Gun crip gwn waardig eindequote:Op zondag 16 oktober 2016 18:03 schreef zeer het volgende:
wtf gebeurd hier allemaal vandaag ;s ;s ooit een veilige haven nu de killing fields
Je hele leven?quote:
das sneller dan mijzelf doodeten.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan is doodbloeden misschien betere optie
sterven aan een hartfaal terwijl je je polsen doorgesneden hebt ik een vrije val van 11km hoogte zonder parachutequote:
hij is alleen part time veganist, dus hij gaat part time dood.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:05 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ook komt doordat we veganisten zijn
hopen dat 'ie net in z'n vegan fase zit als 'ie dood gaatquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:06 schreef Crip het volgende:
[..]
hij is alleen part time veganist, dus hij gaat part time dood.
nee liever nietquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:06 schreef zeer het volgende:
[..]
hopen dat 'ie net in z'n vegan fase zit als 'ie dood gaat
quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:06 schreef Crip het volgende:
k heb fluffy sokken gekocht bij de kruidvat, dat is de highlight van mijn dag.
wanneer niet dan?quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:06 schreef Crip het volgende:
[..]
hij is alleen part time veganist, dus hij gaat part time dood.
doe niet zo positief hier wordt moord en doodslag gepraatquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Vorig jaar ook gekocht, zijn zo fijn.
Plsquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:08 schreef zeer het volgende:
[..]
laten we gewoon allemaal leuk tegen elkaar doen
Oh excuses klootzak.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:08 schreef zeer het volgende:
[..]
doe niet zo positief hier wordt moord en doodslag gepraat
kom samen voetjevrijen met onze fluffy sokken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Vorig jaar ook gekocht, zijn zo fijn.
Ik ook Action.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:08 schreef Crip het volgende:
[..]
kom samen voetjevrijen met onze fluffy sokken.
bedoelde action btw
Wrom zou je jezelf etenquote:
IK WILDE NET ZEGGEN MET GLITTERTJES.quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook Action.Met glittertjes. Ik kom eraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |