Heftig feest weekend achter de rug. Die house party's van Bradge zijn legendarisch!quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:15 schreef DeBaba het volgende:
Productieteam van BradgeTv is niet op volle sterkte op de zondagavond
Een schuurfeest krijgt door dhrBradge een nieuwe betekenisquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heftig feest weekend achter de rug. Die house party's van Bradge zijn legendarisch!
Drank Drugs & Bradgequote:Op zondag 16 oktober 2016 22:18 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Een schuurfeest krijgt door dhrBradge een nieuwe betekenis
Niets is te gek in Schuur Bradgequote:
quote:
Nog een minuutjequote:Op zondag 16 oktober 2016 22:15 schreef DeBaba het volgende:
Productieteam van BradgeTv is niet op volle sterkte op de zondagavond
Ga hem zometeen bekijken, eerst effe biertje erbij pakken.quote:
Zoals het hoort he met BradgeTVquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga hem zometeen bekijken, eerst effe biertje erbij pakken.
Zeker, zondag avond. Effe lekker afschakelen met een biertje en een verse BradgeVlog!quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zoals het hoort he met BradgeTV
Precies.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker, zondag avond. Effe lekker afschakelen met een biertje en een verse BradgeVlog!
quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
heb ik toevallig in een Q&A die zometeen online komt beantwoord.
Begrijp ik het goed dat je dus in 2016 niet meer de toerist gaat uithangen? Wat is daarvoor de reden? Tijdsgebrek?quote:
Klopt, niet zo zeer tijdsgebrek maar meer dat ik mij toch wel wil focussen op andere dingen, en het is wel leuk om te doen, en als ik toevallig weer eens in een andere plaats ben voor wat voor reden dan ook komt er wel weer een toerist filmpje, maar ik hou zelf 2017 aan voor de eerste video van die seriequote:Op zondag 16 oktober 2016 22:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Begrijp ik het goed dat je dus in 2016 niet meer de toerist gaat uithangen? Wat is daarvoor de reden? Tijdsgebrek?
Sommige vragen beantwoord ik nietquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
![]()
Alleen jammer dat je de Mapima vs Erica Terpstra niet beantwoord hebt
Tuurlijk Haaskapje.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:47 schreef Kaashapje het volgende:
Braddie, wel op tijd gaan slapen vandaag hè!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |