Rondje van de zaak
* FANATIC hoort van een rasechte FC Fok!-supporter dat de uitbater momenteel niet aanwezig is.
Deze dringende vraag moet toch echt snel beantwoord worden... Idee! Even langs het Voorzitterskantoor dan maar
.
quote:maakt toch niet uit waar we trainingkamp houden, omdt dit een fictief eiland is is er ook geen tijd.
Op woensdag 8 januari 2003 22:54 schreef FANATIC het volgende:
* FANATIC stelt een trainingskamp op het eigen FC Fok!-trainingsveld voor aan trainer AirRaid.
Ik ben anders bang dat ik me moet afmelden voor het trainingskamp dat volgende week gepland staat. Ik denk dat meer spelers van FC Fok hier problemen mee hebben. Mijn sociale leven op het eiland gaat gewoon door en dat is helaas niet te combineren met het trainingskamp. Excuses (toekomstig) coach!
quote:Dat is nog eens een goede opmerking van onze voorzitter!
Op woensdag 8 januari 2003 23:34 schreef TheScienceMan het volgende:
als jullie niet naar griekenland kunnen, komt griekenland maar naar jullie
Trainer, hier uw toekomstige sterspeler
. Ik ben zojuist langs geweest bij onze voorzitter met de vraag wie nu eigenlijk de uitbater van de kantine is. Deze stuurde me door naar jou (u klinkt niet echt
), jij zou hier na de trainingen en wedstrijden de bardienst op je nemen.
Ik zou het indien beschikbaar zeer graag willen gaan runnen! Personeel is al geregeld en een kleine verbouwing doet wonderen en maakt de kantine tot een waar paviljoen voor de FC Fok!
* FANATIC hoopt de nieuwe eigenaar van de kantine te mogen worden.
Later (morgen irl) worden deze plannen bekendgemaakt. Zeker is dat het een 'echte' sportkantine gaat worden waar dagelijks alle FOK!eilanders een drankje kunnen komen nuttigen. ![]()
* FANATIC gaat naar huis om het goede nieuws aan Marjan te vertellen.
(voortaan iets uitgebreider reageren aub AirRaid, dat versterkt het verhaallijn! of hoe noem je dat
)
quote:ja hoor kom maar mee, hoe meer zielen hoe meer vruegde
Op woensdag 8 januari 2003 23:55 schreef Natrox het volgende:
* Natrox vraagt aan de trainer of hij ook mee mag op trainingskamp, om zo zjin kwaliteiten te bewijzen.
quote:Toch een belangrijk vraagje...welke dranken staan er op het menu? of blijft het hetzelfde....
Op woensdag 8 januari 2003 23:57 schreef FANATIC het volgende:
* FANATIC is blij met dit antwoord en gaat direct aan de slag met de verbouwingspannen!Later (morgen irl) worden deze plannen bekendgemaakt. Zeker is dat het een 'echte' sportkantine gaat worden waar dagelijks alle FOK!eilanders een drankje kunnen komen nuttigen.
* FANATIC gaat naar huis om het goede nieuws aan Marjan te vertellen.
(voortaan iets uitgebreider reageren aub AirRaid, dat versterkt het verhaallijn! of hoe noem je dat
)
quote:*uiteraard aanwezig is*
Op donderdag 9 januari 2003 09:16 schreef AirRaid het volgende:
Morgen de laatste training voor de voordat we op trainingskamp gaan. Ik verwacht dat iedereen aanwezig is. Ook onze 3 proefspelers.
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 17:13 schreef TheScienceMan het volgende:
--- Mededeling van de Voorzitter ---
FC Fok gaat op trainingskamp met nieuwe shirtjes:
[afbeelding]
--- Einde Mededeling ---
ik verwachte dat iedereen vanavond komt opdagen om om een goede laatste training af te werken.
De training van vanavond wordt afgewerkt in het stadion, omdat het trainingsveld bevroren is. Vanavond wordt vooral getraind op het positiespel en de conditie (dat wordt dus lekker rennen)
Zopndag 12 januari vetrekken we om 18.00 naar Griekenland. Iedereen wordt geachte om, om 16.00 bij het stadion te zijn. Van hieruit gaan we dan et de bus naar het vliegveld.
quote:ik ben van de partij! Wil nog even een goeie prestatie neerzetten voor de winterstop! Zodat we met een lekker gevoel de winterperiode ingaan!
Op vrijdag 10 januari 2003 10:39 schreef AirRaid het volgende:
ik verwachte dat iedereen vanavond komt opdagen om om een goede laatste training af te werken.
De training van vanavond wordt afgewerkt in het stadion, omdat het trainingsveld bevroren is. Vanavond wordt vooral getraind op het positiespel en de conditie (dat wordt dus lekker rennen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |