Brabants kwartiertje Dennisquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:09 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar om 17u zijn we daar nog niet: we komen pas om 17.05u aan op Köln Hbf.
Wat ben ik blij dat ik niet mee ga, want ik zou niet weten wat ik allemaal moest kiezenquote:
Qua bier heb je niet veel keuze. Er is enkel Gaffel, en enkel in 0,2 liter.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet mee ga, want ik zou niet weten wat ik allemaal moest kiezen
Ik drink geen bierquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Qua bier heb je niet veel keuze. Er is enkel Gaffel, en enkel in 0,2 liter.
Maar als het op is vullen ze het ook aan, ze lopen continu rond met glazen bier.
Als we om 17:30 aan tafel zitten is het vroeg genoeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:09 schreef dennistd het volgende:
[..]
Maar om 17u zijn we daar nog niet: we komen pas om 17.05u aan op Köln Hbf.
Neen. Je kunt ook een 5liter vat op tafel krijgen voor een oorverdovend bedrag. Ik geloof 90 euro.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Qua bier heb je niet veel keuze. Er is enkel Gaffel, en enkel in 0,2 liter.
10L voor ¤80quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neen. Je kunt ook een 5liter vat op tafel krijgen voor een oorverdovend bedrag. Ik geloof 90 euro.
Zoiets doe je natuurlijk niet voor de prijs maar voor de lolquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
10L voor ¤80
Dat vind ik best schappelijk
Klopt, maar ik vind de prijs ook niet achterlijk. Bestel zoiets een zo'n vleesplaat voor 6 man en je bent voor 27 de man klaar. Hoop lol, vlees und bier voor dat geldquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Zoiets doe je natuurlijk niet voor de prijs maar voor de lol
Zeg meneer de moderator, daar ga jij nou eens NIET over heaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind de prijs ook niet achterlijk. Bestel zoiets een zo'n vleesplaat voor 6 man en je bent voor 27 de man klaar. Hoop lol, vlees und bier voor dat geld
Zo'n literpul in München gaat tegenwoordig ook al voor een tientje over de toonbank bar tetten van de serveersterquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
10L voor ¤80
Dat vind ik best schappelijk
Tijdens Oktoberfest, daarbuiten nog lang niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo'n literpul in München gaat tegenwoordig ook al voor een tientje over de toonbank bar tetten van de serveerster.
Het scheelt niet veel, en wel appels met appels vergelijken. Die toko waar ze heen gaan ligt midden in het centrum, daar betaal je je blauw in Münchenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Tijdens Oktoberfest, daarbuiten nog lang niet.
Euh, ik ben dit jaar ongeveer 30 keer uit eten geweest in München, waarvan minstens 10 keer in het centrum waaronder de legendarische Ratskeller en wat jij zegt is je reinste bullshit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:01 schreef b2py het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel, en wel appels met appels vergelijken. Die toko waar ze heen gaan ligt midden in het centrum, daar betaal je je blauw in München
Haha precies, een mass kost 8,60 ofzo en hoofdgerechten vanaf 10 euro.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 17:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Euh, ik ben dit jaar ongeveer 30 keer uit eten geweest in München, waarvan minstens 10 keer in het centrum waaronder de legendarische Ratskeller en wat jij zegt is je reinste bullshit.
Is ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:07 schreef ReisT het volgende:
Dat met die kleine glazen die steeds rondgedeeld worden vind ik ook wel wat hebben.
Goed zo.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:53 schreef James1988 het volgende:
Bombardier Frankrijk: we hebben wat orders nodig, anders gaat de fabriek dicht.
Nou Hollande, kom maar op met die bestelling voor een paar dozijn volstrekt onnodige treinen voor een regio die er niets aan heeft.
Waar laat je een zware goederentrein getrokken door een tweetakt olieboot in de ochtendspits tussen Rotterdam en Utrecht? Natuurlijk: voor de intercity!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:41 schreef FredvZ het volgende:
Waar zet je een goederentrein richting Utrecht in Rotterdam om de intercity naar Utrecht voor te laten gaan?
Juist, op linkerspoor ter hoogte van Blijdorp, zodat de sprinter en intercity náár Rotterdam niet binnen kunnen rijden. Vertraging gegarandeerd!
Weer een klein succesje voor ProRail
En voor grote zware dieselmotoren.quote:
er schijnt bij Rotterdam Stadion een en ander op de klem te liggen, waardoor je minder mogelijkheden hebt om vanaf de Waalhaven of Kijfhoek naar Rotterdam Centraal te gaan. Een van de overblijvende opties is op Centraal via spoor 5 te gaan en van via het spoorviaduct de oversteek te maken naar de sporen richting Gouda.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waar laat je een zware goederentrein getrokken door een tweetakt olieboot in de ochtendspits tussen Rotterdam en Utrecht? Natuurlijk: voor de intercity!
Dat verklaart wel waarom het de laatste weken bijna iedere ochtend prijs is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er schijnt bij Rotterdam Stadion een en ander op de klem te liggen, waardoor je minder mogelijkheden hebt om vanaf de Waalhaven of Kijfhoek naar Rotterdam Centraal te gaan. Een van de overblijvende opties is op Centraal via spoor 5 te gaan en van via het spoorviaduct de oversteek te maken naar de sporen richting Gouda.
Ja leuk nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:14 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
En voor grote zware dieselmotoren.
Wikipedia heeft er zelfs een stukje over: With direct fuel injection and a sump-based lubrication system, a two-stroke engine produces air pollution no worse than a four-stroke, and it can achieve higher thermodynamic efficiency. Therefore, the cycle has historically also been used in large diesel engines, most notably large industrial and marine engines, as well as some trucks and heavy machinery. There are several experimental designs intended for automobile use: for instance, Lotus of Norfolk, UK, has a prototype direct-injection two-stroke engine intended for alcohol fuels called the Omnivore[4][5] which it is demonstrating in a version of the Exige.[6]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Voorheen werd er ook nog wel eens een goederentrein bij spoor 15 op puntje perron stilgezet. De officiële goederenpaden door Rotterdam Centraal ri. Gouda zijn om .00/15/30/45 uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er schijnt bij Rotterdam Stadion een en ander op de klem te liggen, waardoor je minder mogelijkheden hebt om vanaf de Waalhaven of Kijfhoek naar Rotterdam Centraal te gaan. Een van de overblijvende opties is op Centraal via spoor 5 te gaan en van via het spoorviaduct de oversteek te maken naar de sporen richting Gouda.
Goedemorgen! Ik ben nét vertrokken met de sprinter van 7:54. Jij zit in de IC voor me zo te zien?quote:
yep. Zo op tilburg nog even zwaaien?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik ben nét vertrokken met de sprinter van 7:54. Jij zit in de IC voor me zo te zien?
Heel uitgebreid is Happyrail zo te zien nog niet, ik heb een paar routes* geprobeerd en krijg overal 'prijs op aanvraag'quote:Op woensdag 19 oktober 2016 07:32 schreef greavy het volgende:
De Treinreiswinkel heeft een online boekingsmodule gemaakt, waar je treinen door diverse landen direct kan boeken, en indien niet online beschikbaar kan je het aanvragen.
zie Happyrail.com
Is primaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
yep. Zo op tilburg nog even zwaaien?
ga zo brno - bratislava doen, al dan niet via wenen, maar dat kent ie allemaal ook niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 07:32 schreef greavy het volgende:
De Treinreiswinkel heeft een online boekingsmodule gemaakt, waar je treinen door diverse landen direct kan boeken, en indien niet online beschikbaar kan je het aanvragen.
zie Happyrail.com
jammer, we zijn al doorgereden. Dacht dat onze ic wachten op de sprinter.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
Is prima
Ik zit bij de bakovergang tussen de eerste twee bakken van het voorste stel.
www.trainline.eu (het voormalige Captain Train) kent de reis Breda - Alicante wél. Dusseh, voorlopig blijf ik die dan nog wel gebruikenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
ga zo brno - bratislava doen, al dan niet via wenen, maar dat kent ie allemaal ook niet.
Mooie site wel op de mobiel.
Lekker vroeg.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
jammer, we zijn al doorgereden. Dacht dat onze ic wachten op de sprinter.
Gekkigheid dit. Bus van 6.11 uit scheveningen, trein van 6.52 uit den haag. Gaap gaap.
The Station Formerly Known As Beukenlaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:27 schreef Yreal het volgende:
De fuck is nou weer eindhoven strijp s?![]()
Hip VolkerWessels innovatieproject op voormalig Philips terrein Squote:Op woensdag 19 oktober 2016 08:27 schreef Yreal het volgende:
De fuck is nou weer eindhoven strijp s?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |