Mogen je fans tegen je praten jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 20:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Als je mij ziet als ik ergens ben spreek me dan gerust aan manAlleen maar leuk toch?
Alsof die bedrijven Braddie herkennenquote:Op zondag 16 oktober 2016 20:49 schreef Mark031 het volgende:
Ik kan je nu al vertellen dat geen enkel koeriersbedrijf jou gaat aannemen als ze jouw dashcamfilmpjes gaan zien. En verwijderen heeft geen zin meer, aangezien het nu voor altijd op Dumpert staat.
Was het maar zo`n feest.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:47 schreef starla het volgende:
[..]
Sodeflikker! Het is gewoon elke dag kerstmis met Brad the God of Vlogs
De zeurende Fokker!quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:49 schreef Mark031 het volgende:
Ik kan je nu al vertellen dat geen enkel koeriersbedrijf jou gaat aannemen als ze jouw dashcamfilmpjes gaan zien. En verwijderen heeft geen zin meer, aangezien het nu voor altijd op Dumpert staat.
Ja toch?quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:58 schreef IJsmuts het volgende:
Goed bezig braadDeeltje 8, vlogs gewoon leuk en eerlijk, en herkent worden op straat als de zeurchauffeur
![]()
iDubbbz/MaxMoefoe/FilthyFrank zijn de koningen van youtubequote:Op zondag 16 oktober 2016 20:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Was het maar zo`n feest.
Dat is altijd nog Casey Neistat
Heb het echt vaak zat over DSN gehad, alleen nooit in dit subforumquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:20 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
je hebt het hiervoor nooit over dat DSN gehad, en nu is de zeurende chauffeur opeens een parodie daarop? gast
Ik weet het niet, aan de ene kant vind ik het verleidelijk om er tóch wel mee door te gaan, maar aan de andere kant...quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:09 schreef Voszje het volgende:
Aight, je bent gewoon famous! Ik zeg doorgaan met 'De zeurende chauffeur'!
heb ik toevallig in een Q&A die zometeen online komt beantwoord.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:24 schreef chroestjov het volgende:
Wanneer weer eens ergens de toerist uithangen?
Alweer een Q&A?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
heb ik toevallig in een Q&A die zometeen online komt beantwoord.
Ahah, dat verklaart.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Ff de laatste voor het weekend![]()
En dan volgend weekend weer 2
Ik dacht dat ik 'm een keer zag, maar het was achteraf niet het goede kenteken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:43 schreef Paul het volgende:
Ik ben ook vaak in Hilversum, ik weet niet hoe ik zou reageren als ik Braddie tegenkom
Aanbod schept vraag...quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, dat verklaart.
Anders kun je misschien ook eens per twee weken een Q&A doen als reeks?
Bij iedere blauwe Twingo gaat mijn hart sneller kloppenquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:59 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 'm een keer zag, maar het was achteraf niet het goede kenteken.
Hoe lang nog?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
heb ik toevallig in een Q&A die zometeen online komt beantwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |