abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7727707
3-0 Winnen en man of the match zijn!

Rondje van de zaak

. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
pi_7733931
Kampioenen! Kampioenen! Wat liep het lekker zeg. Voel me goed thuis in het centrum van de verdediging.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_7759070
* FANATIC komt de kantine van FC FOK! binnengelopen en vraagt de eerste de beste tegenkomer waar de uitbater zich momenteel bevindt.
pi_7788435
* FANATIC stelt een trainingskamp op het eigen FC Fok!-trainingsveld voor aan trainer AirRaid.
Ik ben anders bang dat ik me moet afmelden voor het trainingskamp dat volgende week gepland staat. Ik denk dat meer spelers van FC Fok hier problemen mee hebben. Mijn sociale leven op het eiland gaat gewoon door en dat is helaas niet te combineren met het trainingskamp. Excuses (toekomstig) coach!

* FANATIC hoort van een rasechte FC Fok!-supporter dat de uitbater momenteel niet aanwezig is.
Deze dringende vraag moet toch echt snel beantwoord worden... Idee! Even langs het Voorzitterskantoor dan maar .

woensdag 8 januari 2003 @ 23:29:36 #230
41921 Natrox
Arie Ribbens?
pi_7789301
* Natrox vraagt of er ergens nog intresse is in een speler
Sinds ik op dit eiland ben, heb ik afscheid moeten nemen van mijn vorige voetbalclub.
Waarom moeilijk doen als het praktisch niet kan?
pi_7789319
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 22:54 schreef FANATIC het volgende:
* FANATIC stelt een trainingskamp op het eigen FC Fok!-trainingsveld voor aan trainer AirRaid.
Ik ben anders bang dat ik me moet afmelden voor het trainingskamp dat volgende week gepland staat. Ik denk dat meer spelers van FC Fok hier problemen mee hebben. Mijn sociale leven op het eiland gaat gewoon door en dat is helaas niet te combineren met het trainingskamp. Excuses (toekomstig) coach!
maakt toch niet uit waar we trainingkamp houden, omdt dit een fictief eiland is is er ook geen tijd.
ik ben ook op meerdere plaatsen tegelijk soms
voetbal, snackbar, fok of the ring enzo
het maakt toch nix uit
pi_7789397
als jullie niet naar griekenland kunnen, komt griekenland maar naar jullie
pi_7789513
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 23:34 schreef TheScienceMan het volgende:
als jullie niet naar griekenland kunnen, komt griekenland maar naar jullie
Dat is nog eens een goede opmerking van onze voorzitter!
*toch op trainingskamp gaat*
pi_7789611
* FANATIC roept de achter de bar staande AirRaid bij zich.

Trainer, hier uw toekomstige sterspeler . Ik ben zojuist langs geweest bij onze voorzitter met de vraag wie nu eigenlijk de uitbater van de kantine is. Deze stuurde me door naar jou (u klinkt niet echt ), jij zou hier na de trainingen en wedstrijden de bardienst op je nemen.

Ik zou het indien beschikbaar zeer graag willen gaan runnen! Personeel is al geregeld en een kleine verbouwing doet wonderen en maakt de kantine tot een waar paviljoen voor de FC Fok!

* FANATIC hoopt de nieuwe eigenaar van de kantine te mogen worden.

pi_7789735
natuurlijk mag je de kantine runnen
  woensdag 8 januari 2003 @ 23:55:54 #236
41921 Natrox
Arie Ribbens?
pi_7789832
* Natrox vraagt aan de trainer of hij ook mee mag op trainingskamp, om zo zjin kwaliteiten te bewijzen.
pi_7789864
* FANATIC is blij met dit antwoord en gaat direct aan de slag met de verbouwingspannen!

Later (morgen irl) worden deze plannen bekendgemaakt. Zeker is dat het een 'echte' sportkantine gaat worden waar dagelijks alle FOK!eilanders een drankje kunnen komen nuttigen.

* FANATIC gaat naar huis om het goede nieuws aan Marjan te vertellen.

(voortaan iets uitgebreider reageren aub AirRaid, dat versterkt het verhaallijn! of hoe noem je dat )

pi_7789911
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 23:55 schreef Natrox het volgende:
* Natrox vraagt aan de trainer of hij ook mee mag op trainingskamp, om zo zjin kwaliteiten te bewijzen.
ja hoor kom maar mee, hoe meer zielen hoe meer vruegde
  donderdag 9 januari 2003 @ 00:08:08 #239
41921 Natrox
Arie Ribbens?
pi_7790119
* Natrox is blij dat hij mee mag, en ziet zo af van het plan om FOKTUNA SITTARD op te richten .
pi_7792603
Morgen de laatste training voor de voordat we op trainingskamp gaan. Ik verwacht dat iedereen aanwezig is. Ook onze 3 proefspelers.
pi_7792704
Easy as taking candy from a baby
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  donderdag 9 januari 2003 @ 10:14:38 #242
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7793172
ik is er , is het niet in woorden dan is het wel in daden
pi_7799360
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 23:57 schreef FANATIC het volgende:
* FANATIC is blij met dit antwoord en gaat direct aan de slag met de verbouwingspannen!

Later (morgen irl) worden deze plannen bekendgemaakt. Zeker is dat het een 'echte' sportkantine gaat worden waar dagelijks alle FOK!eilanders een drankje kunnen komen nuttigen.

* FANATIC gaat naar huis om het goede nieuws aan Marjan te vertellen.

(voortaan iets uitgebreider reageren aub AirRaid, dat versterkt het verhaallijn! of hoe noem je dat )

Toch een belangrijk vraagje...welke dranken staan er op het menu? of blijft het hetzelfde....
  donderdag 9 januari 2003 @ 16:48:45 #244
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_7800357
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 09:16 schreef AirRaid het volgende:
Morgen de laatste training voor de voordat we op trainingskamp gaan. Ik verwacht dat iedereen aanwezig is. Ook onze 3 proefspelers.
*uiteraard aanwezig is*
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_7800856
--- Mededeling van de Voorzitter ---
FC Fok gaat op trainingskamp met nieuwe shirtjes:

--- Einde Mededeling ---
  donderdag 9 januari 2003 @ 18:01:20 #246
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_7801443
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 17:13 schreef TheScienceMan het volgende:
--- Mededeling van de Voorzitter ---
FC Fok gaat op trainingskamp met nieuwe shirtjes:
[afbeelding]
--- Einde Mededeling ---
Najs
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_7801505
Krijgen we bij dit kekke outfit ook kekke kicksen?
pi_7815706
vanavond de laatste training voor de winterstop, gevolgd door de laatste wedstrijd morgen. onze 3 stagespelers zitten morgen in de lounge bij voorzitter TheScienceMan, oud-trainer en erelid Asschen_sukar en al onze sponsors.

ik verwachte dat iedereen vanavond komt opdagen om om een goede laatste training af te werken.
De training van vanavond wordt afgewerkt in het stadion, omdat het trainingsveld bevroren is. Vanavond wordt vooral getraind op het positiespel en de conditie (dat wordt dus lekker rennen)

Zopndag 12 januari vetrekken we om 18.00 naar Griekenland. Iedereen wordt geachte om, om 16.00 bij het stadion te zijn. Van hieruit gaan we dan et de bus naar het vliegveld.

pi_7818144
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 10:39 schreef AirRaid het volgende:
ik verwachte dat iedereen vanavond komt opdagen om om een goede laatste training af te werken.
De training van vanavond wordt afgewerkt in het stadion, omdat het trainingsveld bevroren is. Vanavond wordt vooral getraind op het positiespel en de conditie (dat wordt dus lekker rennen)
ik ben van de partij! Wil nog even een goeie prestatie neerzetten voor de winterstop! Zodat we met een lekker gevoel de winterperiode ingaan!
Why must I deal with this bullshit?! Every fucking day!
pi_7818169
Tegen wie is die laatse wedstrijd? en de opstelling? Aan het eind van de training?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')