Ik zou het eerlijk gezegd nog geen luxeprobleem willen noemen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou Cassierra daar ook wel willen zien
Wie had dat een jaar of 4 geleden gedacht, een luxeprobleem in de spits
De Graafschap, kijk dát is nou een angstgegner.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cassierra moet gewoon lekker morgenavond 5 erin schoppen tegen De Graafschap olv Nouri, VD Beek, Frenkie en Cerny
Oke, de keuze uit meerdere spitsen die het allemaal op hun eigen manier best leuk invullen. Dit in tegenstelling tot 4 jaar geleden toen we blij waren als Hoesen speelde in plaats van Siggyquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd nog geen luxeprobleem willen noemen.
Vasion giert nu van het lachen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Ajax fans in vermomming druipen af
quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Ajax fans in vermomming druipen af
Voetbalhumor.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik was een keer bij een voetbalwedstrijd waarbij een supporter van de thuisclub een hartaanval kreeg, en weggedragen werd onder een luid "En laat je Club! Maar in de steek! En laat je club maar in de steek!" van de uitsupporters van ADO.
Leuk verhaal he.
Zongen ze Club echt met een hoofdletter? Haha.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik was een keer bij een voetbalwedstrijd waarbij een supporter van de thuisclub een hartaanval kreeg, en weggedragen werd onder een luid "En laat je Club! Maar in de steek! En laat je club maar in de steek!" van de uitsupporters van ADO.
Leuk verhaal he.
Ben benieuwd hoe lang die Hagenezen deze act voort zetten.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:34 schreef Sked het volgende:
Nou, dat was me een spectaculair haags kwartiertje zeg
De Klassieker zal eindigen in een KNOTSGEKKE 2-2quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb heerlijk rustig kunnen kijken, lekker hoor. Volgende week weer graag
Zoals hier?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Klassieker zal eindigen in een KNOTSGEKKE 2-2
Beugelsdijk moet vaker op tv jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beugelsdijk kan wel analist worden bij FOX
Je weg laten dragen om een hartaanvalletjequote:Op zondag 16 oktober 2016 18:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Leuk verhaal he.
Godver toch wel even gelachenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je weg laten dragen om een hartaanvalletje
Ik zal morgen even kijken voor jequote:Op zondag 16 oktober 2016 18:45 schreef Pascalus het volgende:
Roda heeft gescoord, dit mag in de krant.
Ik zet FOX pas donderdag weer af en toe aan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu kunnen we ons een week verkneukelen met de promo's van FOX.
Wie zei dit?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:50 schreef Tagliano het volgende:
Je moet Ajax niet op 1-0 laten komen, maar gewoon op 0-0 houden
Dat zijn teksten
Het wereldtalent Mastour doet ook nooit meequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
XI PEC Zwolle: Van der Hart; Van Polen, Schenkeveld, Van de Pavert, Verdonk; Warmerdam, Holla, Saymak; Ehizibue, Menig, Mokhtar
Hij kwijnde zelfs weg bij Malaga B.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het wereldtalent Mastour doet ook nooit mee
Dat lijkt me ook niet echt een speler voor degradatievoetbal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een wonder dat we nog 11 fitte spelers over hebben. PEC zit echt in de hoek waar de klappen vallen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
XI PEC Zwolle: Van der Hart; Van Polen, Schenkeveld, Van de Pavert, Verdonk; Warmerdam, Holla, Saymak; Ehizibue, Menig, Mokhtar
Het is pas oktober. Was al vanaf het begin duidelijk dat hij nog veel tijd nodig had.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft Ron Jans hier nog wel zin in na de komende zomer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een wonder dat we nog 11 fitte spelers over hebben. PEC zit echt in de hoek waar de klappen vallen.
Weet ik niet. Hangt van de rest van het seizoen af denk ik. Volgens mij heeft hij het over het algemeen prima naar zijn zin, maar degradatievoetbal wordt niemand vrolijk van natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Ron Jans hier nog wel zin in na de komende zomer?
Hij zit nu in zijn vierde seizoen en na twee seizoenen genot is het nu weinig vooruitgang steeds omdat je natuurlijk ook veel met huurlingen moet werken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hangt van de rest van het seizoen af denk ik. Volgens mij heeft hij het over het algemeen prima naar zijn zin, maar degradatievoetbal wordt niemand vrolijk van natuurlijk.
Je meent het.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zit nu in zijn vierde seizoen en na twee seizoenen genot is het nu weinig vooruitgang steeds omdat je natuurlijk ook veel met huurlingen moet werken.
*allequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:04 schreef Sunri5e het volgende:
Ajacied422 waarom verwijder je alles posts? Dooddoener dat je bent.
Omdat je eens moet stoppen met dat constante gelok, getroll en dat uitdagen. Post gewoon serieus mee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:04 schreef Sunri5e het volgende:
Ajacied422 waarom verwijder je alles posts? Dooddoener dat je bent.
Ja, dat doen we al sinds de intrede van Voetbal op Vrijdag als er ook Eredivisie is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogen we hier over Jupiler Liek praten?
Ik zou als coach ook geen acht jaar in Groningen blijven om vervolgens naar de grote concurrent te gaan, maar ja hè.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou daar geen zin meer in hebben eerlijk gezegd, als coach dan.
Dat zou echt voor het eerst zijn als hij dat doet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat je eens moet stoppen met dat constante gelok, getroll en dat uitdagen. Post gewoon serieus mee.
Ah primaquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat doen we al sinds de intrede van Voetbal op Vrijdag als er ook Eredivisie is.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je eens moet stoppen met dat constante gelok, getroll en dat uitdagen. Post gewoon serieus mee.
Dank.
Ik heb geen zin om dit hele topic hier te vervuilen, maar je weet heel goed waarom ik je posts verwijder. Het heeft allang niets meer met normaal meeposten te maken. Het is zuigen, trollen en ook nog eens al die kansloze figuren als Bronson_ en co uit hun nest lokken. Je doet geen enkele poging om normaal mee te posten met de users.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]!
Zelfs normale posts verwijder je. Jij bent echt een aanwinst voor het forum zeg. Volgens mij wil Danny binnenkort de boel dichtgooien of niet?
Het zou wel echt de wraak van Sjaak Swart zijn als DGS dit jaar wéér degradeert.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap alweer achter tegen Helmond Sport.
#PrayforJanVreman
Sjaak Swart vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap alweer achter tegen Helmond Sport.
#PrayforJanVreman
Dat wordt gewoon Achilles, FC Oss of Jong FC Utrecht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zou wel echt de wraak van Sjaak Swart zijn als DGS dit jaar wéér degradeert.
En Jong AZ promoveren vanuit de Tweede Divisie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon Achilles, FC Oss of Jong FC Utrecht.
Doorstroming is wel leuk ja. Laat IJsselmeervogels of Excelsior Maassluis of AFC het maar eens proberen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk laten ze in de toekomst meer ploegen degraderen uit de Jupiler Liek.
AFC zou leuk zijn, een tweede Amsterdamse profclub hoort eigenlijk wel erbij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doorstroming is wel leuk ja. Laat IJsselmeervogels of Excelsior Maassluis of AFC het maar eens proberen.
IJsselmeervogels zitten nog in de derde divisie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doorstroming is wel leuk ja. Laat IJsselmeervogels of Excelsior Maassluis of AFC het maar eens proberen.
Het GVVV van John de Wolf doet het ook wel goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AFC zou leuk zijn, een tweede Amsterdamse profclub hoort eigenlijk wel erbij.
Ik ben benieuwd wat dat soort ploegen gaan doen tegen het einde van het seizoen als promotie echt dichterbij komt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het GVVV van John de Wolf doet het ook wel goed.
Heb ergens voorbij zien komen dat De Dijk de ambitie heeft om profclub te worden, maar die spelen nu nog derde divisie zondag, gaan daar overigens wel kampioen worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een vol Olympisch Stadion de derby tegen Ajax... zou leuk zijn. Maar dat plan is al meerdere keren mislukt helaas.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Jong AZ is het natuurlijk net zo goed afwachten wat de toekomst brengt qua selectie-invulling.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat dat soort ploegen gaan doen tegen het einde van het seizoen als promotie echt dichterbij komt.
Ik vind dat wel een wat vreemde naam voor een voetbalclub.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:18 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Heb ergens voorbij zien komen dat De Dijk de ambitie heeft om profclub te worden, maar die spelen nu nog derde divisie zondag, gaan daar overigens wel kampioen worden.
"dat" is ook een vreemde naam voor een voetbalclub.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een wat vreemde naam voor een voetbalclub.
Vroeger wel meerdere clubs die ook af en toe Europees speelden. Zou wel leuk zijn een Amsterdamse club met een stadion wat meer in de stad ligt. Gewoon een club van het kaliber Sparta (al zal die nooit de historie daarvan hebben natuurlijk)quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
In een vol Olympisch Stadion de derby tegen Ajax... zou leuk zijn. Maar dat plan is al meerdere keren mislukt helaas.
Hebben wel goede jeugdopleiding, dus dat zal wel goed aangevuld worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Jong AZ is het natuurlijk net zo goed afwachten wat de toekomst brengt qua selectie-invulling.
En dit is waarom jij mislukt bent als cabaretier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
"dat" is ook een vreemde naam voor een voetbalclub.
Gezellig. SCC is wat later begonnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu ook naar SCHAKELGENOT
Tsja, ik kan me tijden herinneren dat ze daar juichten alsof het kampioenschap binnen was, aldus Sjakie.quote:
Sjaak Swart heeft nu elke week filmpjes met Harry Vermeegen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ik kan me tijden herinneren dat ze daar juichten alsof het kampioenschap binnen was, aldus Sjakie.
Leuk dat ze op mij hebben gewachtquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezellig. SCC is wat later begonnen.
En je krijgt ook zo een goal te zien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk dat ze op mij hebben gewacht
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En je krijgt ook zo een goal te zien.
/Spoiler
We mogen het hier over JL wedstrijden hebben van Stijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is dit het Jupiler topic? Of waar gaat dit over?
Dat doen we al een fucking jaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We mogen het hier over JL wedstrijden hebben van Stijn.
Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doen we al een fucking jaar.
En dat maakt het normaal? Treed eens op man, gek! Met je blauwe kleurquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doen we al een fucking jaar.
Waarom zou ik optreden als het al 14 maanden prima verloopt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dat maakt het normaal? Treed eens op man, gek! Met je blauwe kleur
DGS - Helmond Sportquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja bij welke wedstrijd dan Hans.
Gezellig weekje met donderdag VVV-thuis en zondag IJsseldarbie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:37 schreef Tchock het volgende:
Wat PEC laat zien is... Nou ja... Niets.
Ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat de neuk. Eerste helft toch ook?
PSV wint dat met 3-0.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:39 schreef tompsv18 het volgende:
Zoet geblesseerd, mogelijk Pasveer tegen Sparta. Dat wordt genieten.
Ik wil niet te hard van stapel lopen, maar ik zie Sparta best kans maken op een puntje als PSV weer classy slecht isquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:39 schreef tompsv18 het volgende:
Zoet geblesseerd, mogelijk Pasveer tegen Sparta. Dat wordt genieten.
Heb een kaartje voor zondag. Als ze dan weer zo slap spelen wordt het een nare middag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezellig weekje met donderdag VVV-thuis en zondag IJsseldarbie.
Als ze weer 2342343 kansen missen welquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet te hard van stapel lopen, maar ik zie Sparta best kans maken op een puntje als PSV weer classy slecht is
Sparta is wel beter dan Heracles.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ze weer 2342343 kansen missen wel
PSV moet gewoon lekker alles uit gaan spelen, dan wordt het nog watquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta is wel beter dan Heracles.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta is wel beter dan Heracles.
Goh. PSV kan er echt geen kloot van op het moment.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet te hard van stapel lopen, maar ik zie Sparta best kans maken op een puntje als PSV weer classy slecht is
PSV zal nu wel gretig genoeg zijn dat ze zich niet weer laten verrassen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mag ook wel een keer. Nog een keer puntenverlies en het is wel echt over.
Lekker voor je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen weer eens Eredivisie want er is F1-aids dit weekend in de avond.
Waarom neem jij geen Ziggo internet abonnement?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen weer eens Eredivisie want er is F1-aids dit weekend in de avond.
Met Siem de Jong en Narsingh in de basis kun je nog zo gretig zijn, dan wordt het waarschijnlijk toch weer lastig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV zal nu wel gretig genoeg zijn dat ze zich niet weer laten verrassen.
als je het net niet laat bollen kun je niet winnen, zei een wijs man ooitquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV zal nu wel gretig genoeg zijn dat ze zich niet weer laten verrassen.
Dat klopt, maar aan de andere kant heb je ook Pröpper en Pereiro die wel kunnen scoren. En misschien die Oekraïner als hij mee mag doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Met Siem de Jong en Narsingh in de basis kun je nog zo gretig zijn, dan wordt het waarschijnlijk toch weer lastig.
Ach, Liverpool - WBA is toch een aidswedstrijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom neem jij geen Ziggo internet abonnement?
Als Cocu nu eens keer Pereiro achter Luuk opstelt ipv aan de zijkant en dan Zinchenko en Bergwijn op de vleugels, dan kan het nog wat worden. En Arias basis uiteraard.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar aan de andere kant heb je ook Pröpper en Pereiro die wel kunnen scoren. En misschien die Oekraïner als hij mee mag doen.
Parami.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:43 schreef Tchock het volgende:
Heette die knul van de Hema die Den Bosch uit de beker flikkerde niet ook Karami?
Misschien dat ik die eerste helft meepak, maar sowieso kijk ik wel PSV-Sparta.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, Liverpool - WBA is toch een aidswedstrijd.
Leuke wedstrijden morgen in de Ere.
Die Bergwijn valt me nog niet heel erg mee, af en toe een leuke actie maar veel te vaak is het niks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Cocu nu eens keer Pereiro achter Luuk opstelt ipv aan de zijkant, en dan Zinchenko en Bergwijn op de vleugels, dan kan het nog wat worden. En Arias basis uiteraard.
Bournemouth - Tottenham en Valencia - Barça kunnen leuk worden in de middag, dus ik kijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat ik die eerste helft meepak, maar sowieso kijk ik wel PSV-Sparta.
Tegen Heracles was hij best aardig bezig, maar hij krijgt 1x in de zoveel tijd een basisplaats en mag dan weer weken de bank warmhouden. Schiet niet echt op zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Bergwijn valt me nog niet heel erg mee, af en toe een leuke actie maar veel te vaak is het niks.
Ja die staan ook op mijn planning om te kijken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bournemouth - Tottenham en Valencia - Barça kunnen leuk worden in de middag, dus ik kijk.
Mwah, Brenet of Arias boeit ook niet met Arias in deze flutvorm.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Cocu nu eens keer Pereiro achter Luuk opstelt ipv aan de zijkant en dan Zinchenko en Bergwijn op de vleugels, dan kan het nog wat worden. En Arias basis uiteraard.
Rustig brengen hè.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen Heracles was hij best aardig bezig, maar hij krijgt 1x in de zoveel tijd een basisplaats en mag dan weer weken de bank warmhouden. Schiet niet echt op zo.
Gaat Frank achterna.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach ja, Cocu geeft toch geen fuck. Die kent toch maar één trucje voor mocht er poep in de motor komen.
Mijn favoriete maandagavondergernis bij De Tafel Van Kees vindt dat Cocu rijp is voor een betere club.quote:
Onzin, het is niet Brenet of Arias. Ze moeten beide spelen en Willems eruit. Arias was gewoon prima toen hij in actie kwam, weer eens een debiele actie van Cocu.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Brenet of Arias boeit ook niet met Arias in deze flutvorm.
En Luuk de Jong moet doelpunten maken.
Wie is die ergernis?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn favoriete maandagavondergernis bij De Tafel Van Kees vindt dat Cocu rijp is voor een betere club.
Ik kijk lang niet alles van PSV, maar is het echt 90 minuten dat blinde voorzetten in de 16? Er zit echt geen tactiek achter, bij FC Groningen-thuis werden er serieus 80 voorzetten gegeven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Onzin, het is niet Brenet of Arias. Ze moeten beide spelen en Willems eruit. Arias was gewoon prima toen hij in actie kwam, weer eens een debiele actie van Cocu.
Gaat Willems zijn contract nog verlengen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Onzin, het is niet Brenet of Arias. Ze moeten beide spelen en Willems eruit. Arias was gewoon prima toen hij in actie kwam, weer eens een debiele actie van Cocu.
Ja, thuis wel. Spel maken kunnen ze niet. Uit gaat het nog wel aardig, Heerenveen-uit was ook best prima alleen weten ze daar ook weer niet de kansen af te maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk lang niet alles van PSV, maar is het echt 90 minuten dat blinde voorzetten in de 16? Er zit echt geen tactiek achter, bij FC Groningen-thuis werden er serieus 80 voorzetten gegeven.
Spaar me.quote:
Dat zal wel niet, roept Brands al sinds augustus dat Narsingh en Willems wel bij gaan tekenen. Ik zie het niet gebeuren. Narsingh misschien nog wel dan, maar daar wordt niemand blij van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat Willems zijn contract nog verlengen?
Mwah het is ook niet dat ze geen kansen krijgen, tegen Heracles had je ook gewoon met 4-1 kunnen winnen. Maar er gaat gewoon werkelijk NIETS in thuisquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, thuis wel. Spel maken kunnen ze niet. Uit gaat het nog wel aardig, Heerenveen-uit was ook best prima alleen weten ze daar ook weer niet de kansen af te maken.
Benieuwd wat ze nog gaan verzinnen voor Ajax-PSVquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Gegroeid in vijftig jaar historie..
en allang geen wedstrijd meer.
Dit is elf tegen 11..[ afbeelding ]
uit naam van miljoenen.
In het voetspoor van de groten..
een stap verwijderd van eeuwige roem..
is dit passie, sfeer, emotie..
in een magisch roemrijk decor.
Hier wordt niet gespeeld..
maar fel gestreden.
Om veel meer dan de punten..
voor de eer en glorie van de club.
Dit is geen wedstrijd..
DIT.. is de klassieker.
Best vreemd, want er is niets bijzonders gebeurd buiten het vertrek van Bruma.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, thuis wel. Spel maken kunnen ze niet. Uit gaat het nog wel aardig, Heerenveen-uit was ook best prima alleen weten ze daar ook weer niet de kansen af te maken.
Vraag me af welke club Willems wil hebben als hij nu zo belabberd speelt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, roept Brands al sinds augustus dat Narsingh en Willems wel bij gaan tekenen. Ik zie het niet gebeuren. Narsingh misschien nog wel dan, maar daar wordt niemand blij van.
De HONGER is er niet meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Best vreemd, want er is niets bijzonders gebeurd buiten het vertrek van Bruma.
Van Ginkel is weer weg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Ginkel weg. Die had een erg goed gemiddelde in de tweede seizoenshelft. En niet geïnvesteerd in de aanval, wat wel nodig was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die was in de eerste seizoenshelft echt een goede speler.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Lestienne, al speelde hij niet veel.
Tegen CSKA was hij goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die was in de eerste seizoenshelft echt een goede speler.
Zoals we al verwachtten, is De Jong aan het uitmonden in een flop.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van Ginkel weg. Die had een erg goed gemiddelde in de tweede seizoenshelft. En niet geïnvesteerd in de aanval, wat wel nodig was.
Die speelde vorig jaar al een half jaar kut.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals we al verwachtten, is De Jong aan het uitmonden in een flop.
Siem he.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die speelde vorig jaar al een half jaar kut.
Ongeregeldheden na GAE-thuis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom is het leeg bij De Graafschap? Strafje?
Ik bedoel Luuk.quote:
De treinen rijden niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:58 schreef Tchock het volgende:
Is het zo rustig op de Vijverberg of hebben ze een wedstrijd zonder publiek? Nog nooit zo leeg gezien daar achter het goal.
Pleur anders eens op met die niets-toevoegende spam.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is 11 tegen 11..[ afbeelding ]
uit naam van miljoenen.
maar fel gestreden.
Dit is geen wedstrijd..
DIT.. is de klassieker.
Je plaatje doet het niet, pik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is 11 tegen 11..[ afbeelding ]
uit naam van miljoenen.
maar fel gestreden.
Dit is geen wedstrijd..
DIT.. is de klassieker.
Ja op fox 1 zijn ze te laatquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:04 schreef Tchock het volgende:
Ik krijg een goalalert van Menig 0-1 maar bij mij is de reclame in de rust nog bezig?
edit: Ah daar is ie.
Wie verzint het nou om hem in de spits te zetten zeg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
ALTIJD VERTROUWEN GEHAD IN HET BLINDE PAARD MENIG HOOR
Het is toch om te janken, Menig als spits.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie verzint het nou om hem in de spits te zetten zeg.
Kan je nagaan hoe slecht Achahbar moet spelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Het is toch om te janken, Menig als spits.
Die is gewoon te dik. Geen grap.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe slecht Achahbar moet spelen.
Minder eten, veel trainen, dan heb je dat toch zo er af? Het is niet alsof hij tien kilo te zwaar is of zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die is gewoon te dik. Geen grap.
Nee, maar voor een "topsporter" heeft hij wel een buikje hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Minder eten, veel trainen, dan heb je dat toch zo er af? Het is niet alsof hij tien kilo te zwaar is of zo.
Ik had het over Eintracht en HSV.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op Emmen en Telstar idd.
Ik vraag me af of het ooit nog goed gaat komen met HSV.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had het over Eintracht en HSV.
ik hoop dat ze degraderen, maar die hoop heb ik al 4 jaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het ooit nog goed gaat komen met HSV.
Stiekem zou dat het beste zijn voor die club, zodat ze echt een grote schoonmaak kunnen houden en de boel langzaam weer kunnen opbouwen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik hoop dat ze degraderen, maar die hoop heb ik al 4 jaar.
Ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die driedubbele straf hebben ze toch afgeschaft?
Alleen als het niet de intentie was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die driedubbele straf hebben ze toch afgeschaft?
Volgens mij beoordelen ze het gewoon zoals het ergens anders op het veld dan ook gebeurd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen als het niet de intentie was.
Driedubbel? Gewoon dubbel.
Hooguit 2 puntjes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Goeiedag, de komende wedstrijden van Excelsior.
[ afbeelding ]
Komt voor 70% op het conto van Jan-Joodquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
De Eretribune is een walgelijk programma.
Ik kijk vanaf nu ook meequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk ook mee
Luisteren doe ik denk ik maar niet, aangezien ik Ron de Rijk dacht te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |