Parcours:twitter:
Op dit parcours waren er niet zoveel andere opties.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Was dit ook weer zo'n briljant idee van Lammerts?
Vos had dit sprintje ook wel kunnen winnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op dit parcours waren er niet zoveel andere opties.
Wild als kopvrouw terwijl je zo'n ijzersterke ploeg hebt, dan snap je er geen reet van.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op dit parcours waren er niet zoveel andere opties.
Een Rio'tje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:24 schreef opperkleurder het volgende:
Morgen gaan we het podium sowieso niet halen.
het is geen veldrijden iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:24 schreef TargaFlorio het volgende:
10 verschillende nationaliteiten in de top 10.
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 15-10-2016 om 15:19:32Dat was de kans van haar leven. Maar Wild komt net te vroeg op kop en verliest van Amelie Dideriksen. #wkqatar reageer retweet
Jij zou haar doen?quote:
Hopelijk dit soort beelden:quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zal morgen in de woestijn moeten gebeuren. Hopelijk een stevig windje daar.
Dan wordt Sunfield helemaal gek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hopelijk dit soort beelden:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan wordt Sunfield helemaal gek.
Het loopt een paar procent op in de laatste meters dus dat vertekent wellicht wat, maar bijna iedereen liep wel in op Wild. Desalniettemin had ze gewonnen als ze 20 meter verder afgezet wordt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 16:31 schreef marcodej het volgende:
Het is ook niet alsof Wild zichzelf katapulteerde ofzo, zat niet echt veel op die sprint. De leadout van Vos oogde scherper.
Dat niet. Ik vind de overgrote meerderheid van de profwielrensters er zeker niet beter uitzien. Jullie zijn best streng.quote:
Als als als, die Vos heeft ook geen glazen bol op d'r stuurpen zitten hé?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het loopt een paar procent op in de laatste meters dus dat vertekent wellicht wat, maar bijna iedereen liep wel in op Wild. Desalniettemin had ze gewonnen als ze 20 meter verder afgezet wordt.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 17:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Als als als, die Vos heeft ook geen glazen bol op d'r stuurpen zitten hé?
Service he, livesport op de stream.quote:Op zondag 16 oktober 2016 09:34 schreef Van_Poppel het volgende:
NOS pas vanaf 13h10 erbij. Dan zijn ze dus al bijna binnen...
Edit: Livestream met Herbert is wel in de lucht.
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 16-10-2016 om 09:07:47Inschakelen op de Belg. Horen dat het over Tom Boonen gaat. Groundhog Day. reageer retweet
Na 70km. Met dit tempo gaat dat nog wel even duren.quote:Op zondag 16 oktober 2016 10:09 schreef Max23 het volgende:
Na hoeveel km maken ze dat keerpunt, waardoor er meer kans op waaiers komt?
Ik denk ongeveer rond 13:10.quote:Op zondag 16 oktober 2016 10:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Na 70km. Met dit tempo gaat dat nog wel even duren.
Laatste 10 km voor dat keerpunt zal wel bizar snel gaan, dus dan maken ze dat deels wel goed.quote:Op zondag 16 oktober 2016 10:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Na 70km. Met dit tempo gaat dat nog wel even duren.
Is nu een ander programma. Je moet Herbert kijken op de NOS-livestream.quote:
Die namen ook echt die vooraan reden en eindigdenquote:Op zondag 16 oktober 2016 11:10 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die finale in Madrid was wel echt een topshow inderdaad. Al was de regie echt verschrikkelijk
Haha inderdaad, een van de meest willekeurige WK's ooit. Ik kan me eigenlijk ook geen enkel klimmetje herinneren in Madrid, maar het was blijkbaar toch nog best selectief.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die namen ook echt die vooraan reden en eindigden
Stangelj in de kopgroep in de laatste km, Marcos Serrano daar ook bij, Geslin op het podium, Ljungqvist 4e, Fischer 5e, Piil 6e
Zondag is voor de Arabische wereld gewoon de eerste werkdag van de week. Dus het is net alsof het maandag is.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:20 schreef Szura het volgende:
Volgens Cookson was het vroeger in de week altijd minder druk langs het parcours en zou het in het weekend wel aantrekken. Ben benieuwd straks.
Toen het WK een paar jaar geleden in NL gehouden werd was dit in ieder geval wel zo. Maar ik kan me niet voorstellen dat je voor je plezier lang in deze hitte gaat staan.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:20 schreef Szura het volgende:
Volgens Cookson was het vroeger in de week altijd minder druk langs het parcours en zou het in het weekend wel aantrekken. Ben benieuwd straks.
Kan hij niet gewoon lekker daar blijven? Hij vindt het er zo geweldig...quote:
DE DAMES VONDEN HET NIET WARM GENOEG OM EEN HARDE KOERS TE MAKEN, ZEG JIJ HET MAAR SZURA!1!1!1!1!quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan hij niet gewoon lekker daar blijven? Hij vindt het er zo geweldig...
Ha ha haquote:Op zondag 16 oktober 2016 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DE DAMES VONDEN HET NIET WARM GENOEG OM EEN HARDE KOERS TE MAKEN, ZEG JIJ HET MAAR SZURA!1!1!1!1!
Fuck Qatar.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DE DAMES VONDEN HET NIET WARM GENOEG OM EEN HARDE KOERS TE MAKEN, ZEG JIJ HET MAAR SZURA!1!1!1!1!
Even quoten voor de zekerheid.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:10 schreef franklop het volgende:
Boonen gaat dus echt geen wereldkampioen worden. Anders gaat ie voor eeuwig in mijn UI
Durf je dit ook voor podium te zeggen?quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:10 schreef franklop het volgende:
Boonen gaat dus echt geen wereldkampioen worden. Anders gaat ie voor eeuwig in mijn UI
Zo gaat het vaak inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:34 schreef Koffieplanter het volgende:
De nadruk ligt nu zo erg op waaiers dat het er waarschijnlijk niet van komt.
Waarvan akte.
Nee dat niet, want verwacht wel wat geks van Bouhanniquote:Op zondag 16 oktober 2016 11:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Durf je dit ook voor podium te zeggen?
Wordt nog een hele klus om voor het donker binnen te zijn. Om 16h00 is het daar donker.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
15:00-16:00 ofzo
Eerder 16:00 en in dit tempo nog later![]()
neequote:Op zondag 16 oktober 2016 11:36 schreef Max23 het volgende:
Die Oekraļner in de kopgroep Lag kut in zijn bed vannacht xD
Even oefenen nog.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:36 schreef Max23 het volgende:
Dank je. Kan ik het waarschijnlijk nog net meepakken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
15:00-16:00 ofzo
Eerder 16:00 en in dit tempo nog later![]()
Even lachen mensen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:36 schreef Max23 het volgende:
Reetpaté ?quote:
Mexicaantjes kunnen niet tegen de hitte.quote:
Wat een wijsgeer is dat toch ook die Herbert.quote:Op zondag 16 oktober 2016 11:49 schreef franklop het volgende:
Volgens de regels van Herbert gaat de kopgroep het niet redden
Daar hebben we toch onze Wegkapitein voor?quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:01 schreef TheArt het volgende:
Meeste Nederlanders zitten te ver. Er zit er 1 in de eerste waaier.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:02 schreef opgebaarde het volgende:
Is Zonneveld al gekomen of gebeurde dat daarstraks al toen Nederland even op kop kwam?
twitter:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 16-10-2016 om 12:05:02Van de andere Nederlanders alleen Leezer in de eerste waaier. Terpstra en Groenewegen in waaier twee. reageer retweet
Niet meer. Zitten wat extra Nederlanders in de eerste waaier.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 16-10-2016 om 12:05:02Van de andere Nederlanders alleen Leezer in de eerste waaier. Terpstra en Groenewegen in waaier twee. reageer retweet
Is er nog een losersvlucht vanmiddag?quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
De tactieken van TeamNL zullen de helden van de toekomst hebben geļnspireerd.
Dan moet Tommeke wel even een tijdritje eruit schroeien om op tijd uit de woestijn te zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Is er nog een losersvlucht vanmiddag?
Zat toch een minuut tussen? Tussen groep 1 en 2?quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:15 schreef TheArt het volgende:
Groep 2 zit er nog relatief dicht achter. Denk dat daar de meeste Nederlanders in zitten.
Niet Van Baarle ipv Langeveld?quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:18 schreef TheArt het volgende:
In groep 2 zitten Groenewegen, Langeveld en De Kort.
Ok Day-V.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb een maand geleden al gezegd dat hij hier niks zou klaarspelen dus bespaar jezelf de moeite.
Klopt Van Baarle. Ik zei het op basis van een shot van achteruit die groep en zag een groene helm, maar dat kon idd net zo goed Van Baarle zijn.quote:
Slim met je eigen kopman(landgenoot op 35 secondenquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Heeft gepraat met zijn Etixx vriendjes.
Zit een Nobelprijs in.quote:
Ik mis JJ Lobato.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:24 schreef TheArt het volgende:
Samenstelling eerste groep:
Sagan, Sagan, Kolar (Svk)
Boonen, Van Avermaet, Stuyven, Roelandts, Keukeleire, Naesen (Bel)
Viviani, (Ita)
Cavendish, Rowe (GBr)
Terpstra, Leezer (Ned)
Kristoff, Boasson Hagen, Enger (Noo)
Degenkolb (Dui)
Schär (Zwi)
Matthews, Hayman (Aus)
Sam Bennett (Ier)
Cort Nielsen (Den)
Ik mis sowieso nog wat Britten en wat Italianen. Wie nog?
Ik mis een hoop Nederlanders.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:24 schreef TheArt het volgende:
Viviani, (Ita)
Cavendish, Rowe (GBr)
Terpstra, Leezer (Ned)
Degenkolb (Dui)
Schär (Zwi)
Matthews, Hayman (Aus)
Sam Bennett (Ier)
Cort Nielsen (Den)
Fransenquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:24 schreef TheArt het volgende:
Viviani, (Ita)
Cavendish, Blythe, Rowe (GBr)
Terpstra, Leezer (Ned)
Degenkolb (Dui)
Schär (Zwi)
Matthews, Hayman (Aus)
Sam Bennett (Ier)
Cort Nielsen (Den)
Bonnet (Fra)
Pruisen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:24 schreef TheArt het volgende:
Die zitten in waaier 2.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Pruisen.
Kittel en Greipel bijvoorbeeld. Of heb ik wat gemist?
TOMMEKE TOMMEKE TOMMEKE WAT DOE JE NU?quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Boonen gaat wereldkampioen worden.
Ik zou het Boonen wel gunnen, leuke man. Alleen ga ik dan niet op Sporza kijken.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Boonen gaat wereldkampioen worden.
Naar D&D zappen, kans zit er in dat ze Boonen voor Krek aanzien.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou het Boonen wel gunnen, leuke man. Alleen ga ik dan niet op Sporza kijken.
Je moet ook niet naar Koffieplanter luisteren.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:31 schreef Slobeend het volgende:
Ik had Gaviria op 1 in de prono. Warum?
Of voor Gilbert.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Naar D&D zappen, kans zit er in dat ze Boonen voor Krek aanzien.
Kappen met deze shit.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar Koffieplanter luisteren.
Mwa. Petit en Bonnet zijn zo slecht ook weer niet in een sprint.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Colombianen en Fransen lijken voorlopig de grootste verliezers.
En Spanje, maar daar verwacht toch niemand wat van vandaag.
Ik had Gaviria niet in mijn pronoquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar Koffieplanter luisteren.
Ik had m ook hoog zitten.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:31 schreef Slobeend het volgende:
Ik had Gaviria op 1 in de prono. Warum?
15:30-16:00quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat is de verwachte finish?
Desalniettemin zitten ze dan nog met moeite bij de 10 snelsten van de kopgroep, want van de 200 die meerijden zijn er 100 snel.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mwa. Petit en Bonnet zijn zo slecht ook weer niet in een sprint.
Ff wat stokbroden halen?quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:34 schreef Mani89 het volgende:
Tom Leezer moet zich terug laten zakken.
Die moet dat helemaal niet laten doen. Een mannetje extra daarachter maakt weinig uit. Je soepeert alleen maar 1 van je 5 mannen vooraan ermee op.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:34 schreef Mani89 het volgende:
Tom Leezer moet zich terug laten zakken.
Vanzelf zweten we ook mee voor de TV en leggen we het loodje.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:37 schreef Mani89 het volgende:
Ze moeten nog 150 kilometer mensen, wat een ultieme uitputtingsslag wordt dit.
Vrijwel alles geloof ik never nooit niet. Daarvoor zijn de verschillen te groot. Denk dat tussen waaier 1 en de laatste waaier zo al minstens 5 minuten zit.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:37 schreef noodgang het volgende:
En dadelijk nog 100 km op een omloopje, dan komt vrijwel alles toch weer bij elkaar
Klopt. Geen Petit. Die zit in waaier 3, dat minigroepje met Demare en Van Emden.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie toch echt maar 1 Fransman in die groep zitten.
Hopelijk zit Pozatto ook mee.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:40 schreef theodoor9 het volgende:
Ella is aan het linkeballen. José wordt al zenuwachtig
Ik heb hem als WK gepronoodquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die moeten ze echt nooit meer meenemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only way you can be original, is to be yourself.
Ik denk dat hij zelf wel een pyjama uit kan trekken. Daarnaast lijkt Sagan me een te grote baas voor een fucking pyjama.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:45 schreef Toby56 het volgende:
Peter gaat deze winter gewoon weer in z'n regenboogpyjama slapen.
DIe mag zijn lief dan uittrekken enzo.
Gelukkig Kerstfeest.
quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
TwenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
BoeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een regenboogpyjama is andere kost.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zelf wel een pyjama uit kan trekken. Daarnaast lijkt Sagan me een te grote baas voor een fucking pyjama.
Lieve schat, in een waaier rijdt iedereen mee. Anders beland je in het kantje en kan je zo eruit gereden worden. Daarom draai je mee. Overigens doet Terpstra dat met mate. Ik heb hem 2 of 3 keer op kop gezien.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:44 schreef LekkerWeertje het volgende:
Groenewegen moet gewoon zelf kopwerk opknappen, omdat Terpstra voor z'n Etixx-buddies rijdt.
Nee man, landenploegen is het enige wat zo'n WK wat bijzonder maaktquote:Op zondag 16 oktober 2016 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze moeten het WK ook gewoon met teams doen ipv met landen, ik vind dat zo'n onzin.
Dit dus.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee man, landenploegen is het enige wat zo'n WK wat bijzonder maakt
Sowieso slaat een WK of OS met commerciėle teams in sporten nergens op.
En je steeds afvragen: rijdt hij nu voor Dinges of Donges?quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit dus.Een of twee keer jaar moet dat kunnen.
Groenewegen bleef wel eerst gewoon dommig achteraan hangen tot Van Baarle hem kwam halen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lieve schat, in een waaier rijdt iedereen mee. Anders beland je in het kantje en kan je zo eruit gereden worden. Daarom draai je mee. Overigens doet Terpstra dat met mate. Ik heb hem 2 of 3 keer op kop gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |