Mark de Vries -> Pogbaquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:49 schreef Szura het volgende:
Die tassen met miljoenen voor Pogba zijn ook weggegooid geld
LollerUnited. Ik hoop dat ze komende zomer weer een trainer afkopen voor 15 miljoen en 200 miljoen weggeven op de transfermarkt. En dan weer 6e worden ofzoquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon 110 miljoen euro voor een speler die niet eens tot de topmiddenvelders behoort. Genot.
Locadia voor 32 miljoen naar Manu.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:51 schreef Szura het volgende:
[..]
LollerUnited. Ik hoop dat ze komende zomer weer een trainer afkopen voor 15 miljoen en 200 miljoen weggeven op de transfermarkt. En dan weer 6e worden ofzo.
De beste speler die ze gekocht hebben, Mkhitaryan, kwijnt gewoon weg. Dat is best treurig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:51 schreef Szura het volgende:
[..]
LollerUnited. Ik hoop dat ze komende zomer weer een trainer afkopen voor 15 miljoen en 200 miljoen weggeven op de transfermarkt. En dan weer 6e worden ofzo.
Mwah Martial laat ook regelmatig zien aardig te kunnen ballen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De beste speler die ze gekocht hebben, Mkhitaryan, kwijnt gewoon weg. Dat is best treurig.
Ja daar ben ik ook wel fan van. Volgend jaar lekker naar Roma ofzo.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De beste speler die ze gekocht hebben, Mkhitaryan, kwijnt gewoon weg. Dat is best treurig.
Ach, Ibrahimovic aankopen en daar je hoop op vestigen is ook wel vermakelijk. Volgend seizoen gaan ze dus vast een spannende spits aankopen want Rashford wordt gewoon expres misbruikt lijkt het wel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel fan van. Volgend jaar lekker naar Roma ofzo.
Benzema naar Manuquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, Ibrahimovic aankopen en daar je hoop op vestigen is ook wel vermakelijk. Volgend seizoen gaan ze dus vast een spannende spits aankopen want Rashford wordt gewoon expres misbruikt lijkt het wel.
Eerder Aubameyang.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lijkt me wel typisch een Manu spits.
twitter:GaryLineker twitterde op zaterdag 29-10-2016 om 20:41:40MOTD running order: Sun/Ars, WBA/ManC, CP/Liv, Tot/Lei, ManU/Bur, Boro/Bou, Wat/Hull. It's a cracker. Please join us on @BBCOne at 10.20 reageer retweet
Moyes moet lekker Schots bondscoach worden. Strachan nemen we niet serieus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat we na dit seizoen eindelijk van zowel Sunderland als Moyes af zijn.
Sunderland is de houdini van het Engelse voetbal dus ik vrees van nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat we na dit seizoen eindelijk van zowel Sunderland als Moyes af zijn.
Het HSV van Engeland.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sunderland is de houdini van het Engelse voetbal dus ik vrees van niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |