Net als TS, die opent met "kazen". Ik lust niet eens kaas.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Weet je hoe dit overkomt? Alsof je vol haat zit.....
Is Nederland niet het land van kaas? Of je er nu van houdt of niet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Net als TS, die opent met "kazen". Ik lust niet eens kaas.
Mad.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Net als TS, die opent met "kazen". Ik lust niet eens kaas.
Hoezo is Nederland het land van kaas? Ik dacht dat Frankrijk dat was.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is Nederland niet het land van kaas? Of je er nu van houdt of niet.
TS mag mij kaaskop noemen. Omdat het zo is.
Nee, Frankrijk is het land van klompen en tulpen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoezo is Nederland het land van kaas? Ik dacht dat Frankrijk dat was.
Jij bent zo een enge net als Merkel. Kaaskop mag wel maar je bent zeker wel tegen zwartepiet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is Nederland niet het land van kaas? Of je er nu van houdt of niet.
TS mag mij kaaskop noemen. Omdat het zo is.
Verkeerde aannames.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:11 schreef Sigaartje het volgende:
TS is waarschijlijk moslim. Boodschappen doen op zondag. Horkerig gedrag in een christelijk land.
Jij bent zo'n bekrompen engnek die wel neger mag zeggen maar geen kaas.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent zo een enge net als Merkel. Kaaskop mag wel maar je bent zeker wel tegen zwartepiet.
Ook zo iets neger zeggen allemaal niger tegen elkaar maar als een blanke het woord gebruikt is het opeens racisme.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:13 schreef Abed het volgende:
[..]
Jij bent zo'n bekrompen engnek die wel neger mag zeggen maar geen kaas.
Van mij mag Zwarte Piet blijven bestaan. Maar dat heeft niets met dit topic te maken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent zo een enge net als Merkel. Kaaskop mag wel maar je bent zeker wel tegen zwartepiet.
Niger is een land.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook zo iets neger zeggen allemaal niger tegen elkaar maar als een blanke het woord gebruikt is het opeens racisme.
Dus je huidskleur bepaalt of je dat mag zeggen of niet wie is er dan racist?
Waarom is hij hypocriet...?quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:20 schreef jamesdeen het volgende:
Op zich terechte klacht, maar de TS is een hypocriete debiel dus ik stem toch voor onterechte klacht.
Nooit dit soort problemen gehad bij de kassa maar ik kom dan ook nooit bij de Aldi en de Primark.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:17 schreef Abed het volgende:
Dat de Hollandse witman over het algemeen horkerig, hufterig en onbeschoft is zal niemand verbazen, het duurde bij mij wel een tijdje voordat ik hieraan kon wennen.
Met name na een tijdje in het buitenland geweest te zijn valt het weer op hoe egocentrisch de Hollander is in vergelijking met andere meer beschaafde West Europeanen.
Meteen recht in je gezicht een botte opmerking maken, arrogant gedrag vertonen zonder enige zelfreflectie en zelfspot.
Zojuist in de supermarkt kom je tergelijkertijd bij de kassa aanlopen met iemand anders, normaal lach je wat en laat de ander voor, maar niet hier. De vrouw in kwestie doet alsof ze je niet zien en beent haar karretje snel voor de jouw zonder gêne of verontschuldiging.
Ze is lekker eerder aan de beurt en heeft er verder geen boodschap aan, behalve de stapels die de band op gaan.
Vreemd volkje, over alles en iedereen een mening maar zelf het het meest horkerig zijn.
Klacht: Nederlanders zonder zelfreflectie, normen en waarden.
albert heijn. Ik ga niet naar tokkie supermarkten.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:24 schreef grimselman het volgende:
[..]
Nooit dit soort problemen gehad bij de kassa maar ik kom dan ook nooit bij de Aldi en de Primark.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik dacht even dat dit een kutklacht ging zijn maar je voorbeeld is helaas zo waar dat ik je gelijk moet geven. Als persoon hoogte, of dieptepunt liep ik met een sixpack naar de kassa en drukte zo'n uitgerangeerde zwetende huismoeder dr kar vol troep zo voor me en inderdaad dat niet aankijken.gelukkig was het meiske aan de kassa wel zo tof om me alsnog voor te laten.
Ik ben het met hem eens. Voor iemand die zich zo moralistisch opstelt in bv NSW, kom je hier toch erg generaliserend en zelfs een tikkeltje racistisch uit de kast.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:34 schreef Abed het volgende:
[..]
Bij jou is het vooral oud zeer omdat je flink mad was een tijdje terug, dat weet ik wel, en het geeft niet.
Beetje makkelijk, nietwaar? Een slecht topic openen, maar wanneer je daar op gewezen wordt, was heus waar je 'echte doel' om de hypocrisie van een ander aan te tonen. Uhuh.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mooi topic... laat de hypocrisie van dit forum, en vooral NWS, goed zien.
Dat was niet het doel, maar laat het zeker zien.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Beetje makkelijk, nietwaar? Een slecht topic openen, maar wanneer je daar op gewezen wordt, was heus waar je 'echte doel' om de hypocrisie van een ander aan te tonen. Uhuh.
Dan zul je het wel uitgelokt hebben om een klaagtopic te kunnen plaatsen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:25 schreef Abed het volgende:
[..]
albert heijn. Ik ga niet naar tokkie supermarkten.
Ok, gr gr.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:48 schreef grimselman het volgende:
[..]
Dan zul je het wel uitgelokt hebben om een klaagtopic te kunnen plaatsen.
6/10quote:Ze is lekker eerder aan de beurt en heeft er verder geen boodschap aan, behalve de stapels die de band op gaan.
Jullie kwamen gelijktijdig aan, schrijf je.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:17 schreef Abed het volgende:
Dat de Hollandse witman over het algemeen horkerig, hufterig en onbeschoft is zal niemand verbazen, het duurde bij mij wel een tijdje voordat ik hieraan kon wennen.
Met name na een tijdje in het buitenland geweest te zijn valt het weer op hoe egocentrisch de Hollander is in vergelijking met andere meer beschaafde West Europeanen.
Meteen recht in je gezicht een botte opmerking maken, arrogant gedrag vertonen zonder enige zelfreflectie en zelfspot.
Zojuist in de supermarkt kom je tergelijkertijd bij de kassa aanlopen met iemand anders, normaal lach je wat en laat de ander voor, maar niet hier. De vrouw in kwestie doet alsof ze je niet zien en beent haar karretje snel voor de jouw zonder gêne of verontschuldiging.
Ze is lekker eerder aan de beurt en heeft er verder geen boodschap aan, behalve de stapels die de band op gaan.
Vreemd volkje, over alles en iedereen een mening maar zelf het het meest horkerig zijn.
Ok, in dat geval:quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:45 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat was niet het doel, maar laat het zeker zien.
In die zin zou een stukje zelfreflectie je dus ook niet misstaan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 17:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ben het met hem eens. Voor iemand die zich zo moralistisch opstelt in bv NSW, kom je hier toch erg generaliserend en zelfs een tikkeltje racistisch uit de kast.
Beetje jammer. Zelfs als het een (slechte) troll-poging betreft.
Het gaat niet om wie er voorrang heeft, maar om wie voorrang verleent....quote:Op zondag 16 oktober 2016 18:09 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Jullie kwamen gelijktijdig aan, schrijf je.
Als het nu een gelijkwaardig kruispunt geweest zou zijn, wie had er dan voorrang gehad?
volgens mij snap je de klacht nietquote:Op zondag 16 oktober 2016 18:09 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Jullie kwamen gelijktijdig aan, schrijf je.
Als het nu een gelijkwaardig kruispunt geweest zou zijn, wie had er dan voorrang gehad?
quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:32 schreef Ashur het volgende:
Verder heb ik wel gemerkt dat er een groot verschil is tussen hoogopgeleide Nederlanders en het normale volk. Ik begeef me over het algemeen tussen mensen van de eerste groep en die zijn heel relaxed eigenlijk.
Quote mij niet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heerlijk, dat zoutgehalte in dit topic.
Iemands kantoor schoonmaken wil niet zeggen dat je er mee omgaat.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:32 schreef Ashur het volgende:
Tattas stammen af van Germanen he? Dat waren een van de minst ontwikkelde mensen in Europa. Die holbewoner karaktertrekjes zie je nog steeds terug in de huidige Nederlandse populatie.
Verder heb ik wel gemerkt dat er een groot verschil is tussen hoogopgeleide Nederlanders en het normale volk. Ik begeef me over het algemeen tussen mensen van de eerste groep en die zijn heel relaxed eigenlijk.
Wauw echt hard salty mad ben je.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:17 schreef Abed het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:32 schreef Ashur het volgende:
Tattas stammen af van Germanen he? Dat waren een van de minst ontwikkelde mensen in Europa. Die holbewoner karaktertrekjes zie je nog steeds terug in de huidige Nederlandse populatie.
Haha ja kom we gaan straatroof klappenquote:Op zondag 16 oktober 2016 21:33 schreef KomVissen het volgende:
iedereen discriminieerd klaar dat is menselijk nu allemaal vrede doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |