abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2003 @ 17:13:01 #101
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_7741445
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:58 schreef FANATIC het volgende:

Misschien heeft meneer de voorzitter nog een interessante job voor me?

Tadaaaa:
quote:
Op zondag 5 januari 2003 23:13 schreef TheScienceMan het volgende:
Ik zal ook kijken of ik nog iemand kan vinden die assistent-trainer wil worden. Met uw goedvinden natuurlijk.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_7742295
Klinkt goed portier, ik heb er zelfs ook even over nagedacht, maar toch zie ik er maar vanaf.. Ik vind dat een trainer niet in het veld hoort te staan. AirRaid staat als hoofdcoach al elke wedstrijd binnen de lijnen en ik sta daar (hopelijk ) binnenkort ook. Een echte coach hoort zijn manschappen vanuit de dugout te ondersteunen!!
pi_7788538
* FANATIC klopt op de grote deur van het Voorzitterskantoor en doet voorzichtig open.

Dag meneer de voorzitter! Hier uw toekomstige sterspeler . Ik kom zojuist uit de kantine van FC Fok! waar ik de uitbater helaas niet kon vinden. Is bij u bekend wie de uitbater van deze toko is? Ik zou het indien beschikbaar zeer graag willen gaan runnen! Personeel is al geregeld en een kleine verbouwing doet wonderen en maakt de kantine tot een waar paviljoen voor de FC Fok!

* FANATIC krijgt een colaatje aangeboden en luistert aandachtig naar het antwoord van TheScienceMan.

pi_7788825
Een goedenavond Fanatic. De kantine zeg je? Ik geloof dat AirRaid meestal achter de bar staat, maar dan pas na wedstrijden en trainingen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo veel kom, omdat ik dan meestal voor zaken ergens anders zit. Volgens mij kun je dat beter aan AirRaid vragen.
pi_7789533
* FANATIC bedankt de voorzitter voor het colaatje en gaat op zoek naar AirFraid in de kantine van FC Fok.

Tot ziens !

pi_7818129
Goedenmiddag voorzitter!
Ik kwam eens vragen of u nog sollicitanten hebt voor de funckite van assistent trainer?
Magneet en Karrel_Laaglawaai hebben zich ook reeds aangemeld?
pi_7818207
Bij deze meld ik me! Ik wil graag assistent worden, maar heeft u nog over mijn idee gedacht van een tweede elftal? Met de nieuwe testspelers erbij lijkt mij dat het moet lukken
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_7818227
Bij deze meld ik me! Ik wil graag assistent worden, maar heeft u nog over mijn idee gedacht van een tweede elftal? Met de nieuwe testspelers erbij lijkt mij dat het moet lukken
Ik neem aan dat de Assistent dan de taak van coaching van het tweede op zich neemt. misschien kunnen .. en ik dat dan combineren.
pi_7818237
Ik neem aan dat de Assistent dan de taak van coaching van het tweede op zich neemt. misschien kunnen Magneet en ik dat dan combineren.
pi_7818269
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 13:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik neem aan dat de Assistent dan de taak van coaching van het tweede op zich neemt. misschien kunnen Magneet en ik dat dan combineren.
Daar was ik ook aan het denken om jullie 2 als assistent-duo aan te nemen
pi_7823678
Als AirRaid ermee akkoord gaat dan kunnen jullie deze contracten ondertekenen en voor een tweede team geef ik jullie hierbij ook de toestemming.

Als Magneet ook nog even komt, dan laat ik wat champagne brengen.

[Dit bericht is gewijzigd door TheScienceMan op 10-01-2003 18:10]

vrijdag 10 januari 2003 @ 18:09:36 #112
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7824252
* Magneet tekent contract met een zeer dure pen
pi_7825627
* AirRaid akkoord gaan en blij zijn met het assistent duo
pi_7825762
een reserve team van Fc Fok! vind ik beetje overbodig, ik bedoel een gropot deel van de mensen die zich als speler hebben aangemeld reageerd toch niet of nauwelijks op de topics, het zijn meestal toch dezelfde die reageren (dus die ik dan ook opstel)

nu kan het zijn dat sommige geen tijd hebben om te rageren dat kan ik dan ook begrijpen

vrijdag 10 januari 2003 @ 19:40:54 #115
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7826146
daar zat ik ook aan te denken er kunnen zich wel zoveel man hebben aangemeld maar het is maar 2 handjes vol of zow die ook nog actief reageren en mee doen
pi_7826433
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 19:40 schreef Magneet het volgende:
daar zat ik ook aan te denken er kunnen zich wel zoveel man hebben aangemeld maar het is maar 2 handjes vol of zow die ook nog actief reageren en mee doen
wat doen we hiermee voorzitter?????
pi_7826662
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 19:40 schreef Magneet het volgende:
* FANATIC denkt er ook al dagen over om dit te posten, maar durfde het tot nu toe niet als Newbie .

Oke, dan kom ook ik maar eens uit de kast met mijn Newbie-mening . Ik ben het dus eigenlijk helemaal eens met Magneet. Ik neem althans aan dat die met zijn opmerking iets in de trant van 'waarom de niet-posters niet uit de selectie zetten?' bedoelt.

* FANATIC hoopt op deze manier een basisplaats af te dwingen .

vrijdag 10 januari 2003 @ 20:08:34 #118
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7826727
mmmm een oproep plaatsen of degenen die nog willen meespelen maar niet kunnen posten ( geen tijd ? ) toch ff een postje hierover willen mailen zodat we weten wie er nog mee bezig zijn?
pi_7828462
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 20:08 schreef Magneet het volgende:
mmmm een oproep plaatsen of degenen die nog willen meespelen maar niet kunnen posten ( geen tijd ? ) toch ff een postje hierover willen mailen zodat we weten wie er nog mee bezig zijn?
dit vind ik een briljant idee magneet

* AirRaid is uiters blij met deze uitstekende assistent

pi_7828727
Mag ik de voorzitter er op wijzen dat mijn contract aan het einde van het seizoen afloopt, en ik wil onderhandelen voor een nieuwe?
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_7828818
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 19:53 schreef AirRaid het volgende:

[..]

wat doen we hiermee voorzitter?????

Dan stellen we het tweede team gewoon uit totdat we denken dat het nodig is. Dat is niet zo'n probleem.
pi_7828826
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 21:54 schreef Atrimar het volgende:
Mag ik de voorzitter er op wijzen dat mijn contract aan het einde van het seizoen afloopt, en ik wil onderhandelen voor een nieuwe?
Dat mag natuurlijk altijd, maar dan wel als mijn gesprek met de trainers is afgerond.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 22:14:07 #123
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7829128
voorzitter, ik heb 1 vd leegstaande ruimtes in het stadion in gebruik genomen als trainers overleg ruimte, ik neem aan dat dit niet zo'n probleem is?
pi_7829897
Dat is uiteraard geen probleem.
pi_7838266
wat doen we nu met de niet actieve "voetballers" van FC Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')