De naam ook nog C.C. dus dat moet goed zijn.quote:
Ik vond deze dan weer makkelijk en de vorige nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had je veel beter de verdubbelaar in kunnen zetten ja, veel moeilijkere vraag
Dat had ik ook gegoktquote:
Hij is hier al eens een paar straten verderop geweest. Close, but no sigarquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen als ie bij mij in de straat komt is ie welkom
Kun je toch weer een mooie design stoelhoes van kopenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Dat zijn nou mensen die je het niet gunt. 'Nou, we zijn wel met een restyling bezig'
Liever dan "we kunnen het zo hard gebruiken" en dan wel geld aan die loten bestedenquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:02 schreef timmmmm het volgende:
Dat zijn nou mensen die je het niet gunt. 'Nou, we zijn wel met een restyling bezig'
dit idd!quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:04 schreef zoem het volgende:
Gewoon een dealtje sluiten met die ander. Laten winnen en dan 50/50 split
Dat kan dus niet. (meer)quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:07 schreef zoem het volgende:
Heb je zo goed gespeeld, ga je naar huis met 10k straks
Beaquote:
nee hij skiet, geen schijt te zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:08 schreef zoem het volgende:
Telkens van die schijtfilmpjes tussendoor
germish partenkirchen ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Ja hier weet ik dus helemaal niks van he
Ik ook niet, maar ik ben goed met Googlequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Ja hier weet ik dus helemaal niks van he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |