Oh ja ik ga huilen want discriminatiequote:Op zondag 16 oktober 2016 15:15 schreef Abed het volgende:
Veel mensen mad hier omdat ze niet tegen kritiek kunnen, genot.
Denken dat mensen jouw pulp serieus nemenquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:15 schreef Abed het volgende:
Veel mensen mad hier omdat ze niet tegen kritiek kunnen, genot.
Mooi om te zien dat je nogsteeds zo mad bent omdat je een mocro je eruit lulde.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denken dat mensen jouw pulp serieus nemen
Ja, ik neem voornamelijk de verontwaardigde reacties serieus. Laat goed zien dat mensen wel kunnen uitdelen maar niet incasseren.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denken dat mensen jouw pulp serieus nemen
Probeer het nog eens, even rustig ademhalen, nadenken, en dan de goede woordjes in de goede volgorde zetten.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:19 schreef Abed het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je nogsteeds zo mad bent omdat je een mocro je eruit lulde.
Dit dus.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik neem voornamelijk de verontwaardigde reacties serieus. Laat goed zien dat mensen wel kunnen uitdelen maar niet incasseren.
Joh, een forum ramvol autisten, en een relmarokkaan die gaat zagen. Wat verwacht je nu zelf? Serieuze reacties?quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik neem voornamelijk de verontwaardigde reacties serieus. Laat goed zien dat mensen wel kunnen uitdelen maar niet incasseren.
Wat kom je hier doen dan als het zo kut isquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:22 schreef Abed het volgende:
[..]
Dit dus.
Ze verwarren tolerant weer eens met arrogant.
Beetje makkelijk. Marokkanen worden 24/7 voor rotte vis uitgemaakt hier en daar doet heel fok leuk aan mee, want 'humor'; of er worden allerhande statistieken bijgehaald om vooral aan te tonen dat bepaalde bevolkingsgroepen inherent klote zijn en derhalve iedere individu die er toe behoort ook - tenzij deze 'aan zelfreflectie' doet en iedere keer vertelt dat 'ie zich 'schaamt' voor het gedrag van zijn 'broeders'.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Joh, een forum ramvol autisten, en een relmarokkaan die gaat zagen. Wat verwacht je nu zelf? Serieuze reacties?
Gaat 'ie lekker Oberkullie?quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat kom je hier doen dan als het zo kut is
Is gewoon ongefundeerde haat.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beetje makkelijk. Marokkanen worden 24/7 voor rotte vis uitgemaakt hier en daar doet heel fok leuk aan mee, want 'humor'; of er worden allerhande statistieken bijgehaald om vooral aan te tonen dat bepaalde bevolkingsgroepen inherent klote zijn en derhalve iedere individu die er toe behoort ook - tenzij deze 'aan zelfreflectie' doet en iedere keer vertelt dat 'ie zich 'schaamt' voor het gedrag van zijn 'broeders'.
Eén topic over 'Hollanders' door een Marokkaan en iedereen hier in rep en roer. Prachtig.
Dit dus.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beetje makkelijk. Marokkanen worden 24/7 voor rotte vis uitgemaakt hier en daar doet heel fok leuk aan mee, want 'humor'; of er worden allerhande statistieken bijgehaald om vooral aan te tonen dat bepaalde bevolkingsgroepen inherent klote zijn en derhalve iedere individu die er toe behoort ook - tenzij deze 'aan zelfreflectie' doet en iedere keer vertelt dat 'ie zich 'schaamt' voor het gedrag van zijn 'broeders'.
Eén topic over 'Hollanders' door een Marokkaan en iedereen hier in rep en roer. Prachtig.
Als ik een generaliserend topic maak over alle kutmarokkanen die zich niet kunnen gedragen verwacht ik ook geen instemmende reacties.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Iedereen in rep en roer?quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, neem dan de oningeburgerde die een vrouw niet automatisch voor laat gaan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:04 schreef FlesWater het volgende:
Sowieso zijn die lelijke kaaswijven altijd tering asociaal
Godverquote:Op zondag 16 oktober 2016 15:33 schreef Bieberrr het volgende:
[ afbeelding ]
Voor deze man was iedereen één. Blank, donker of groen, het deed er voor hem niet toe.
Het is wat, zeg...quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Als ik een generaliserend topic maak over alle kutmarokkanen die zich niet kunnen gedragen verwacht ik ook geen instemmende reacties.
Oh wacht eigenlijk wel.
Weet je hoe dit overkomt? Alsof je vol haat zit.....quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zeg je kazen dan racist.
Vieze geiteneuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |