quote:
No problem my man!quote:
Ik ben helemaal niet zo'n zeikerd in het verkeer, maar als m'n dashcam aanstaat, dan wel.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n zeikerd in het verkeer, maar als m'n dashcam aanstaat, dan wel.
Braddie 2016.
Met name je oprechte vrolijkheid over het herkend worden en het einde van het filmpje vond ik ontwapenend om te zien.quote:
Aah op zo`n manierquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met name je oprechte vrolijkheid over het herkend worden en het einde van het filmpje vond ik ontwapenend om te zien.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik echt geen zeikerd, maar als je nou die kleine dingetjes ziet waar ik op zeik, dan moet het toch allang duidelijk zijn dat het puur is voor de camera![]()
Ja, je hoort ze "Heey Zeurchauffeur" Roepen, en daarna hoor je 2 vrienden van mij in de lach schietenquote:Op zondag 16 oktober 2016 20:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Huh hoor je nou in het begin een audio opname van je fans?
En dan stop je niet even voor ze voor een handtekeningensessiequote:Op zondag 16 oktober 2016 20:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, je hoort ze "Heey Zeurchauffeur" Roepen, en daarna hoor je 2 vrienden van mij in de lach schieten
Nee manquote:Op zondag 16 oktober 2016 20:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan stop je niet even voor ze voor een handtekeningensessie
En het filmenquote:Op zondag 16 oktober 2016 20:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan stop je niet even voor ze voor een handtekeningensessie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |