Celta-uit moet je gewoon B-team opstellen, lekker verliezen boeiend.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar met het oog op Celta en Feyenoord uit had je hem vandaag wel even rust kunnen gunnen.
Haha, nee.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen Ajax is altijd de wedstrijd van het jaar voor elke Eredivisie club
Ik kan die wedstrijd toch niet zien dus wat maakt het uit voor mijquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Celta-uit moet je gewoon B-team opstellen, lekker verliezen boeiend.
Nee joh, die gaan ook met een B-team spelen dus moet je gewoon een puntje of misschien een overwinning vandaan slepen. Zo snel mogelijk plaatsen voor de volgende ronde EL en dan in de laatste groepspotjes spelers rust gunnen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Celta-uit moet je gewoon B-team opstellen, lekker verliezen boeiend.
Vanaf de tribune, aan PEC zijde, nietquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanuit Ajax perspectief was dat natuurlijk verneuken.
De wedstrijd was dan ook redelijk gênantquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:33 schreef timmmmm het volgende:
Echt wat een feest, genant blij voor een overwinning op nec
feitelijk onjuistquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even quotenquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:43 schreef Alan_Bastard het volgende:
300 euro ingezet op Ajax. Nog nooit zo makkelijk geld verdient
Gelukkig heeft Ajax Maduro niet gehaald anders had hij niet kunnen kiezenquote:
Ik begin me onderhand eigenlijk af te vragen of de Vitesse supporters überhaupt weten waar hun stadion staat... Maar goed, dat terzijde.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Vitesse zit het meestal voller tegen Ajax dan tegen NEC.
Je kan het vragen aan Sked.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik begin me onderhand eigenlijk af te vragen of de Vitesse supporters überhaupt weten waar hun stadion staat... Maar goed, dat terzijde.
Dat zegt volgens mij niks over de sentimenten van de supporters die er wel elke week zitten.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Vitesse zit het meestal voller tegen Ajax dan tegen NEC.
Ik heb 3 concerten daar bezocht (misschien 4)... Durf te beweren dat ik vaker in de Gelredome ben geweest dan de gemiddelde Vitesse supporter.quote:
Wat een onzin. Bij hafc nietquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet doorhebben dat het topic dicht isquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens. Ik denk vooralsnog nog steeds niet dat het kampioenschap waarschijnlijk is. Als we volgende week van Ajax winnen, dam ga ik pas durven hopen
ADOlfquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik voel een paar een Adolf Hitlers aankomen van Midden-Noord
Prutserquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat het topic dicht is
In de Totti-rol. Zelfde technische baggage.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik voel een paar een Adolf Hitlers aankomen van Midden-Noord
Jezelf quotenquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat het topic dicht is
Hmm... Dan kunnen we eigenlijk alleen Feyenoord en Utrecht rekenen tot het groepje "wedstrijd v/h jaar"...quote:
Eens en GAE, Groningen en Pec. Alleen voor Ado, Utrecht en Feyenoord denk ik.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor Cambuur, Heerenveen, Heracles, NEC, Vitesse, Sparta, NAC, Willem II en Excelsior is de wedstrijd tegen Ajax niet de wedstrijd van het jaar zou ik zeggen.
Noteer ook mijn bet van 50 euro op een rode kaart maar.quote:
verdientquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:43 schreef Alan_Bastard het volgende:
300 euro ingezet op Ajax. Nog nooit zo makkelijk geld verdient
rood voor welke ploeg?quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:50 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Noteer ook mijn bet van 50 euro op een rode kaart maar.
Jij gaat veel geld verliezen vanmiddag.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:50 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Noteer ook mijn bet van 50 euro op een rode kaart maar.
PSV sowieso ook wel, hoewel dat ook afhankelijk is van de stand in de competitie. AZ ook sowieso.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens en GAE, Groningen en Pec. Alleen voor Ado, Utrecht en Feyenoord denk ik.
quote:
quote:
De enige echte.quote:
Ja en?quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duplan speelt alleen goed tegen saaijax.
Niet eens, is bijna wekelijks de uitblinker bij ADO.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duplan speelt alleen goed tegen saaijax.
Pak je de bucs ook mee?quote:
Dat wil bij ADO nog niet zeggen dat je goed bentquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet eens, is bijna wekelijks de uitblinker bij ADO.
Sorry, ik had er even bij moeten zeggen dat dit volgens de ajacieden zo was.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet eens, is bijna wekelijks de uitblinker bij ADO.
Wss wel ja, maar goed... Hoop doet levenquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat zal zo de goal voor Ajax wel vallen.
Trotse nummer 9 van de Eredivisie.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wil bij ADO nog niet zeggen dat je goed bent
Dat ligt niet aan Oldenburger.quote:
Ja. Wilde eerst naar Cowboys maar kaartjes zijn 160 dollar...per stuk. Dus dan maar naar de bucsquote:
Waar zit hij tegenwoordig?quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen zit Drank de Boer nog steviger in schopstoel
Kap eens met je actquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Trotse nummer 9 van de Eredivisie.
Tegen wie?quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Wilde eerst naar Cowboys maar kaartjes zijn 160 dollar...per stuk. Dus dan maar naar de bucs
Iedereen hier weet ook dat FdB een dramatische coach isquote:Op zondag 16 oktober 2016 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verloren?quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Interquote:
Annika?quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dolberg ziet eruit als de vriendin van Pipi Langkous.
Tommie, of Anika?quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dolberg ziet eruit als de vriendin van Pipi Langkous.
Falcons.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tegen wie?
[..]
Iedereen hier weet ook dat FdB een dramatische coach is
In before de 1-0quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat gaat niet lang meer duren voor ADO gestrekt gaat.
Hopelijk 0-6 ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
In de afronding wel, verder een lust voor het oogquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:01 schreef truedestiny het volgende:
God wat een matige speler is Traore ook.
Ajax is achterin ook slordig hoorquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft de strijd om degradatie met het linkerrijtje te maken?quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Trouwens, de strijd om degradatie wordt ook erg spannend. Scheelt allemaal niet zoveel in linkerrijtje.
Ik bedoel de rechterkant van het lange linkerrijtje.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat heeft de strijd om degradatie met het linkerrijtje te maken?
quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik bedoel de rechterkant van het lange linkerrijtje.
Nu wordt het wat ingewikkeldquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik bedoel de rechterkant van het lange linkerrijtje.
Gisternacht bij je moeder wel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onana heeft nog niet eens zijn vingertoppen moeten gebruiken.
Maar niet zo groot als het gat van je moeder.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het gat tussen Feyenoord en PSV is groter dan het gat tussen Vitesse (plek 6) en PEC Zwolle (plek 18).
Maar je kan niet ontkennen dat de verdediging soms moeite heeft met ADO's aanvalquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onana heeft nog niet eens zijn vingertoppen moeten gebruiken.
Onze verdediging is pure aids met sink, schone 4g en veltman. Boszquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar je kan niet ontkennen dat de verdediging soms moeite heeft met ADO's aanval
In de eerste drie minuten of zo. We hebben het geweten.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar je kan niet ontkennen dat de verdediging soms moeite heeft met ADO's aanval
Ik heb je vorig seizoen ook zo zien postenquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
3e plaats is gewoon maximaal haalbare voor PSV dit seizoen dus.
Feyenoord gaat nog wel wegzakkenquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
3e plaats is gewoon maximaal haalbare voor PSV dit seizoen dus.
Neuh, toen was de 2e plek het maximaal haalbarequote:Op zondag 16 oktober 2016 17:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb je vorig seizoen ook zo zien posten
Je snapt mijn punt, ouwe reusquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, toen was de 2e plek het maximaal haalbare
Quote voor het nageslacht.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Feyenoord gaat nog wel wegzakken
Daar had hij hier niet meer kunnen ingrijpen waarschijnlijk jaquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:09 schreef Sked het volgende:
Sanchez in een betere competitie en hij valt door de mand
gr gr
Ach, er waren er al zovelen die zoiets al geroepen hebben... Ook bij de 1-0 van NEC... Gewoon grappigquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Quote voor het nageslacht.
Ik heb er inmiddels al honderden van jullie.
Dat maakt het nog geen prima speler. Al kan hij buiten nl ook wel mee wss.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar had hij hier niet meer kunnen ingrijpen waarschijnlijk ja
Maar voor Nederland is dit meer dan uitstekend natuurlijk
ligt eraan voor wie je bent.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan niet kijken. Is het wat?
Het balletje gaat rond.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is ook pas 20quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen prima speler. Al kan hij buiten nl ook wel mee wss.
Van ADO kant zeer matig.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Helaas. Ajax heeft een makkie vandaag .quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laten we het hopen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij gaat niet minder worden is mijn verwachting
Klopt.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Klaassen >>>>>>>>>>>>>>>> S. De Jong
Mits in vormquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willekeurige voetballer >>>>>>>>>>>> S. De Jong.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tuurlijk niet. Ado supporters zijn lief.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:15 schreef hafcfan het volgende:
Hoorde ik nou oeeh oeeh toen Traore de bal had?
Valt wel mee geloof ikquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:15 schreef hafcfan het volgende:
Kingfloplandquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:15 schreef hafcfan het volgende:
ahquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:15 schreef hafcfan het volgende:
Dat geluid is afkomstig van de slaapkamer van je moeder.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:15 schreef hafcfan het volgende:
lolquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat geluid is afkomstig van de slaapkamer van je moeder.
Knuffels in de Kuipquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ado supporters zijn lief.
Welnee johquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt gewoon op de hakken getrapt hoor.
Dat dusquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:18 schreef Sked het volgende:
Geef dan geel als je zo zeker bent van een schwalbe, Blom. Mietje.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Makkelie had 'm Ajax gegeven.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:18 schreef Sked het volgende:
Geef dan geel als je zo zeker bent van een schwalbe, Blom. Mietje.
Hahahahahaquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt gewoon op de hakken getrapt hoor.
Hij had zijn andere been naar voren moeten zetten en dan vallen, nu valt ie als een stervende zwaanquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een pingel, hij valt alleen op een idiote manier waardoor het dat niet lijkt
Dat is het punt. Dat kon hij niet omdat er iemand op zijn voet stond. Daarom valt hij zo.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij had zijn andere been naar voren moeten zetten en dan vallen, nu valt ie als een stervende zwaan
In de Kuip wel ja, op alle andere velden is dit niks.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is een pingel, hij valt alleen op een idiote manier waardoor het dat niet lijkt
En wat heeft dat ermee te maken? Ik word moe van dat obsessieve gejank over penalty's. Zeker in een competitie is dat een veel kleiner detail dan iedereen doet geloven. Daarom ga ik ook altijd stuk om gefrustreerde jankballetjes die een complot in een aanstelling van een scheidsrechter zien.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
In de Kuip wel ja, op alle andere velden is dit niks.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
In de Kuip ArenA wel ja, op alle andere velden is dit niks.
en dat terwijl het geen avondwedstrijd is.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:22 schreef opperkleurder het volgende:
Schaken speelt vandaag, dat zie ik nu pas voor het eerst.
Dit soort domheid moeten we toch een beetje indammen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:22 schreef opperkleurder het volgende:
Schaken speelt vandaag, dat zie ik nu pas voor het eerst.
zonquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:25 schreef skysherrif het volgende:
Met zon schot denken onana te kunnen verrassen
quote:
Ajax bestolen van het kampioenschapquote:
Tja, kon zo snel niets vinden over onterechte pingels en de punten die daar door verkeerd zijn gevallen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ajax bestolen van het kampioenschap
"En de Amsterdamse krant stelt "quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |