binnenkort krijg je dat ook met zuivel denk ikquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet vegan, zuivel hou ik echt heel erg van. maar vlees is maar ranzig de laatste tijd
ga je raar van schijtenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn stoppen met vleeseten en fucking veel groenten eten
de reinigende power van een prop vezels die door je lichaam gaat
als je dan ook nog goed gaat eten heb je dus goed goed in je levenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:18 schreef Crip het volgende:
[..]
eten is nog het enige goede in mn leven
is hij knapquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Younes speelt stukken beter in 2e helft
ohquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:18 schreef zeer het volgende:
[..]
binnenkort krijg je dat ook met zuivel denk ik
zou je willen opsturen maar dan wordt het vegan milkshakequote:Op zondag 16 oktober 2016 18:18 schreef Drug het volgende:
[..]
ja die hebben ze bij mijn ghetto filiaal niet
heb nu maar sorbet gehaald
dit klinkt aanlokkelijkquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:19 schreef zeer het volgende:
[..]
poep als je 750 gram groenten hebt gegeten is echt beste poep op de wereld
o okequote:Op zondag 16 oktober 2016 18:19 schreef zeer het volgende:
[..]
poep als je 750 gram groenten hebt gegeten is echt beste poep op de wereld
kan het niet goed omschrijven maar geniet daar al van te voren van als ik me door een heel pak snijbonen worstelquote:
Is hier ook zo.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:20 schreef Crip het volgende:
kheb gehoord dt oreos vegan zijn, at least in murica.
als dat waar is dan is dat echt fucking weird, wat zit er dan in
niet allemaal, wel veel soortenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:20 schreef Crip het volgende:
snap vgm wel wat je bedoelt, heb dat als ik heel veel vezelrijk brood eet :$quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:20 schreef zeer het volgende:
[..]
kan het niet goed omschrijven maar geniet daar al van te voren van als ik me door een heel pak snijbonen worstel
dit is next lvlquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
snap vgm wel wat je bedoelt, heb dat als ik heel veel vezelrijk brood eet :$
stap 1quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet vegan, zuivel hou ik echt heel erg van. maar vlees is maar ranzig de laatste tijd
wat zou er in moeten zitten dan? Melk?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:20 schreef Crip het volgende:
Het kan melk bevatten. Maar de vegans die ik kennen trekken zich niet veel aan van: Kan bevatten.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:22 schreef Trollscience het volgende:
van officiële site:
Q: Is oreo suitable for vegans?
A: No, Oreo have milk as cross contact and therefore they are not suitable for vegans.
http://www.oreo.co.uk/faq
wow puristquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:22 schreef Trollscience het volgende:
van officiële site:
A: No, Oreo have milk as cross contact and therefore they are not suitable for vegans.
Die met dubbele crème zijn lekker.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vind oreos trouwens super smerig en goedkoop smaken maar vrijwel iedereen zweert erbij
vast van die "may have traces" gedoequote:Op zondag 16 oktober 2016 18:22 schreef Trollscience het volgende:
van officiële site:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |