ben je gefriendzoned?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:33 schreef MAHL het volgende:
Friendzone ditdat. Kutzooi, geklaag om vrouwen.
Was ik vroeger ook zo?
Nee jij zat zelfs niet in de friendzone.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:33 schreef MAHL het volgende:
Friendzone ditdat. Kutzooi, geklaag om vrouwen.
Was ik vroeger ook zo?
Nee. De laatste keer dm'de de een 2 minuten van te voren af en kwam de ander met een smoes dat 'ie de huizen van vermeende minderjarige terroristen moest platwalsen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ben je nog steeds op je ik wil bijna alle sc fokkers ontmoeten tour zeer?
Mogen wij nu gokken welke FOK!lkers dit zijn?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee. De laatste keer dm'de de een 2 minuten van te voren af en kwam de ander met een smoes dat 'ie de huizen van vermeende minderjarige terroristen moest platwalsen.
Ja wel een keerquote:
Echt wel hoorquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee jij zat zelfs niet in de friendzone.
lekker edgy met die PI ik denk nu dat je slim en sluw bentquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mogen wij nu gokken welke FOK!lkers dit zijn?
thepiratebay.orgquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dank. Graag ook het aantal sterren.
[..]
Waar kijk jij eigenlijk The Blacklist?
hoiquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:37 schreef zeer het volgende:
[..]
lekker edgy met die PI ik denk nu dat je slim en sluw bent
quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:37 schreef zeer het volgende:
[..]
lekker edgy met die PI ik denk nu dat je slim en sluw bent
zou je nooit laten stikkenquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Nee. De laatste keer dm'de de een 2 minuten van te voren af en kwam de ander met een smoes dat 'ie de huizen van vermeende minderjarige terroristen moest platwalsen.
wil je dm?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:38 schreef Zosk het volgende:
Heb nog nooit een dm gehad van zeer dus weet gelijk hoe belangrijk ik voor hem ben.
jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou je nooit laten stikken
Namen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |