Heb net van een moderator te horen gekregen dat dat niet vertrouwd is, ivm ongewenst bezoekquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:50 schreef valentijn101 het volgende:
Is het niet makkelijke het dares van het ziekenhuis hier te posten? (En de postkamer van het ziekenhuis door te geven dat post voor lpfan voor lpfan is.
Thanks!quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:51 schreef valentijn101 het volgende:
Proficiat met je nieuwe nier![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zie dit nu pas .... kan ik nog meedoen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Wil er nog iemand een kaartje sturen?
Dat kan uit voorzorg nog t/m morgen, met een beetje geluk mag LP zondag naar huis
Ja (helaas) wel, ze ligt nog steeds in het ziekenhuis. Ik zal even vragen wat haar nieuwe adres is, daarna dm ik jequote:Op woensdag 2 november 2016 12:55 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas .... kan ik nog meedoen?
DM ontvangen; kaartje gaat op de bus!quote:Op woensdag 2 november 2016 15:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja (helaas) wel, ze ligt nog steeds in het ziekenhuis. Ik zal even vragen wat haar nieuwe adres is, daarna dm ik je
Ja naar omstandigheden goed, helaas doet hij niet wat hij moet doen dus gaat hij er binnenkort weer uit. Kan elk moment opgeroepen worden om te komen. Als hij er uit is dan kom ik weer op de wachtlijst en is het weer wachten op nier nummer 2.quote:
Gadver .....quote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja naar omstandigheden goed, helaas doet hij niet wat hij moet doen dus gaat hij er binnenkort weer uit. Kan elk moment opgeroepen worden om te komen. Als hij er uit is dan kom ik weer op de wachtlijst en is het weer wachten op nier nummer 2.
quote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja naar omstandigheden goed, helaas doet hij niet wat hij moet doen dus gaat hij er binnenkort weer uit. Kan elk moment opgeroepen worden om te komen. Als hij er uit is dan kom ik weer op de wachtlijst en is het weer wachten op nier nummer 2.
Ja maar als het goed is hoef ik nu niet 2 jaar te wachten op een nieuwe oproep maar komt die weer snel.quote:
Bedankt!quote:
Ik hoop het voor je!quote:Op maandag 12 december 2016 14:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja maar als het goed is hoef ik nu niet 2 jaar te wachten op een nieuwe oproep maar komt die weer snel.
quote:Op maandag 12 december 2016 14:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja helaas maar kaartjes zijn welkom hoorquote:Op maandag 12 december 2016 19:38 schreef Ireth het volgende:
Fuck, wil ik net jubelend om het adres vragen lees ik dit:
[..]
Van mij mag je een kaartje sturen hoorquote:Op maandag 12 december 2016 19:40 schreef Ireth het volgende:
En dan druk ik ook nog te snel op plaatsen en lukt editten op mijn mobiel weer niet![]()
Maar goed, kunnen er nog kaartjes verstuurd worden of wachten we gewoon op die fantastische 2e niet?!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |