quote:Tadaaaa:
Op maandag 6 januari 2003 15:58 schreef FANATIC het volgende:Misschien heeft meneer de voorzitter nog een interessante job voor me?
quote:
Op zondag 5 januari 2003 23:13 schreef TheScienceMan het volgende:
Ik zal ook kijken of ik nog iemand kan vinden die assistent-trainer wil worden. Met uw goedvinden natuurlijk.
Dag meneer de voorzitter! Hier uw toekomstige sterspeler . Ik kom zojuist uit de kantine van FC Fok! waar ik de uitbater helaas niet kon vinden. Is bij u bekend wie de uitbater van deze toko is? Ik zou het indien beschikbaar zeer graag willen gaan runnen! Personeel is al geregeld en een kleine verbouwing doet wonderen en maakt de kantine tot een waar paviljoen voor de FC Fok!
* FANATIC krijgt een colaatje aangeboden en luistert aandachtig naar het antwoord van TheScienceMan.
Tot ziens !
quote:Daar was ik ook aan het denken om jullie 2 als assistent-duo aan te nemen
Op vrijdag 10 januari 2003 13:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bij deze meld ik me!Ik wil graag assistent worden, maar heeft u nog over mijn idee gedacht van een tweede elftal? Met de nieuwe testspelers erbij lijkt mij dat het moet lukken
Ik neem aan dat de Assistent dan de taak van coaching van het tweede op zich neemt. misschien kunnen Magneet en ik dat dan combineren.
Als Magneet ook nog even komt, dan laat ik wat champagne brengen.
[Dit bericht is gewijzigd door TheScienceMan op 10-01-2003 18:10]
nu kan het zijn dat sommige geen tijd hebben om te rageren dat kan ik dan ook begrijpen
quote:wat doen we hiermee voorzitter?????
Op vrijdag 10 januari 2003 19:40 schreef Magneet het volgende:
daar zat ik ook aan te denken er kunnen zich wel zoveel man hebben aangemeld maar het is maar 2 handjes vol of zow die ook nog actief reageren en mee doen
quote:* FANATIC denkt er ook al dagen over om dit te posten, maar durfde het tot nu toe niet als Newbie
Op vrijdag 10 januari 2003 19:40 schreef Magneet het volgende:
daar zat ik ook aan te denken er kunnen zich wel zoveel man hebben aangemeld maar het is maar 2 handjes vol of zow die ook nog actief reageren en mee doen
Oke, dan kom ook ik maar eens uit de kast met mijn Newbie-mening . Ik ben het dus eigenlijk helemaal eens met Magneet. Ik neem althans aan dat die met zijn opmerking iets in de trant van 'waarom de niet-posters niet uit de selectie zetten?' bedoelt.
* FANATIC hoopt op deze manier een basisplaats af te dwingen .
quote:dit vind ik een briljant idee magneet
Op vrijdag 10 januari 2003 20:08 schreef Magneet het volgende:
mmmm een oproep plaatsen of degenen die nog willen meespelen maar niet kunnen posten ( geen tijd ? ) toch ff een postje hierover willen mailen zodat we weten wie er nog mee bezig zijn?
* AirRaid is uiters blij met deze uitstekende assistent
quote:Dan stellen we het tweede team gewoon uit totdat we denken dat het nodig is. Dat is niet zo'n probleem.
Op vrijdag 10 januari 2003 19:53 schreef AirRaid het volgende:[..]
wat doen we hiermee voorzitter?????
quote:Dat mag natuurlijk altijd, maar dan wel als mijn gesprek met de trainers is afgerond.
Op vrijdag 10 januari 2003 21:54 schreef Atrimar het volgende:
Mag ik de voorzitter er op wijzen dat mijn contract aan het einde van het seizoen afloopt, en ik wil onderhandelen voor een nieuwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |