?quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Haha ja kom we gaan straatroof klappen
ik ben in ieder geval blij met jou, gefeliciteerdquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Haha ja kom we gaan straatroof klappen
Ga me nou niet vertellen dat je 'kaas' een scheldwoord vindt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Een ander een kaas noemen en je vervolgens beklagen over een gebrek aan fatsoen
Ik vind neger of zwartsmoel ook geen scheldwoord.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat je 'kaas' een scheldwoord vindt.
Fatsoenlijk vind ik het in ieder geval niet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat je 'kaas' een scheldwoord vindt.
Meld je je ook als er weer eens 'kutmarokkaan' wordt geroepen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Fatsoenlijk vind ik het in ieder geval niet.
Jij héét notabene 'Kaashapje'.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:08 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Ik vind neger of zwartsmoel ook geen scheldwoord.
Wie noemt zijn kind nou Kaashapje?quote:
Respect dat je er nog energie in steekt. Helaas wel tevergeefs, vrees ik.quote:
Wel als de roeper zich vervolgens beklaagd over het gebrek aan fatsoen bij die kutmarokkanen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Meld je je ook als er weer eens 'kutmarokkaan' wordt geroepen?
Dank je. Gelukkig geef ik graag gevraagd en ongevraagd mijn mening altijd.quote:Op maandag 17 oktober 2016 13:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Respect dat je er nog energie in steekt. Helaas wel tevergeefs, vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |