quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:36 schreef Oberkullie het volgende:
Oeh ik heb ook nog kibbeling in de diepvries
ik laat vrouwen alleen maar gillen terwijl ze van me wegrennenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze zeggen cute maar bedoelen iets anders
komt omdat je altijd zo direct bentquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:46 schreef zeer het volgende:
[..]
ik laat vrouwen alleen maar gillen terwijl ze van me wegrennen
alleen hier in het echt klap ik dichtquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
komt omdat je altijd zo direct bent
zeer is de lekkerste marokkaan die ik ooit heb gemeet, hij stal alleen wel mijn scooter toen ik even niet keekquote:
moest wat doen om vanuit je illegale nederzetting m'n broeders weer te bereikenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:48 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
zeer is de lekkerste marokkaan die ik ooit heb gemeet, hij stal alleen wel mijn scooter toen ik even niet keek
ik juistquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik praat sws niet met lelijke meisjes
had gelijk f16tje op je hoofd moeten droppenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:48 schreef zeer het volgende:
[..]
moest wat doen om vanuit je illegale nederzetting m'n broeders weer te bereiken
Buiten of zaal?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Net wezen voetballen, het zweet staat me op de rug wat is dit
Dm pls.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
had gelijk f16tje op je hoofd moeten droppen
heb je gezien in fb, er is een verboden woord
met de boys uit de hoodquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Net wezen voetballen, het zweet staat me op de rug wat is dit
lachequote:Op zondag 16 oktober 2016 19:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op het platteland tussen de koein
Ik heb niks met voetbal. Zaal veel gedaan, vond ik tof. Mjah, ieder z'n ding. Beach/campingvolleybal, tafeltennis/cricket als teamsport, gewoon geinig, maar ben eigenlijk meer van de individuele sporten. Als je maar bezig bent toch.quote:
Vind je van squashen dan?quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb niks met voetbal. Zaal veel gedaan, vond ik tof. Mjah, ieder z'n ding. Beach/campingvolleybal, tafeltennis/cricket als teamsport, gewoon geinig, maar ben eigenlijk meer van de individuele sporten. Als je maar bezig bent toch.
Lekker hoor. Heb ik niet in een nieuwbouw-appartement. Wel andere luxe.quote:
Is de bedoeling dacht ik.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aaight. Ben na 3 kwartier altijd helemaal gesloopt
zwareleefquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:20 schreef Amarantha het volgende:
Pff moet mijn was nog ophangen, ik ga dat echt vergeten.
met dat het er al tussen zit? gvd lekker johquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:21 schreef Amarantha het volgende:
En daarna een stokbroodje knoflookboter eten.
Jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
met dat het er al tussen zit? gvd lekker joh
ohquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:32 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Nee mang.
ies aangepast, geen ringen enzo.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:33 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Wel een last dat ik alle kwaliteit moet waarborgen naar oud en nieuwe Haags.
Is al haar derde hoorquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
duurde nog lang met haar wervingsbeleid
Haha jammer joh.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:34 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Nee idd dat bedrijf gaat toch naar de kloten.
Kom je hier uithuilen.
Echt héquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:34 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Nooit helemaal aan of afwezig.
Nee, na 80 minuten met 1-0 achter te staan en vervolgens in de laatste minuut toch de 1-2 binnenknallen is totaal niet 'lucky'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |