abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 oktober 2016 @ 13:55:32 #276
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166011538
quote:
2s.gif Op maandag 17 oktober 2016 13:54 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Bol is beledigend voor dikke mensen.
Ik ben dik maar ik zou me niet beledigd voelen. Tulpenbol is oer-Hollands. Ik vind het lief klinken. 'Heyyy ouwe tulpenbolllll'
pi_166011570
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 13:54 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik vind het idioot dat hier elke dag Marokkanen (in het bijzonder) enorm beledigd worden. Evenals wat voor hen belangrijk is: religie. Wat ik hier lees over Mohammed is diep triest qua scheldwoorden.

Dan begint iemand een topic met klachten over de Hollanders (ben ik ook), noemt ze 'kazen' en het huis is te klein.
Dit! Dit! Dit! 100 keer dit! Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrecies dit!
pi_166011627
quote:

[..]

Ik vind het idioot dat hier elke dag Marokkanen (in het bijzonder) enorm beledigd worden. Evenals wat voor hen belangrijk is: religie. Wat ik hier lees over Mohammed is diep triest qua scheldwoorden.

Dan begint iemand een topic met klachten over de Hollanders (ben ik ook), noemt ze 'kazen' en het huis is te klein.
Over religie mag je wat mij betreft alles zeggen wat je wilt. Ook over Mohammed. Het interesseert me niet dat het belangrijk voor iemand is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 17 oktober 2016 @ 13:58:54 #279
395200 deadprez
One more rail
pi_166011636
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 13:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het interesseert me niet dat het belangrijk voor iemand is.
Grote jongen hoor.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 17 oktober 2016 @ 13:59:10 #280
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166011644
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 13:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Over religie mag je wat mij betreft alles zeggen wat je wilt. Ook over Mohammed. Het interesseert me niet dat het belangrijk voor iemand is.
Les 1 in het leven: denk ook om uw medemens. Ook al snapt u er geen bal van.
pi_166011646
quote:

[..]

pi_166011666
quote:

[..]

Maar dat maakt jou een botte hork, de ander niet een huillie.
  maandag 17 oktober 2016 @ 14:00:58 #283
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166011681
quote:

[..]

Ze zullen hier de moord op Theo van Gogh ook wel goedpraten.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_166011718
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 13:59 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Les 1 in het leven: denk ook om uw medemens. Ook al snapt u er geen bal van.
Ik denk om mijn medemens. Dat betekent niet dat ik jouw kinderachtige fantasieën met zijden handschoenen hoef aan te pakken.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 17 oktober 2016 @ 14:02:39 #285
395200 deadprez
One more rail
pi_166011737
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik denk om mijn medemens. Dat betekent niet dat ik jouw kinderachtige fantasieën met zijden handschoenen hoef aan te pakken.
Zei jij net niet iets over fatsoen?
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_166011743
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:00 schreef zovty het volgende:

[..]

Maar dat maakt jou een botte hork, de ander niet een huillie.
Ik beledig toch geen personen? Ik schaad toch niemand? Ik reduceer jou toch niet als mens?
pi_166011757
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:02 schreef deadprez het volgende:

[..]

Zei jij net niet iets over fatsoen?
Wat heeft dit met fatsoen te maken?
pi_166011762
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik beledig toch geen personen? Ik schaad toch niemand? Ik reduceer jou toch niet als mens?
Dat is alles wat je hebt meegekregen tot dusver?
  maandag 17 oktober 2016 @ 14:03:37 #289
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166011764
quote:

[..]

Ik denk om mijn medemens.
Ik ga ook niet stampen op iets wat jóu dierbaar is. Omgekeerd schijn je daar geen enkel probleem mee te hebben. Kennelijk mag alles geroepen worden als het om de islam gaat.
  maandag 17 oktober 2016 @ 14:04:49 #290
395200 deadprez
One more rail
pi_166011798
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat heeft dit met fatsoen te maken?
Kun je dat echt zelf niet bedenken?
Stop the violence
Down with the hate
pi_166011818
quote:

[..]

Iedereen wordt hier dagelijks beledigd, niet alleen Marokkanen. Alleen zij eisen vaak de aandacht op zich met de manier waarop zij zich manifesteren binnen Nederland. Wat kan mij het schelen wat zij belangrijk vinden? Zij hebben toch ook schijt aan wat de Nederlander vindt? Jij hebt het nu over Mohammed, maar je kan de straat nog niet eens doorlopen zonder dat je iemand 'godverdomme' hoort zeggen. Waarom doe je dan net alsof zij het zo zwaar hebben in vergelijking met Christenen?

Het is gewoon een vermoeiend slag volk. Altijd maar die slachtofferrol opzoeken en jouw redenatie slaat ook als een tang op een varken. Ik mag negers niet uitmaken voor aap, maar jij vindt dat zij wel Nederlanders mogen uitmaken voor kaas want dat vind je niet beledigend. Wat nou als ik zeg dat ik aap ook niet beledigend vind? Is het dan wel oké?

Dan doe je net alsof er dan grote ophef is als men ons kazen noemt. Maar als ik de eerstvolgende Nederlander uitmaak voor kaas dan loopt 'ie door. Bij Marokkanen is dat toch een ander verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2016 14:06:34 ]
pi_166011836
Ben trouwens nog steeds erg benieuwd naar een antwoord op deze vraag, dus als iemand anders deze wil beantwoorden, graag. :)
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 13:48 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom moet belediging het criterium voor onfatsoen zijn?
  maandag 17 oktober 2016 @ 14:11:39 #293
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166011945
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:05 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Iedereen wordt hier dagelijks beledigd, niet alleen Marokkanen. Alleen zij eisen vaak de aandacht op zich met de manier waarop zij zich manifesteren binnen Nederland. Wat kan mij het schelen wat zij belangrijk vinden? Zij hebben toch ook schijt aan wat de Nederlander vindt?
Ik kan me wel voorstellen dat je daar geen boodschap aan hebt. Want er zitten ook figuren bij waarvan je denkt: mag ik die over het balkon gooien. Helemaal eens met je. Maar dat is een déél van alle Marokkanen in Nederland. En dan nóg heb je met fatsoensnormen te maken. Omdat je niet zomaar mag beledigen omdat je daar zin in hebt.

En zeker als het om het geloof gaat, dan kun je echt mensen op hun ziel trappen. Als jij Onze Lieve Heer gaat beledigen, dan raak je mij ook. Dat is heel dierbaar voor mij. Net zoals jij jouw kinderen heel dierbaar vindt (of iets soortgelijks). Als ik jouw kinderen voor vieze zwijnen uitmaak, dan zou jou dat ook raken. Vandaar dat je wat mij betreft je scheel mag discussiëren over de islam, maar niet je scheel mag beledigen. Je raakt er mensen heel diep mee.

In Nederland mag alles. En dat is soms werkelijk idioot. Er zijn geen grenzen meer.
pi_166011995
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:03 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik ga ook niet stampen op iets wat jóu dierbaar is. Omgekeerd schijn je daar geen enkel probleem mee te hebben. Kennelijk mag alles geroepen worden als het om de islam gaat.
Jij mag stampen op wat mij dierbaar is, mits het enige onderbouwing heeft. Ik zal er in ieder geval niet door beledigd zijn. Beledigd zijn is een keuze.
pi_166012031
quote:
9s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:04 schreef deadprez het volgende:

[..]

Kun je dat echt zelf niet bedenken?
Nee. Als ik stel dat mohammed een woestijnrover met pedofiele neigingen was is dat misschien niet leuk om te horen voor jou als moslim maar als er al iets onfatsoenlijks aan is is dat niet het feit dat ik dat benoem maar dat hij zijn leuter in een 9 jarig meisje stak.
  maandag 17 oktober 2016 @ 14:20:20 #296
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166012135
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee. Als ik stel dat mohammed een woestijnrover met pedofiele neigingen was is dat misschien niet leuk om te horen voor jou als moslim maar als er al iets onfatsoenlijks aan is is dat niet het feit dat ik dat benoem maar dat hij zijn leuter in een 9 jarig meisje stak.
Dit is zo respectloos... je hebt gewoon geen enkel respect voor wat voor de ander belangrijk is.

Dit is beledigen om te beledigen. Er zit jou iets heel anders dwars dan Mohammed. Heb het dáár eens over.

!
  maandag 17 oktober 2016 @ 14:22:39 #297
395200 deadprez
One more rail
pi_166012175
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het is, in mijn ogen, onfatsoenlijk om geen rekening te houden met iets wat belangrijk is voor iemand. Maar deze discussie is sowieso zinloos aangezien fatsoen subjectief is en fatsoensdiscussies voelen sws zo jaren 50 aan.

Kunnen we niet gewoon even allemaal concluderen dat veel FOK!kertjes niet echt consequent zijn qua verontwaardiging?
Stop the violence
Down with the hate
pi_166012196
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:11 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik kan me wel voorstellen dat je daar geen boodschap aan hebt. Want er zitten ook figuren bij waarvan je denkt: mag ik die over het balkon gooien. Helemaal eens met je. Maar dat is een déél van alle Marokkanen in Nederland. En dan nóg heb je met fatsoensnormen te maken. Omdat je niet zomaar mag beledigen omdat je daar zin in hebt.

En zeker als het om het geloof gaat, dan kun je echt mensen op hun ziel trappen. Als jij Onze Lieve Heer gaat beledigen, dan raak je mij ook. Dat is heel dierbaar voor mij. Net zoals jij jouw kinderen heel dierbaar vindt (of iets soortgelijks). Als ik jouw kinderen voor vieze zwijnen uitmaak, dan zou jou dat ook raken. Vandaar dat je wat mij betreft je scheel mag discussiëren over de islam, maar niet je scheel mag beledigen. Je raakt er mensen heel diep mee.

In Nederland mag alles. En dat is soms werkelijk idioot. Er zijn geen grenzen meer.
Prima dat jij veel waarde hecht aan de heer, maar je kunt natuurlijk niet van een ander verwachten dat hij daar rekening mee houdt. Beledigen om het beledigen is niet nodig, maar vaak is een belediging niet meer dan een ongemakkelijke waarheid die je liever niet hoort.
pi_166012226
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit is zo respectloos... je hebt gewoon geen enkel respect voor wat voor de ander belangrijk is.

Dit is beledigen om te beledigen. Er zit jou iets heel anders dwars dan Mohammed. Heb het dáár eens over.

!
Ik heb inderdaad geen respect voor religieuze opvattingen en zal me daar ook niet door aan banden leggen. Ik heb wel respect voor personen, niet hun fantasieën.
  maandag 17 oktober 2016 @ 14:25:25 #300
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166012227
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Prima dat jij veel waarde hecht aan de heer, maar je kunt natuurlijk niet van een ander verwachten dat hij daar rekening mee houdt. Beledigen om het beledigen is niet nodig, maar vaak is een belediging niet meer dan een ongemakkelijke waarheid die je liever niet hoort.
Jij kent helaas je rechten wel, maar je plichten niet.

Hét manco in de maatschappij anno 2016. Ikke dit, ikke dat, ikke zus, ikke zo. De ander? Geen zin in!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')