quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:26 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Braadmans, lees mijn bericht aub.
Ik hoop dat het je kan helpen en bij vragen dm me
Remmen. Ik ken iemand met een Renault (ander model) die dat ook had. Vroeg me toen ook af wat het was en het bleken de remmen te zijn. Zou het even laten nakijken.quote:
Braddie wat vind jij van de Audi A3, model 2000?quote:
Mag ik mee?quote:
Shit, serieus? Ik ben in de war, ik dacht dat je nog helemaal niet in het land was.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mag ik mee?
Dan ga ik ook vloggen, dikke doekoe jonguh!
Dat is dan afgesproken.quote:
Dus ik rijd, Toto zit ernaast en jij vlogt op de achterbank?quote:
Ik vlog overal, ook bij Toto op de achterbank.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:49 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dus ik rijd, Toto zit ernaast en jij vlogt op de achterbank?
Jij moet mij ophalen.quote:
lijkt mij sterk dat het mijn remmen zijn als ik stil staquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:34 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Remmen. Ik ken iemand met een Renault (ander model) die dat ook had. Vroeg me toen ook af wat het was en het bleken de remmen te zijn. Zou het even laten nakijken.
Als we dit serieus gaan doen kan dat geregeld wordenquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij moet mij ophalen.
Nouja, 'moet', het mag altijd.
Dat wordt een mooie vlog.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als we dit serieus gaan doen kan dat geregeld worden
Ik ga uiteraard niet echt vloggen, maar als je een keer in de buurt van Arnhem bent.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als we dit serieus gaan doen kan dat geregeld worden
Allemaal op roadtrip!quote:
Dat zal ik zeker doen!quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:52 schreef Vox_Populi het volgende:
Brad, mocht je nog een keer in de buurt van Hoorn komen, geef even een seintje!
Zal ik niet heel snel zijn denk ikquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:01 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ga uiteraard niet echt vloggen, maar als je een keer in de buurt van Arnhem bent.
Gooi maar vragen op.quote:Op maandag 17 oktober 2016 23:22 schreef Stratotanker het volgende:
Gaan we nog een Q&Atje krijgen? Een uur durende livespecial bijvoorbeeld? Misschien een snelweg reviewen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |