* Forever wrijft over zijn benen, en springt weer overeind!
*Bring it on, Karrel*
* Forever ziet karrel naderen en gaat over tot actie!
Als gevolg: een sliding die net niet precies getimed is, maar desondanks toch nog een flinke tik geeft op de knieholte van Karrel, die met een doffe klap ten gronde gaat. Gelukkig is Karrel een echte kerel, en wuift het gebaar van "geel voor Forever" weg.
Forever vindt dat wel sportief en trekt karrel omhoog.
Next!
* Forever gaat tevreden naar de kleedkamer, helaas moet ie weg, had graag nog wat vrijetrap technieken geoefend
later
quote:Heey Karrel, ik trap ff een balletje mee!
Op woensdag 4 december 2002 14:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
* Karrel_Laaglawaai Later Forever. Zo vrije trappen oefenen......
De buitenspelregel wordt afgeschaft. Dit vanwege het grote spelbederf dat het met zich mee brengt. Deze verandering gaat per direct in
Verdere vragen kunnen bij mij gesteld worden.
Team1: GizartFRL, Karrel_Laaglawaai, AirRaid, SuperUli, Rellehenk, Atrimar, Knaller, Bartoli, Jelminho, Forever
Team2: Marcel067, Sitethief, Magneet, 2meter3, Escimo, Mangoworks2002, Molz, joda, I_m_m_0, Alexanderr, Buurvrouw_Rietman
De tems van vanavond hebben totaal nix met de opstelling van zaterdag te maken die wordt pas bepaald na de training van vrijdag.
quote:We zijn zelfs als ploeg zeer aan mekaar gewaagd
Op woensdag 4 december 2002 20:54 schreef AirRaid het volgende:
Partijtje eindigde in 2-20-1: Alexanderr
1-1: Atrimar
2-1: Bartoli
2-2: Alexanderr
De training begint morgen om 19.30 en eindigt om 20.30.
Tijdens de training doen we het eerste kwartier wat warming-upp oefeningen, de overeige 3 kwartier zullen we weer een partijte houden.
De 2 teams voor morgen zijn:
Team1: GizartFRL, Karrel_Laaglawaai, Sitethief, Magneet, Rellehenk, Atrimar, Mangoworks2002, Bartoli, Forever, Buurvrouw_Rietman
Team2: Marcel067, AirRaid, SuperUli, 2meter3, Escimo, Knaller, Molz, joda, I_m_m_0, Alexanderr, Jelminho
na afloop van de training zal de opstelling tegen Feyedam bekend wordne gemaakt...
quote:ja het ziet er niet zo goed uit, ik ben langs de dokter geweest en het wordt waarschijnlijk 10 dagen uit de roulatie
Op donderdag 5 december 2002 10:05 schreef Molz het volgende:
Zo dat was een lekker pittige training! Heb vooral genoten van het oefenpartijtje! Dat ging er behoorlijk hard aan toe zeg!
Rellehenk, gaat het goed met je knie?
Wordt dus wachten voor mij op m'n eerste wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |