wrm zou je de smerige vette smaak van spek willen nabootsen?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:11 schreef zeer het volgende:
[..]
het spek van de vegetarische slager smaakt best wel spekkerig
anders rijstpapier marineren in liquidsmoke en sojasaus en bakken
speklapjes vond ik altijd wel lekker eigenlijkquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm zou je de smerige vette smaak van spek willen nabootsen?
mag ik eraan ruikenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:06 schreef Crip het volgende:
k heb fluffy sokken gekocht bij de kruidvat, dat is de highlight van mijn dag.
echt? Smerigste vlees dat er is, een speklapje van de bbqquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:14 schreef zeer het volgende:
[..]
speklapjes vond ik altijd wel lekker eigenlijk
turkeybacon is gwn wel oke.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:13 schreef zeer het volgende:
[..]
smaak is niet hetzelfde als mondgevoel
en anders heb je ook wel turkey bacon toch
of eet gewoon bacon, ik beloof je dat het goedkomt
quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt? Smerigste vlees dat er is, een speklapje van de bbq
Naar cheapo kip of mozzarella zal vast wel lukken, want is dan toch vooral structuur omdat er zo weinig smaak aan zit.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:12 schreef Crip het volgende:
[..]
dat tweede geloof ik dus echt niet hoor net zoals nikoavocado die zegt dat texturised soja naar fried chicken smaakt en yuca naar mozzarella
fu
Jeetje, moet vast een rib uit je lijf zijn geweest om het te kopenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar als je goed kijkt heeft de wol wel soort van shine
je mag toch gwn varken eten als je gedwongen wordt of je jezelf ermee in leven moet houden ;squote:Op zondag 16 oktober 2016 18:14 schreef Crip het volgende:
[..]
turkeybacon is gwn wel oke.
maar ik hoef geen pork zo laag ben ik nog niet gezonken in the food chain
vond dat wel lekker ;s ;s vooral gemarineerdquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt? Smerigste vlees dat er is, een speklapje van de bbq
Heb ik nog in de koelkast liggenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:16 schreef zeer het volgende:
[..]
vond dat wel lekker ;s ;s vooral gemarineerd
drm vegan superiorityquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:16 schreef Trollscience het volgende:
ik vind vlees echt steeds viezer worden tbh smh
jammer dat je een vleeseter zonder smaak wasquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:16 schreef zeer het volgende:
[..]
vond dat wel lekker ;s ;s vooral gemarineerd
ja kloptquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:15 schreef zeer het volgende:
[..]
je mag toch gwn varken eten als je gedwongen wordt of je jezelf ermee in leven moet houden ;s
Omg zo cute.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:16 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Er zit ook een lampje in voor als het donker is
snap ikquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:16 schreef Trollscience het volgende:
is het ook, steeds meer afval maar gwn biologisch op plakken en men doet alsof het beter isquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:16 schreef Trollscience het volgende:
niet vegan, zuivel hou ik echt heel erg van. maar vlees is maar ranzig de laatste tijdquote:
gwn stoppen met vleeseten en fucking veel groenten etenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ja klopt
maar ik weet niet of ik dat kan man
maja als je desperate bent om te leven is ander verhaal
eten is nog het enige goede in mn levenquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn stoppen met vleeseten en fucking veel groenten eten
de reinigende power van een prop vezels die door je lichaam gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |