Wel leuk voor een kerstboom jaquote:Op donderdag 8 december 2016 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
Op naar de eerste van de twee gunpla meets. Ik ga een Ball in elkaar zetten en in de kerstboom hangen.
[ afbeelding ]
Als een model wel maar zoals je zelf weet zit het venijn in de afwerking.quote:
Mja,kan kloppen,heb zelf in het tuningswereldje ook altijd met bovenbekers gespoten,meer feeling had ik ermee.quote:Op donderdag 8 december 2016 18:13 schreef Faxie het volgende:
Norm voor modelbouw is ook bovenbeker eigenlijk
Ze hebben van Ultimate Modeling net een nieuwe spuit, niet al te duur en ziet er best goed uit. Gemaakt in de Us, dus wellicht een Badger.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:13 schreef Charged het volgende:
[..]
Mja,kan kloppen,heb zelf in het tuningswereldje ook altijd met bovenbekers gespoten,meer feeling had ik ermee.
Enfin,even kort,het bevalt me niet en zal op zoek moeten gaan naar een spuit die me wel bevalt,tips zijn welkom,meer als..
Het spul zat bij de aankoop en was gratis,niks te miepen dus..
De Paasch was een bovenbeker maar de naalden waren te ver heen.
Een paar pics..de Hind zit nog steeds in de pre fit stage.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Thnx chief,zal ze eens bekijken.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze hebben van Ultimate Modeling net een nieuwe spuit, niet al te duur en ziet er best goed uit. Gemaakt in de Us, dus wellicht een Badger.
Anders een H&S Evo, of een een Iwata Revo ofzo. Kan je niet mis mee gaan.
https://www.bol.com/nl/p/(...)tionType=typedsearchquote:Op donderdag 8 december 2016 19:23 schreef Charged het volgende:
[..]
Thnx chief,zal ze eens bekijken.
Was ook een beetje aan het schuimen op bol.com ivm de airmiles en daar stond ook wel wat leuks op,kan zomaar zijn dat iets wat je opnoemt er ook bij zit.
Warm water?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:27 schreef Charged het volgende:
Btw,iemand tips om rotorbladen te buigen?
48 uur op een hete radiator getaped op een mal was geen succes.
Kan je niet mis mee gaan. Ook handig om 2 naalden te hebben hoewel je de 0,4 waarschijnlijk het meeste gaat gebruiken.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:29 schreef Charged het volgende:
[..]
nope,ook al geprobeerd,en die spuit zat ik idd al stiekem aan te loeren,ik like it
Belangrijkste is onderdelen,de rest maakt me niet veel uit als de performance goed isquote:Op donderdag 8 december 2016 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan je niet mis mee gaan. Ook handig om 2 naalden te hebben hoewel je de 0,4 waarschijnlijk het meeste gaat gebruiken.
De normale Evo heeft een nikkel afwerking die op den duur optisch wat minder kan worden. Amper prijsverschil zie ik.
Die zijn makkelijk te verkrijgen voor H&Squote:Op donderdag 8 december 2016 19:34 schreef Charged het volgende:
[..]
Belangrijkste is onderdelen,de rest maakt me niet veel uit als de performance goed is
Hoe bevalt jouw spul?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zijn makkelijk te verkrijgen voor H&S
Slechts geexperimenteerd... ben nog met de kerk bezig hequote:Op donderdag 8 december 2016 19:38 schreef Charged het volgende:
[..]
Hoe bevalt jouw spul?
Compressor,spuit enz? Al wat mee gewerkt?
Ah tof,stille compressor is van belang,de mijne doet ook een minuutje of zo en je hoort hem amper,ben er happy mee,beetje klieren met de overdruk maar ik heb hem goed nou.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slechts geexperimenteerd... ben nog met de kerk bezig he![]()
Maar bevalt zeer goedCompressor werkt goed en is stil, kan er een minuut mee spuiten zonder dat hij aanslaat. Spuit makkelijk te demonteren en schoon te maken
Valt wel mee als je er aan gewend bent. Na elke sessie goed doorspoelen, en als je 'm een tijd niet gaat gebruiken even demonteren.quote:Op donderdag 8 december 2016 19:43 schreef Charged het volgende:
[..]
Ah tof,stille compressor is van belang,de mijne doet ook een minuutje of zo en je hoort hem amper,ben er happy mee,beetje klieren met de overdruk maar ik heb hem goed nou.
Onderhoud is wel een tricky iets,je vergeet het snel.
Spuit praat je over,neem ik aan?quote:Op donderdag 8 december 2016 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt wel mee als je er aan gewend bent. Na elke sessie goed doorspoelen, en als je 'm een tijd niet gaat gebruiken even demonteren.
Ow daar zit toch amper onderhoud op? ...quote:Op donderdag 8 december 2016 19:47 schreef Charged het volgende:
[..]
Spuit praat je over,neem ik aan?
Onderhoud compressor doelde ik op.
Ja oke,je jouwe is nieuw,de mijne heeft met een x aantal draai uren een beurtje nodig (kleine meuk maar kan even vooruit aangezien het allemaal bij de aankoop zat)quote:Op donderdag 8 december 2016 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow daar zit toch amper onderhoud op? ...
Hooguit een keer olie.
Ik heb er een reservefiltertje bij, maar ik verwacht niet dat hij snel vuil wordt. Voor de rest zie ik het allemaal welquote:Op donderdag 8 december 2016 19:56 schreef Charged het volgende:
[..]
Ja oke,je jouwe is nieuw,de mijne heeft met een x aantal draai uren een beurtje nodig (kleine meuk maar kan even vooruit aangezien het allemaal bij de aankoop zat)
Nieuwe olie,filters en de vochtafscheider geheel reinigen.
Waar ik overigens ook nog aan dacht: Zorg dat je een goede fijne knipper hebt, of een stevig hobbymes met een harde ondergrond (oude CD bv) om de onderdelen uit te drukken/snijden. Plus een fijne vijlquote:Op zondag 4 december 2016 10:05 schreef Molkoholic het volgende:
[..]
Aba, thanks voor jullie reactie!
Ik ga eens kijken of ik de juiste tools heb, en wanneer ik er aan begin, zal ik zeker wat foto's posten!
Space Pirates gespot.quote:Op zondag 11 december 2016 21:39 schreef Faxie het volgende:
Vandaag bij die Belgische beurs geweest. Was wel aardig, zeker niet te klein oid, maar wel druk![]()
Nouja niet teveel opgemaakt, maar moest toch wat kopen![]()
[ afbeelding ]
Die Hasegawa kit is iets dat ik normaal bij HLJ ofzo zou halen, maar met verzendkosten zou dat amper schelen.
Zag ook nog de Metal Earth kits, inclusief Transformers, alleen die waren 20,- per stuk. Beetje veel als je ze alle 4 op Amazon kan krijgen voor nog geen 50 dollar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |