Met een VR bril op je harses, verbonden met een 3d wereldquote:Op maandag 17 oktober 2016 15:54 schreef Timeschanger het volgende:
In Ljubljana wonen prachtige vrouwen. Ik ben er vorig jaar geweest en heb daar 4 meisjes geneukt van het kaliber Doutzen.
Nou he. Schering en inslag daar in het oosten des continent. Niet naartoe gaan hoor!quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:14 schreef longinus het volgende:
neuken is het probleem niet, je beurs weg de volgende ochtend wel
ja man echt levensgevaarlijk daaroquote:Op maandag 17 oktober 2016 16:14 schreef longinus het volgende:
Slet genaaid, beurs weg?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:14 schreef longinus het volgende:
In welke stad woont je zusje?quote:Op maandag 17 oktober 2016 16:27 schreef Yreal het volgende:
Draai hem eens om. Hoeveel nederlandse steden zijn geschikt voor oostblokkers om te komen zuipen en je zusje te neuken?
Maar een krakauw, riga, budapest of Praag zijn redelijk standaard voor dit soort tripjes.
mijn zusje is dik en minderjarigquote:
Mooi, dan kan ze vast niet hard weghollen.quote:
Wel eens gedaan. Bijzonder frustrerend om te zien hoe bloedmooi de vrouwen zijn en geen matches te krijgen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:09 schreef Nietszche81 het volgende:
Lol @ de comments hier.
Ik denk er over na om tinder aan te zetten op een nader te bepalen stad en dan te kijken wat er boven komt drijven. Iemand daar ervaring mee?
Oh kom maar door hoor!quote:Op donderdag 10 november 2016 10:35 schreef Beverwijker het volgende:
Mag ik hier linken naar een ander fora? Stuur me anders een pb en dan heb ik een link voor je wat je wellicht verder brengt qua scoren in oostblok.
Zie PMquote:Op donderdag 10 november 2016 11:53 schreef Lean_Machine het volgende:
[..]
Oh kom maar door hoor!
Ik had overigens zelf in Warschau 18 matches op tinder van de 20 keer dat ik naar rechts swipede (?). Ook een aanrader.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop