 'trucjes' gebruiken jullie nog meer om het huishouden niet te zwaar te maken?
Oh jeetje dat is balen zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:21 schreef sararaats het volgende:
Verhuis van mijn ouders gaat niet door. Foute berekening van de bank en financieel niet haalbaar.
Hou jullie op de hoogte
Dat wel. Blijkbaar iets met een andere lening.quote:
Vreselijk..quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:49 schreef DoubleDip het volgende:
Lekker dan. Sta ik net op het perron samen met mijn ouders op de trein te wachten, springt er aan de overkant iemand voor.Niks gezien goddank (was al goed donker), maar wel even bibberknieën. Nu maar thuisgebracht maar echt zeg, wat een ellende
Dankjewel. Met mij gaat het wel weer hoor. Een meisje en haar broer hebben het wel zien gebeuren, ik hoop dat die goede hulp hebben. Gelukkig werden ze wel gelijk door hun ouders opgehaald.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:18 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dankjewel. Met mij gaat het wel weer hoor. Een meisje en haar broer hebben het wel zien gebeuren, ik hoop dat die goede hulp hebben. Gelukkig werden ze wel gelijk door hun ouders opgehaald.
Ja ik ook, eigenlijkquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat altijd zo'n egoïstische klote manier hè..
Ik dus ook, vandaar dat ik het zo egoïstisch vind..quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja ik ook, eigenlijk![]()
![]()
Maarja ik denk dan vooral aan de nabestaanden, de machinist en de mensen op het perron die wel iets hebben gezien.
Jeetje idd zegquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:49 schreef DoubleDip het volgende:
Lekker dan. Sta ik net op het perron samen met mijn ouders op de trein te wachten, springt er aan de overkant iemand voor.Niks gezien goddank (was al goed donker), maar wel even bibberknieën. Nu maar thuisgebracht maar echt zeg, wat een ellende
Ja dat is waar. Maarja misschien kan je ook niet meer rationeel denken op dat moment. Hoewel ik de trauma's die je mensen bezorgt niet wil goedpraten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik dus ook, vandaar dat ik het zo egoïstisch vind..![]()
Erg, heel erg dat je je zo voelt en geen uitweg meer weet, maar er zijn andere humanere manieren denk ik dan.
Dankje. Hoop dat ik een beetje kan slapen vannacht. Afleiding zoeken helpt. Maar het valt mee hoor, ik vind het erger voor de mensen die het echt hebben gezien.quote:
Soms kun je niet meer zo rationeel denken... En is dat de snelste en - denk ik - meest pijnloze manier om het te doen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik dus ook, vandaar dat ik het zo egoïstisch vind..![]()
Erg, heel erg dat je je zo voelt en geen uitweg meer weet, maar er zijn andere humanere manieren denk ik dan.
Ja dat is ook zo. Maar toch, vreselijk als je echt zoiets zietquote:Op maandag 24 oktober 2016 09:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Soms kun je niet meer zo rationeel denken... En is dat de snelste en - denk ik - meest pijnloze manier om het te doen.
Leuk zeg! Spannend ook.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:38 schreef Poesopstokje het volgende:
*Gaaaap*![]()
Whoa mijn kleutert mag morgen voor het eerst naar de basisschool, proefdraaien![]()
![]()
Hij heeft er zo'n zin in
quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:38 schreef Poesopstokje het volgende:
*Gaaaap*![]()
Whoa mijn kleutert mag morgen voor het eerst naar de basisschool, proefdraaien![]()
![]()
Hij heeft er zo'n zin in
Ik ken een ex-machinist met een vreselijk trauma. Het was een stom ongeluk waar hij helemaal niks aan had kunnen doen, maar heeft toch 4 doden (een gezin met kleine kinderen, waaronder een meisje waar hij nog naar had gezwaaid...) op z'n geweten.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:14 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Maar toch, vreselijk als je echt zoiets ziet
Ziet er vast schattig uit.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar ook wel erg leuk hoor!
Met z'n Paw Patrol tasje en lunchset
Tsja dat hoort er helaas ook bij als je machinist bent. Kun je niks aan doen, maar ik zou het echt niet trekkenquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ken een ex-machinist met een vreselijk trauma. Het was een stom ongeluk waar hij helemaal niks aan had kunnen doen, maar heeft toch 4 doden (een gezin met kleine kinderen, waaronder een meisje waar hij nog naar had gezwaaid...) op z'n geweten.
Ik ken ook een andere machinist, die heeft het ook meegemaakt en is nog steeds machinist. Het hoort er idd wel bij, al zou dat niet zo moeten zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:14 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Tsja dat hoort er helaas ook bij als je machinist bent. Kun je niks aan doen, maar ik zou het echt niet trekken![]()
Wat dan? Wordt er verbouwd?quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Het schiet al mooi op met de carport.
Fijn dat hij het naar zijn zin heeft!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Billy heeft een hele leuke eerste schooldag gehad!
Helemaal enthousiast vanmorgen en vanmiddag bij het ophalen weer.
*Trots*
Ik vond het wel even lekker vanmorgen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:06 schreef Adriane het volgende:
[..]
Fijn dat hij het naar zijn zin heeft!
Zal voor jou ook wel wennen zijn.
Wat goed, wat fijn!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vond het wel even lekker vanmorgen.
Boodschappen gedaan, de was buiten opgehangen, gestofzogen en de bedden verschoont.
Er wordt sowieso 2 middagen BSO geregeld, zodat ik ook kan bijslapen. Nu was het toch wel wat te kort allemaal. Hij gaat van 08.15 tot 13.45.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat goed, wat fijn!
Wie weet hoe het helpt met je energie als hij straks vaker naar school is.
Leuk zeg! Zal wel even wennen zijn voor je. Maar wel fijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Billy heeft een hele leuke eerste schooldag gehad!
Helemaal enthousiast vanmorgen en vanmiddag bij het ophalen weer.
*Trots*
Billy kan zijn energie op school kwijt, terwijl jij bijslaapt en wat nuttige dingen doet. Win-win situatie zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Er wordt sowieso 2 middagen BSO geregeld, zodat ik ook kan bijslapen. Nu was het toch wel wat te kort allemaal. Hij gaat van 08.15 tot 13.45.
Ja absoluut, daar gaan we voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:57 schreef Adriane het volgende:
[..]
Billy kan zijn energie op school kwijt, terwijl jij bijslaapt en wat nuttige dingen doet. Win-win situatie zou ik zeggen.
Je bent niks verplicht hequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:20 schreef sararaats het volgende:
En dit is twee.
Ik ben vandaag in een onrustige bui. Misschien moet ik me even terugtrekken maar kan jullie niet zomaar in de kou laten staan.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:43 schreef MarieAlice het volgende:
Weer een aardbeving in Italië. Noch tante, noch neef, noch nicht neemt op. Me no like.
Damn! Hopelijk hoor je snel wat! Wat een schrik elke keerquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:43 schreef MarieAlice het volgende:
Weer een aardbeving in Italië. Noch tante, noch neef, noch nicht neemt op. Me no like.
Bijzondere dag, dus.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 07:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Damn! Hopelijk hoor je snel wat! Wat een schrik elke keer
Ik heb vandaag afscheid op therapie![]()
Ja zeker!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bijzondere dag, dus.
Hoe vind je het, om afscheid te nemen?
Al iets gehoord?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:43 schreef MarieAlice het volgende:
Dan wens ik je een mooie dag toe!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja zeker!![]()
Het is voor het eerst dat ik echt een groep afrond op de normale manier. Dus sowieso al heel bijzonder om überhaupt echt afscheid te nemen. Heb al heel veel lieve woorden en kaartjes gehad van de week van mijn groepsgenoten. Ik ga ze ook echt missen. Maar ik ben er nu ook wel echt aan toe. Heb echt heel veel vooruitgang geboekt de afgelopen maanden![]()
Nu is het tijd om rustig weer het echte leven in te gaan en vrijwilligerswerk te gaan doen
Heb al voor een paar uur een plek vanuit huis als editor bij een website en zoek nog wat anders voor erbij waarbij ik echt onder de mensen kom ook.
Maar vandaag zal echt een dag met een lach en een traan worden
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja zeker!![]()
Het is voor het eerst dat ik echt een groep afrond op de normale manier. Dus sowieso al heel bijzonder om überhaupt echt afscheid te nemen. Heb al heel veel lieve woorden en kaartjes gehad van de week van mijn groepsgenoten. Ik ga ze ook echt missen. Maar ik ben er nu ook wel echt aan toe. Heb echt heel veel vooruitgang geboekt de afgelopen maanden![]()
Nu is het tijd om rustig weer het echte leven in te gaan en vrijwilligerswerk te gaan doen
Heb al voor een paar uur een plek vanuit huis als editor bij een website en zoek nog wat anders voor erbij waarbij ik echt onder de mensen kom ook.
Plezierige dag vandaag gewenst.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja zeker!![]()
hoe gaat het nu met je? ik stuur nog een kaartje hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 09:27 schreef LPFAN het volgende:
Lees niet alles bij maar ff een dikke knuffel envoor iedereen.
Wat naar zeg. Vreemd dat ze jou verwijten de lieveling te zijn. Zelfs nog als dat zo is dan is het niet jouw schuld. Kan me voorstellen dat je het flink zat was.quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:26 schreef sararaats het volgende:
Sorry dat ik niets liet horen maar zenuwinzinking sinds zondag.
Ik heb de volle laag gehad op mijn vrijwilligerswerk van twee 'collega's'
Ik voel me zo kut en heb al twee nachten niet geslapen.
Ik zou volgens die twee de baas spelen en komedie. Ook zou ik de lieveling van de verantwoordelijke zijn.
Mijn verantwoordelijke heeft 3 kleinkinderen met een beperking dus daarom komen wij goed overeen.
Ik denk niet dat ze beseffen dat het hard aankwam.
Ik heb mijn ontslag gegeven in een vlaag van woede.
Pfff kleuters. Zelf Olle is slimmer en die is nog maar 2.
Geen nieuw werk?quote:Op woensdag 2 november 2016 17:25 schreef sararaats het volgende:
Ik geniet van een mooi dagje Efteling.
Ik ben definitief gestopt.
Nu kan ik mijn cursus gaan volgen en combineren met vrijwilligswerk bij dieren.
Eftelingquote:Op donderdag 3 november 2016 10:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wij (vriend en ik en vrienden) gaan deze vakantie ook gezellig een dagje naar de Efteling.![]()
En ik ga een maand alleen maar water/thee drinken, kijken of dat me goed bevalt. Heb deze maand 2 verjaardagen, maar ook dan drink ik water.
Veel succes! Lijkt mij zwaar een maand alleen maar water drinken, maar als je het wil kan je het welquote:Op donderdag 3 november 2016 10:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wij (vriend en ik en vrienden) gaan deze vakantie ook gezellig een dagje naar de Efteling.![]()
En ik ga een maand alleen maar water/thee drinken, kijken of dat me goed bevalt. Heb deze maand 2 verjaardagen, maar ook dan drink ik water.
Efteling wordt 'm niet.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:44 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Efteling![]()
Water drinken vind ik echt niks. Succes ermee!
Oja, das waar ook. Heb je er iig geen zorg bij (de zorg om snel nieuw werk te moeten vinden). Geniet ze.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
Volledig afgekeurd om te werken.
Maar goed, ik ga vandaag van mijn bed genieten hihi.
Ik had gister al ontzettende zin in cola.quote:Op donderdag 3 november 2016 12:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Veel succes! Lijkt mij zwaar een maand alleen maar water drinken, maar als je het wil kan je het wel
quote:Op donderdag 3 november 2016 17:58 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Wanneer komt er een nieuwe video!?
Goed idee. Ik doe dit sinds ongeveer een jaar, werkt prima. Op een gegeven moment vind je fris niet eens meer lekker. Wel thee zonder suiker hequote:Op donderdag 3 november 2016 10:40 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Sterkte, fijn voor hem dat hij nu eindelijk aan de beurt is.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:12 schreef Sylvana het volgende:
Onderweg naar AMC Amsterdam. Mn vriend wordt vandaag eindelijk geopereerd aan zn oog![]()
![]()
Ongeluk is al bijna 2 jaar geleden, dus werd tijd. Maar wachtlijst was bijna een jaar
Ik drink al behoorlijk lang thee zonder suiker (of zoetstof/Stevia/honing). Ik zondigde vandaag even, want aten niet thuis en waar we aten was geen water, ik vond (nu al) dat er ontzettend veel prik op de cola zat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 10:51 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Goed idee. Ik doe dit sinds ongeveer een jaar, werkt prima. Op een gegeven moment vind je fris niet eens meer lekker. Wel thee zonder suiker he
quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:33 schreef superkimmi het volgende:
Wij hebben dit weekend twee bezichtigingen, waarvan net de eerste is geweest. Die was zo positief dat die mondeling al zo goed als heeft toegezegd dat hij de vraagprijs gaat bieden. De financiering weer hij al dat hij rond krijgt dus vermoedelijk is het bijna tijd voor het verkocht bord!!
Wat tof zeg, kan ik je vast feliciteren?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:33 schreef superkimmi het volgende:
Wij hebben dit weekend twee bezichtigingen, waarvan net de eerste is geweest. Die was zo positief dat die mondeling al zo goed als heeft toegezegd dat hij de vraagprijs gaat bieden. De financiering weer hij al dat hij rond krijgt dus vermoedelijk is het bijna tijd voor het verkocht bord!!
Als je dat lang genoeg doet ontwen je de cola vanzelf.quote:Op vrijdag 4 november 2016 19:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik drink al behoorlijk lang thee zonder suiker (of zoetstof/Stevia/honing). Ik zondigde vandaag even, want aten niet thuis en waar we aten was geen water, ik vond (nu al) dat er ontzettend veel prik op de cola zat.Maar nu thuis weer aan de thee.
We hebben ngo niks op papier, maar de vooruitzichten zijn goedquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Wat tof zeg, kan ik je vast feliciteren?
Gefeliciteerd!!quote:
Dank!quote:Op zaterdag 5 november 2016 13:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Was jij diegene met die hufterige buurman die ging verhuizen voordat jullie dat konden doen?
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:20 schreef Sylvana het volgende:
Gefeliciteerd kimmi!
Operatie van vriendlief is geslaagd
Fijn!quote:Op zaterdag 5 november 2016 14:20 schreef Sylvana het volgende:
Gefeliciteerd kimmi!
Operatie van vriendlief is geslaagd
quote:
Dankjullie! Zeker fijn! Eindelijk normaal kijken en geen oogkapje meerquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2016 20:31 schreef LPFAN het volgende:
Mijn vader wordt bedankt, elke keer als ik nu een kast opentrek denkt chi-chi dat ze snoepjes krijgt
Goed bezigquote:Op zondag 6 november 2016 20:37 schreef LPFAN het volgende:
Zo, ben terug in het UMCG en heb mijn laptop dit keer meegenomen in plaats van mijn tablet, had ik eerder moeten doen. Nu kan ik ook 1 van mijn grote hobbies weer uitvoeren en muziek luisteren
Hier is de regel: nooit voor 5 december, dus 6 december staat ie bij ons.quote:Op zondag 6 november 2016 22:01 schreef LPFAN het volgende:
Kennissen van mijn ouders hebben de kerstboom al staan
Dat is mooi op tijdquote:Op zondag 6 november 2016 22:01 schreef LPFAN het volgende:
Kennissen van mijn ouders hebben de kerstboom al staan
Ik heb er jaren geen gehad, vorig jaar weer eens gedaan maar had alleen een kerstboompje en was er na 2 weken eigenlijk ook wel weer klaar meequote:Op zondag 6 november 2016 22:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is mooi op tijd
Vriendlief is de 7e jarig dus komt altijd pas nadat zijn verjaardag is gevierd. En nu hebben we er geen 1 meer en weet ook niet of we er nog 1 kopen.
Ik had hem vorig jaar 2 weken staan na jaren geen gehad te hebben. Ik ben er niet zo van ;pquote:Op zondag 6 november 2016 22:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Hier is de regel: nooit voor 5 december, dus 6 december staat ie bij ons.Tot half januari ofzo, wanneer we zin hebben om 'm af te tuigen.
Hier was het elk jaar frustratie met lampjes die in de knoop waren terwijl het netjes opgerold was. Vorig jaar vlogen ze weer door de kamer en heeft ie alles weer naar de berging gebracht en Kerstboom later weggegeven. Als we er weer 1 kopen dan wordt het dus met lampjes die er al inzittenquote:Op zondag 6 november 2016 22:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb er jaren geen gehad, vorig jaar weer eens gedaan maar had alleen een kerstboompje en was er na 2 weken eigenlijk ook wel weer klaar mee
Nu je het zegt... Wij moeten ook even kijken waar hij komt, aangezien er nu een caviakooi staat. Aan de andere kant van de bank kan, maar daar wil ik tezijnertijd de kooi hebben staan, omdat op de plek waar hij nu staat een houtkachel moet komen. Denk niet dat de boom blij zal worden van zoveel warmte.quote:Op maandag 7 november 2016 07:47 schreef sararaats het volgende:
Ik heb geen plaats voor een kerstboom.
Haha niet? Gohquote:Op maandag 7 november 2016 01:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ga echt nooit meer naar marrakech
Ben je ook wel eens iets van je vriend niet zat?quote:Op maandag 7 november 2016 09:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Wij moeten ook even kijken waar hij komt, aangezien er nu een caviakooi staat. Aan de andere kant van de bank kan, maar daar wil ik tezijnertijd de kooi hebben staan, omdat op de plek waar hij nu staat een houtkachel moet komen. Denk niet dat de boom blij zal worden van zoveel warmte.
Mijn vriend staat overigens as we speak in de keuken om ALWEER iets voor de BBQ te maken... Ik hoop dat het snel zó ontzettend koud wordt dat het niet leuk meer is om buiten te staan (ook al is het maar even) en/of dat hij de BBQ niet meer goed aankrijgt. Ik ben z'n hobby een beetje zat...
En de buren vast ook.
Ja hoor. Er is genoeg wat ik niet zat ben.quote:Op maandag 7 november 2016 09:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens iets van je vriend niet zat?
Laatst was je nog zo blij met zijn hobby.quote:Op maandag 7 november 2016 09:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nu je het zegt... Wij moeten ook even kijken waar hij komt, aangezien er nu een caviakooi staat. Aan de andere kant van de bank kan, maar daar wil ik tezijnertijd de kooi hebben staan, omdat op de plek waar hij nu staat een houtkachel moet komen. Denk niet dat de boom blij zal worden van zoveel warmte.
Mijn vriend staat overigens as we speak in de keuken om ALWEER iets voor de BBQ te maken... Ik hoop dat het snel zó ontzettend koud wordt dat het niet leuk meer is om buiten te staan (ook al is het maar even) en/of dat hij de BBQ niet meer goed aankrijgt. Ik ben z'n hobby een beetje zat...
En de buren vast ook.
Dat klopt, maar hij doet het nu iets te vaak mijn inziens. Ik denk namelijk wél aan de buren... (BBQ-lucht in je huis is niet zo fijn.)quote:Op maandag 7 november 2016 11:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Laatst was je nog zo blij met zijn hobby.
Zal er wel aankomen, het vriest al wel iig.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wetterkjeld![]()
Waar is de lekkere vrieskou??
Strak blauwe lucht, zonnetje, witte waas over de weilanden..quote:Op woensdag 9 november 2016 17:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zal er wel aankomen, het vriest al wel iig.
Heheh ;p liever zonder die sneeuwquote:Op woensdag 9 november 2016 17:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Strak blauwe lucht, zonnetje, witte waas over de weilanden..De eerste sneeuw van het seizoen
Bring it on!
Ja beter zonder idd. Het is al koud genoeg, als het ook nog glad wordt is het meer narigheid.quote:
Ik ooookquote:
Leuke welcome home ookquote:Op woensdag 9 november 2016 20:42 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb alleen ijskoude voeten, chi-chi heeft over mijn pantoffels heen gezeken en sokken zitten niet fijn bij mij. Heb mijn badjas er maar over heen gegooid.
Boosheid ;pquote:
Des te meer heb je zelfquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
4 kinderen geweest. We hebben dit nog over.![]()
[ link | afbeelding ]
Anders een briefje ophangen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
En volgens mij zit onze bel op een rare plaats ofzo. Meerdere personen die 'm niet kunnen vinden en maar op het raam kloppen.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 12 november 2016 07:35 schreef superkimmi het volgende:
Woohoo! Onderweg naar Eindhoven airport. Met stel mede-trainees 3 dagen naar Tsjechie!
Veel plezier!quote:Op zaterdag 12 november 2016 07:35 schreef superkimmi het volgende:
Woohoo! Onderweg naar Eindhoven airport. Met stel mede-trainees 3 dagen naar Tsjechie!
Veel plezier! Gaaf zeg, voor je werk naar het buitenland.quote:Op zaterdag 12 november 2016 07:35 schreef superkimmi het volgende:
Jij bent welkom... welkom in mijn land!quote:Op zaterdag 12 november 2016 07:35 schreef superkimmi het volgende:
Dank nog allen!quote:Op zondag 13 november 2016 13:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent welkom... welkom in mijn land!
Idd. Ga zo wat proberen te eten ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alcatel Pixi 4 (5)quote:
Doen!quote:Op maandag 21 november 2016 17:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb op zolder broeken gevonden die ik paste toen ik zoveel afgevallen was. Die ga ik volgende zomer weer aankunnen.
Oh wat balen zegquote:Op maandag 21 november 2016 20:54 schreef PrisTheShiz het volgende:
Godverdomme weer lekkage. Weer de hele overloop onder watrr boven. En dat twee maanden na de vorige lekkage.
Ik ga morgen op m'n mountainbike de nieuwe steunzolen halen. Is 20 minuten fietsen zegt vriend.quote:Op maandag 21 november 2016 20:15 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Doen!
Ik ben er bijna 17 kwijt.
Zet hem op.
Nog behoefte aan een echte pris onliner, of kan je hem zelf wel bedenkenquote:Op maandag 21 november 2016 23:14 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ga morgen op m'n mountainbike de nieuwe steunzolen halen. Is 20 minuten fietsen zegt vriend.
Dat is echt balen.quote:Op maandag 21 november 2016 20:54 schreef PrisTheShiz het volgende:
Godverdomme weer lekkage. Weer de hele overloop onder watrr boven. En dat twee maanden na de vorige lekkage.
Nope, kom maar door.quote:Op maandag 21 november 2016 23:22 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nog behoefte aan een echte pris onliner, of kan je hem zelf wel bedenken![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2016 00:15 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik kan er zo snel geen een bedenken
Wat goed! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:05 schreef superkimmi het volgende:
Ik had toch al gezegd dat we de vraagprijs geboden hebben gekregen op ons huis?
Nou dat is 3 weken geleden en de ontwikkelingen gaan snel.
We hebben vandaag te horen gekregen dat ons bod op een nieuw huis onder alle voorwaarden volledig geaccepteerd is!! Dolblij!!.
Op 1 februari gaan wij over en 7 februari moeten wij onze sleutel overdragen. Ideaal dus!!!
Yay!quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:05 schreef superkimmi het volgende:
We hebben vandaag te horen gekregen dat ons bod op een nieuw huis onder alle voorwaarden volledig geaccepteerd is!! Dolblij!!.
Op 1 februari gaan wij over en 7 februari moeten wij onze sleutel overdragen. Ideaal dus!!!
quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:05 schreef superkimmi het volgende:
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:05 schreef superkimmi het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:05 schreef superkimmi het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:05 schreef superkimmi het volgende:
Top! Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:05 schreef superkimmi het volgende:
donderdag 17 november.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:57 schreef Lienekien het volgende:
Ach, was je tante overleden? Gecondoleerd.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 23 november 2016 18:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
donderdag 17 november.
vandaag nog heel veel geslapen. verder alles in orde.
Gecondoleerd nogquote:Op woensdag 23 november 2016 18:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
donderdag 17 november.
vandaag nog heel veel geslapen. verder alles in orde.
Doe maar nietquote:
Ik heb sinds kort de luisterboeken via een app van de bieb ontdekt. Ook als je niet lid bent, kun je daar boeken beluisteren. Ik ben zelf ook gek op podcasts. Gesproken woord over van alles en nog wat. Ik luister naar dit soort dingen als ik wandel, schoonmaak, uitgebreid kook of klus. De tijd vliegt.quote:
Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort de luisterboeken via een app van de bieb ontdekt. Ook als je niet lid bent, kun je daar boeken beluisteren. Ik ben zelf ook gek op podcasts. Gesproken woord over van alles en nog wat. Ik luister naar dit soort dingen als ik wandel, schoonmaak, uitgebreid kook of klus. De tijd vliegt.
Sterktequote:Op vrijdag 25 november 2016 18:47 schreef sararaats het volgende:
Zo. Ik ben in het ziekenhuis voor slaaponderzoek.
Vandaag was een vreemde dag maar wel een mooie uitvaart van mijn tante.
Verdorie wat ga ik haar missen.
Morgen krijg ik de uitslag.quote:Op woensdag 30 november 2016 14:26 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Sterkte
Is er nog wat uit het slaaponderzoek gekomen?
Wat een weer dit, mijn handen voelen als schuurpapier als ik buiten ben geweest. En binnen ook.
Ahhh vreselijk ja als je dier iets heeft. Veel sterkte!quote:Op zondag 4 december 2016 23:24 schreef superkimmi het volgende:
Vanmiddag was ik heerlijk in het bos aan het wandelen met de hond, begint ze het ineens keihard uit te krijsen. Duurde wel 2 minuten voor ze rustiger werd maar ze bleef piepen. Ze weigerde op haar linker achterpootje te gaan staan. Heb mn man gebeld en die is naar de dichtsbijzijnde straat gereden waar ik in de buurt was. Heb de hond daarnaar toe getild en we hebben haar naar huis meegenomen. Thuis helaas niks gevonden in haar pootje (hoopte een doorn ofzo) dus dienstdoende dierenarts gebeld. Die wist al vrij snel dat er iets niet goed zat met haar kruisband. We hebben pijnstilling en ze moet rust houden in de hoop dat het slechts verrekt is. Als er morgenvroeg geen enkele verbetering te zien is moeten we voor foto's naar onze eigen dierenarts. Heb dit helaas eerder meegemaakt met hond van een vriendin en ik vrees een operatie. Vindt het zó ontzettend zielig voor dr. Ze is een mishandeld herplaatsertje en verstopt zich nu voortdurend. Ik denk dat ze de pijn associeert met straf en mishandeling en mijn hart breekt echt.
Operatie zal niet goedkoop zijn, goddank is ze verzekerd. Zou het vreselijk vinden als ik een rotkeuze moet maken om financiele redenen...
Ben dr echt ff kapot van. Mijn hondemeisje mocht nooit meer lijden!
quote:Op zondag 4 december 2016 23:24 schreef superkimmi het volgende:
Vanmiddag was ik heerlijk in het bos aan het wandelen met de hond, begint ze het ineens keihard uit te krijsen. Duurde wel 2 minuten voor ze rustiger werd maar ze bleef piepen. Ze weigerde op haar linker achterpootje te gaan staan. Heb mn man gebeld en die is naar de dichtsbijzijnde straat gereden waar ik in de buurt was. Heb de hond daarnaar toe getild en we hebben haar naar huis meegenomen. Thuis helaas niks gevonden in haar pootje (hoopte een doorn ofzo) dus dienstdoende dierenarts gebeld. Die wist al vrij snel dat er iets niet goed zat met haar kruisband. We hebben pijnstilling en ze moet rust houden in de hoop dat het slechts verrekt is. Als er morgenvroeg geen enkele verbetering te zien is moeten we voor foto's naar onze eigen dierenarts. Heb dit helaas eerder meegemaakt met hond van een vriendin en ik vrees een operatie. Vindt het zó ontzettend zielig voor dr. Ze is een mishandeld herplaatsertje en verstopt zich nu voortdurend. Ik denk dat ze de pijn associeert met straf en mishandeling en mijn hart breekt echt.
Operatie zal niet goedkoop zijn, goddank is ze verzekerd. Zou het vreselijk vinden als ik een rotkeuze moet maken om financiele redenen...
Ben dr echt ff kapot van. Mijn hondemeisje mocht nooit meer lijden!
Sterktequote:Op maandag 5 december 2016 08:14 schreef superkimmi het volgende:
Dankjullie! We gaan vandaag naar de dierenarts. Is niks verbeterd...
quote:Op maandag 5 december 2016 14:20 schreef superkimmi het volgende:
Donderdag foto's laten maken bij de specialist en als t idd mis is aansluitend operatie..
Knipquote:Op vrijdag 25 november 2016 14:58 schreef Jaimy_Luca het volgende:
De allerliefste glimlach van m'n favoriete caissière gehad. Helaas werd ze vlak voor ik aan de beurt was overgenomen.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 december 2016 08:28 schreef superkimmi het volgende:
Jarig! En vanavond gelijk een superleuk cadeau: naar de lion king musical!!
Gefeliciteerd en veel plezier!quote:Op woensdag 7 december 2016 08:28 schreef superkimmi het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 december 2016 08:28 schreef superkimmi het volgende:
Ah fijn!!quote:Op donderdag 8 december 2016 11:19 schreef superkimmi het volgende:
Dank allen! Lion king was fantastisch!
En goed nieuws: hond hoeft niet geopereerd te worden!! Ze heeft een chronisch probleempje met haar spieren. Maar is goed te behandelen en mee te leven.
Ach nog een chronisch zieke in huis kan er nog wel bij
Dikke knuffelquote:Op woensdag 14 december 2016 18:04 schreef Sylvana het volgende:
Ook hier maar even aangezien ik het in een ander topic al had laten vallen en sommigen het al gelezen hebben.
Maar sinds 3 weken is mn relatie na bijna 10 jaar uitDus ik ben druk op zoek naar andere woonruimte en dingen regelen. Dus vandaar niet zo actief hier en in chronisch ziek topic etc
quote:Op woensdag 14 december 2016 18:04 schreef Sylvana het volgende:
Ook hier maar even aangezien ik het in een ander topic al had laten vallen en sommigen het al gelezen hebben.
Maar sinds 3 weken is mn relatie na bijna 10 jaar uitDus ik ben druk op zoek naar andere woonruimte en dingen regelen. Dus vandaar niet zo actief hier en in chronisch ziek topic etc
He meis wat balen zegquote:Op woensdag 14 december 2016 18:04 schreef Sylvana het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dankjulliewelquote:Op woensdag 14 december 2016 20:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
He meis wat balen zegVeel sterkte de komende tijd
Sterktequote:Op donderdag 15 december 2016 06:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankjulliewel![]()
![]()
![]()
Mijn familie wist het al, gisteravond mn schoonfamilie verteld. Na bijna 10 jaar sloeg dat wel in als een bom. En het vertellen zorgt er ook wel voor dat het steeds "echter" wordt
Nu hopen dat ik snel woonruimte heb. Sta sinds juli ingeschreven bij woningbouw maar das nog niet heel lang dus. Reageer wel op loting-woningen en kijk ook particulier. Hoor vandaag of morgen als het goed is meer over een studio waar van de week nog 1 andere geïnteresseerde voor was. Als die het niet wilde zou verhuurder mij weer bellen. Dus hopen maar![]()
Want dat zou heel veel rust geven als ik weet dat ik wat anders heb. Kan gelukkig tot die tijd wel hier blijven wonen, dat scheelt. Maar het zoeken geeft wel veel stress en het is niet ideaal natuurlijk.
Op zich wel, wel gezellige dagen gehad, maar was ook wel erg dubbel natuurlijk. Vooral met O&N na middernacht hakte het er wel even in.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:49 schreef DoubleDip het volgende:
Dooie boel hier. Nog leuke feestdagen gehad allemaal?
Niks bijzonders gedaan, waren gewone dagen. Heerlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:49 schreef DoubleDip het volgende:
Dooie boel hier. Nog leuke feestdagen gehad allemaal?
Jaaa en dan houseparty!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Op zich wel, wel gezellige dagen gehad, maar was ook wel erg dubbel natuurlijk. Vooral met O&N na middernacht hakte het er wel even in.
Vorige week donderdag ben ik tante geworden(mn zusje is bevallen van een jongetje
)
Afgelopen dinsdag was ik jarig ( 30 geworden) en dat vier ik morgen nog. Daarna is het echt voorbij met de feestdagen
Alhoewel, ik heb zicht op een appartementje en als ik daar volgende week de bevestiging van krijg dat dat doorgaat dan ga ik dat ook wel ff vieren
quote:
Lief dat je het vraagtquote:Op dinsdag 14 februari 2017 10:52 schreef Lienekien het volgende:
Hoe is het eigenlijk met... Hestia?
Dankjewelquote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:02 schreef Lienekien het volgende:
Jaaaa, nieuws! Niet allemaal goed, helaas. Rottig van je broertje. Maar gefeliciteerd met je nieuwe huisje! En je nieuwe neefje!![]()
Aan de ene kant vervelend dat je schildklier aan het klieren is, maar beter dat je het weet dan dat het onbehandeld blijft. Kan ook depressieve klachten geven.
Dus, straks begint een nieuw leven in Apeldoorn. Heb je daar al eens eerder (in de buurt) gewoond? En dan ook overstappen naar het ziekenhuis daar? Voelt het ook als een nieuwe start?
Haha ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:50 schreef Lienekien het volgende:
Apeldoorn als woonplaats klinkt aanlokkelijker dan Almelo.En Deventer is dan toch ook goed te doen?
Ik ben zo benieuwd hoe je het straks vind in je appartement. Dat je gewoon helemaal mag inrichten zoals je wilt.
Fijn, hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:59 schreef LPFAN het volgende:
Voor het eerst sinds mijn operatie weer een dik uur gesportPak het ook weer op om 3 keer in de week te gaan sporten. En volgende week eindelijk weer zwemmen
Jaquote:
Houd je calorieën bij?quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JaGa weer bezig met afvallen dus wel fijn dat mijn lichaam het toelaat om weer lekker veel te sporten
Nee. Heb wel een app er voor op mijn foon, maar ben daar totaal niet mee bezig eigenlijk.quote:
Wat is dan je aanpak: tussendoortjes schrappen?quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee. Heb wel een app er voor op mijn foon, maar ben daar totaal niet mee bezig eigenlijk.
Ja onder anderequote:Op woensdag 15 februari 2017 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is dan je aanpak: tussendoortjes schrappen?
Gewoon benieuwd, hoor. Ik ben zelf nogal van het 'meten en weten'.
Ja, precies. Mijn ervaring is iig dat beter/verstandiger eten en meer bewegen elkaar positief beïnvloeden! Je was tot je operatie best fanatiek met zwemmen, zou mooi zijn als je dat weer oppakt. (Mijn tas staat al een tijdje klaar, maar ik voel een drempel...)quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja onder andereik at vooral in de avond veel slechte dingen, dus dat idd totaal geschrapt, en veel sporten dus.
Heb het vorige keer ook zo gedaan en ben nu totaal 24 kilo kwijt sinds ik begonnen ben in 2015, dus dit werkt wel voor mij.
Jah ben zeker van plan om het weer fanatiek op te gaan pakken, Moest alleen even wachten tot wond goed dicht was en ik op een lagere dosis medicijnen zat.quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, precies. Mijn ervaring is iig dat beter/verstandiger eten en meer bewegen elkaar positief beïnvloeden! Je was tot je operatie best fanatiek met zwemmen, zou mooi zijn als je dat weer oppakt. (Mijn tas staat al een tijdje klaar, maar ik voel een drempel...)
Dat ik het zo'n gedoe vindt: omkleden, weer aankleden en thuis weer douchen om die chloorlucht van je huid en uit je haar te krijgen. Dat ik me soms kapot erger aan bejaarden of huisvrouwen die in de weg liggen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah ben zeker van plan om het weer fanatiek op te gaan pakken, Moest alleen even wachten tot wond goed dicht was en ik op een lagere dosis medicijnen zat.
Weet je wat je tegenhoudt om te gaan zwemmen?
Hahah dat herken ik jaquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ik het zo'n gedoe vindt: omkleden, weer aankleden en thuis weer douchen om die chloorlucht van je huid en uit je haar te krijgen. Dat ik me soms kapot erger aan bejaarden of huisvrouwen die in de weg liggen.
quote:Op donderdag 16 februari 2017 03:50 schreef sararaats het volgende:
Mijn eerste resultaat is binnen: 7,8/10
Of niet kunnen verdragen dat je een bommetje maakt want hun haar mag niet nat worden.quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah dat herken ik javan die oudjes die alleen maar aan de kant zitten te kletsen vreselijk, of die steeds tegen je opbotsen ja
Dat is niet toegestaan in zwembad waar ik zwem.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Of niet kunnen verdragen dat je een bommetje maakt want hun haar mag niet nat worden.
Ja tuurlijk!quote:Op donderdag 20 september 2018 22:02 schreef liiszle het volgende:
ik zoek een plekje om weer te beginnen op fok.. ben ik welkom in de SC hier?
Leuk! Hoi!quote:
Nee helaas niet.quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
Leuk! Hoi!
T loopt alleen nog niet echt geloof ik je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |