Klopt, maar dat is voor een ka met elektrische ramen, deze heeft dat niet.quote:
Vraag van mij:quote:
Komt voor de volgende Q&A van volgende week helemaal goed.quote:Op maandag 17 oktober 2016 01:53 schreef GGMM het volgende:
Braddie, aangezien je je laatste kanaal hebt verwijderd eis ik een nieuwe video waar je KINGFLOPLAND roept.
Die beantwoord ik hier, nee.quote:Op maandag 17 oktober 2016 01:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vraag van mij:
zou je mapima als assistente aannemen voor je vlogs, om je views te boosten?
IK WIL EEN APARTE VIDEOquote:Op maandag 17 oktober 2016 01:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Komt voor de volgende Q&A van volgende week helemaal goed.
goedzo xquote:Op maandag 17 oktober 2016 01:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar goed, er kunnen dus nu al vragen ingestuurd worden, dan word het een lange Q&A met veel diversiteit en zo
Schuurtjesvraag?quote:Op maandag 17 oktober 2016 01:56 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk komt mijn schuurtjevraag ook in de nieuwe Q&A, met vermelding: ''Paxcon vraagt of (...)''.
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 01:36 schreef Paxcon het volgende:
Bradge is het niet koud in dat schuurtje?
Mapima of niet, zou je wel een assistent overwegen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 01:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die beantwoord ik hier, nee.
(Vragen over FOK!kers en zulks beantwoord ik niet op m`n Q&A)
Ik ga gelijk even kijkenquote:
ja dat zei ik al maar die jongen let maar niet opquote:
Er komt volgende week Zondag weer een Q&A, dus je mag al vragen insturen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:05 schreef starla het volgende:
Gaarne een heads-up als er een Q&A aankomt, dan post ik ook weer een bescheiden vragenlijstje voor den Santa Boss
quote:Op maandag 17 oktober 2016 02:38 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben onrustig vanwege het aankomende weegmoment, waar kan ik inzetten en wat zijn de odds?
Ik wil graag inzetten op 124,3 kilogram.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |