PSV - Ajaxquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:13 schreef KingRoland het volgende:
ADO - Ajax
Utrecht - Ajax
Feyenoord - Ajax
allemaal speciaal
Jij bent zelf speciaal.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:13 schreef KingRoland het volgende:
ADO - Ajax
Utrecht - Ajax
Feyenoord - Ajax
allemaal speciaal
Dolberg is een Deenquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:15 schreef Coco98 het volgende:
Waarom laat hij dat niet zien in Oranje?
Ik ook, dankzij een site die ik vermoedelijk niet mag noemenquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb dit live gezien dankzij Fox Sports Go
Hij wordt niet geraakt.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is gewoon een pingel maar hij valt zo dom.
Schone staat op zijn hakquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is gewoon een pingel maar hij valt zo dom.
Dat was juist niks.quote:
Againquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:19 schreef GGMM het volgende:
Mexicanobakker maakt zichzelf volkomen belachelijk.
De oude goaltune van heraclesquote:
Gelukkig hield je je inquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:29 schreef Ties02 het volgende:
Ik gooide hier bijna mijn koffie vanaf de tweede ring
Is het zo ernstig gesteld met de financiële situatie?quote:
Nou nee maar het is lekkere koffiequote:Op zondag 16 oktober 2016 19:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is het zo ernstig gesteld met de financiële situatie?
quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is het zo ernstig gesteld met de financiële situatie?
Wat fijn dat ze dan op voorsprong komen!quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:31 schreef Ties02 het volgende:
Twente verdient het om te winnen vandaag
quote:
twitter:toeterjan twitterde op zondag 16-10-2016 om 16:24:53Ik heb goed getoeterd vandaag bij @nemelaer reageer retweet
Doe normaal, idioot.quote:
Die man kwam nog geen lantaarnpaal voorbij en heeft zijn zakken gevuld als nooit tevorenquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Walgelijk hoe jullie hem hebben behandeld
Dan heb je het toch alleraardigst bekeken of zie ik dat verkeerdquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die man kwam nog geen lantaarnpaal voorbij en heeft zijn zakken gevuld als nooit tevoren
Wie zitten er nog meer?quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:35 schreef Zipportal het volgende:
Straks zit Tom ook bij Studio Voetbal. U las het hier.
Ja dus daarom slaat dat verongelijkte houdinkje nergens op.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan heb je het toch alleraardigst bekeken of zie ik dat verkeerd
Dus de term "querulante domoor" is eindelijk weer eens van toepassing?quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja dus daarom slaat dat verongelijkte houdinkje nergens op
Wat is Pquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja dus daarom slaat dat verongelijkte houdinkje nergens op.
En dat provoceren bij P
Er zitten toch wel degelijk wat mensen in het stadionquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:37 schreef Pascalus het volgende:
Ik kan met zekerheid zeggen dat niemand deze wedstrijd live gezien heeft.
Ze scheen een foto van hafcfan onder ogen te hebben gekregenquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:39 schreef Tagliano het volgende:
Er zit een meisje constant te gillen daar
Dan vind ik de reactie van gillen wel meevallen eigenlijkquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ze scheen een foto van hafcfan onder ogen hebben gekregen
MVV heeft gewonnen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:39 schreef hafcfan het volgende:
Excelsior man man man. Die willen niet scoren
Omdat hij dan ook naar binnen mocht?quote:
Wat kijken wij nu dan?quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volwassenen doen zichzelf geen EXC-ROD aan.
Niks mis met Maastricht.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja zag het. Erg tof. Hopelijk houden ze het vol.
Ik ga mijn grap niet uitleggenquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat hij dan ook naar binnen mocht?
(dit is niet ordinair bedoeld)
Ik heb ze lang niet altijd gezien maar het schijnt wel goed te zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja zag het. Erg tof. Hopelijk houden ze het vol.
Paar keer samenvatting gezien. Loopt wel aardig. En dan deden ze de 2 beste spelers nog weg ook met Croux en die middenvelder.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ze lang niet altijd gezien maar het schijnt wel goed te zijn.
Ik denk dat ik dat even oversla, volgende week kijk ik wel weerquote:
Ja, geeft ook belastingen zooi.quote:Op zondag 16 oktober 2016 19:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, dit zit dan aan de rechtenfaculteit zeker
Op de Playstation, jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 19:50 schreef Ties02 het volgende:
ÜNAL
Die speelt volgend jaar Bundesliga of PL
Hier ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:36 schreef Brammess het volgende:
Als je een spandoek laat drukken verdien je niks anders dan een faillisement.
Ja hoor, ik geniet als nooit tevorenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:55 schreef timmmmm het volgende:
Is het nou leuk om Twentefan te zijn met dat hele blik huurlingen? Lijkt me niks aan
Mij ook niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:55 schreef timmmmm het volgende:
Is het nou leuk om Twentefan te zijn met dat hele blik huurlingen? Lijkt me niks aan
Ik ben wel blij dat ze het zo goed doen voor Tiesquote:
Klopt, veel betere sfeer in de ploeg. En Mokotjo rendeert veel beter zonder hem.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ze het zo goed doen voor TiesLijkt of er een behoorlijke last van Twente gevallen is met het vertrek van moeilijke jongen Ziyech
Denk dat ze zich bij Ajax ook nog wel in die jongen gaan verslikken als hij zich straks óók te goed voor Ajax gaat voelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Klopt, veel betere sfeer in de ploeg. En Mokotjo rendeert veel beter zonder hem.
Deze conclusie ondersteun ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:01 schreef Ties02 het volgende:
Ik denk niet dat veel mensen deze wedstrijd voor hun plezier hebben gekeken
Maakt niet uit wat je bedoelt, als je springend met twee benen naar voren een duel op de grond in gaat spoor je niet.quote:
Het is de enge ploeg in de ed met voetballende kwaliteitenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk veilig spelen, dan is het seizoen (wmb) geslaagd. We zijn al goed opweg.
Ik wil zijn gezicht helemaal niet zien. Wat een kuthoofd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:15 schreef Tchock het volgende:
Van der Looi met z'n act. Wil z'n gezicht zien als hij de videobeelden terugziet.
Hmm ik sla over denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:19 schreef Bolasie het volgende:
VBL / [Match of the Day #60] Alles vervalt weer in de oude standaarden
23.20 los
In De Kuip? Neen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:21 schreef Ties02 het volgende:
Zijn er eigenlijk al weer uitsupporters toegestaan?
En dan ziet ie dat Utrecht even daarvoor een veel hardere overtreding maakte die donkerrood was?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:15 schreef Tchock het volgende:
Van der Looi met z'n act. Wil z'n gezicht zien als hij de videobeelden terugziet.
Dat zou raar zijn, dan zou ie dingen zijn die er neit zijnquote:Op zondag 23 oktober 2016 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan ziet ie dat Utrecht even daarvoor een veel hardere overtreding maakte die donkerrood was?
Oh, ik dacht dat iemand probeerde de enkel van Kali te breken. Maar ik zal het wel niet goed gezien hebben dan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 10:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn, dan zou ie dingen zijn die er neit zijn
Iemand maakte een bijzonder onbesuisde spijkerharde tackle ja. Terecht geel, rood had ik ook niet erg gevonden. Toch niet te vergelijken met het uit het niets schoppen van de tegenstander terwijl die de andere kant op staat en er geen bal in de buurt isquote:Op zondag 23 oktober 2016 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat iemand probeerde de enkel van Kali te breken. Maar ik zal het wel niet goed gezien hebben dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |