Echt heel dichtbij jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat is toch bij jou in de buurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Sterktequote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben thuis na weer een prachtige wedstrijd!
Gelukkig hoef jij niet ver te reizen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt goed Mexiquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Robert Jensen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik kocht die Jenssen altijd voor 500k ofzo in FM
Mwah dit is een verloren seizoen, maar ja dat kan gebeuren he.quote:
het asfalt ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De Coolsingel komt steeds dichterbij
Vorig jaar stonden jullie ook zo na dit aantal wedstrijden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah dit is een verloren seizoen, maar ja dat kan gebeuren he.
Zie niet ineens nu alles gewonnen worden, en je staat al enorm ver achter
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:10 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Suske en Wiske en de Kankerverwekkende Kunstgraskorrels.
Ik denk dat hij qua potentie de beste linksbuiten van de Eredivisie is op het moment. Misschien dat ik nu doorsla, dan moet je het zeggen.quote:
Pastoor zei dat hij die op ging snuiven als Willem II de derde maaktequote:
Prima om de concurrentie aan te gaan met Younes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij qua potentie de beste linksbuiten van de Eredivisie is op het moment. Misschien dat ik nu doorsla, dan moet je het zeggen.
Goed schot, kan binnendoor een kekke steekpas geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |