waarschijnlijk krijg je een 218 pk tweecilinder ter beschikking en moet je domweg een uur lang klaverbladracen. Als je terugkomt zonder schaafwonden en met een hele motor en afgesleten kniepads ben je geslaagd en krijg je meteen ook een racelicentie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 18:00 schreef Amoeba het volgende:
Heren,
Ik ben nu twee jaar in het bezit van rijbewijs A2. Nu heb ik bij het CBR een praktijkexamen A aan laten vragen, omdat ik 22 ben en twee jaar A2 heb mag ik nu rechtstreeks A halen d.m.v. één combi-praktijkexamen. Dit houdt o.a. in dat ik dus géén theorie- en AVB-examen hoef te doen.
Nu kan ik niet echt vinden wat een examinator nu gaat toetsen tijdens zo'n combi-examen. Het is in ieder geval een regulier AVD examen met daarbij extra aandacht voor de bijzondere verrichtingen. Weet iemand toevallig welke dat zijn? Het lijkt me een deelverzameling van die op een regulier AVB examen getoetst worden, met name een noodstop of snelle slalom lijkt me niet zo toepasselijk op de openbare weg.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
waarschijnlijk krijg je een 218 pk tweecilinder ter beschikking en moet je domweg een uur lang klaverbladracen. Als je terugkomt zonder schaafwonden en met een hele motor en afgesleten kniepads ben je geslaagd en krijg je meteen ook een racelicentie.
Geen Kawa H2R rijdenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
waarschijnlijk krijg je een 218 pk tweecilinder ter beschikking en moet je domweg een uur lang klaverbladracen. Als je terugkomt zonder schaafwonden en met een hele motor en afgesleten kniepads ben je geslaagd en krijg je meteen ook een racelicentie.
Hier in Eindhoven hebben we daar gewoon Flight Forum voor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 19:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb morgen examen dus ik ga het horen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 16:09 schreef Tunafish het volgende:
Heb je het al bij het CBR zelf nagevraagd? Het lijkt me toch dat zij daar het beste antwoord op hebben.
straatje in een keer keren of mocht je paar keer steken? Gefeliciteerd in ieder geval, al een andere brommer op het oog?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:08 schreef Amoeba het volgende:
Zo gehaald. Onderweg krijg je 2 AVB opdrachten, straatje keren en parkeren aan de hand in mijn geval.
Daarna de kom uit en de bossen in, nog een stukje toeren. Allemaal niet zo spannend.
Ineens natuurlijk. En nee, nog nietquote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
straatje in een keer keren of mocht je paar keer steken? Gefeliciteerd in ieder geval, al een andere brommer op het oog?
Ik parkeer altijd aan de hand. Halve draai heb ik nooit meer gedaan. Hopelijk kun je er niet op zakken, want ik wil van de zomer ook een keer op voor m'n overgangsexamen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:28 schreef Beach het volgende:
Sinds die avb 10 jaar geleden heb ik nooit meer met de hand geparkeerd of een halve draai gemaakt.
Vriendin en ik moesten de eerste les na het halen van ons AVB straatje keren ivm een afzetting. We zijn demonstratief afgestapt, hebben aan de hand de motor gekeerd, elkaar een high-five gegeven en zijn weer opgestapt. Onderwijl tetterde de instructeur ons in het oor dat we hiervoor juist dat hele examen gehaald hadden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:56 schreef Tunafish het volgende:
Heb een maand of twee geleden nog een halve draai moeten doen, ging maar net. Als mijn instructeur erbij had gestaan, zou het huilen en uitbreken![]()
Gewoon paar uurtjes les vantevoren en even die dingen herhalen. Het is niet lastig ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:49 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik parkeer altijd aan de hand. Halve draai heb ik nooit meer gedaan. Hopelijk kun je er niet op zakken, want ik wil van de zomer ook een keer op voor m'n overgangsexamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |