Hehe.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Flikker eens op met je Samantha.
quote:
JA INDERDAAD HET KAN GEEN TOEVAL ZIJN DAT JIJ HAAR QUOTE PRECIES NADAT ZIJ HAAR REACTIE HEEFT GEPLAATSTquote:
Hahahahahhahahahahaquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:08 schreef KomVissen het volgende:
Hey Samantha,
je weet dat 4/20 de verjaardag van hitler is?
Did nazi that one coming.
ik heb wel een punt amandaquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Flikker eens op met je Samantha.
Mmmm nasiquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:08 schreef KomVissen het volgende:
Hey Samantha,
je weet dat 4/20 de verjaardag van hitler is?
Did nazi that one coming.
Okee jantjequote:Op maandag 17 oktober 2016 17:09 schreef KomVissen het volgende:
[..]
[..]
JA INDERDAAD HET KAN GEEN TOEVAL ZIJN DAT JIJ HAAR QUOTE PRECIES NADAT ZIJ HAAR REACTIE HEEFT GEPLAATST
PIJP HAAR ANDERS GELIJK
Sws al die nieuwere zijn aids.quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
Maar zelf niet durven zeggen welke user je bent. Stoer.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Geen idee m2b betekend maar maakt niet uit.
Ja ik ken je al een tijdjequote:Op maandag 17 oktober 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ga je nu mijn echte naam roepen?
Wat heeft een kloon voor nut als ik mezelf expose, beetje nadenken he Arnoudquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:10 schreef Amarantha het volgende:
Maar zelf niet durven zeggen welke user je bent. Stoer.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 17:13 schreef Crip het volgende:
Een man wilde naast mij komen zitten ik keek m gwn aan en hij keek naar mn tas en ik keek weer terug naar mijn telefoon.
Hallo nee er zijn nog plekken vrij en ik ben dik en jij bent dik, dat werkt niet. Ook nog murican
Godverdomme kutallochtonen die onze zitplaatsen afpakkenquote:Op maandag 17 oktober 2016 17:13 schreef Crip het volgende:
Een man wilde naast mij komen zitten ik keek m gwn aan en hij keek naar mn tas en ik keek weer terug naar mijn telefoon.
Hallo nee er zijn nog plekken vrij en ik ben dik en jij bent dik, dat werkt niet. Ook nog murican
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |