Welke laptop heb je gekocht?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:54 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo hier ben ik vanaf mijn nieuwe laptop.
ik heb de nieuwste dell xps13 gekregen van mn werkquote:
Jij was toch Egyptischquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou niet van hardcore hihaho
[..]
Volgens mij verwar je mij met iemand anders
Moet je wel om 05:00 je bed al uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar lijkt me fijn je te zien, dat weet je.
Goed geantwoordquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een dubbeldate tussen mij, chloro, opso en willoow
Ken overigens niemand die zijn/haar laptop van werk ook alleen voor werk gebruiktquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb de nieuwste dell xps13 gekregen van mn werk
feitelijk natuurlijk voor m'n werk maar ik kan er goed op fokken
Wat is dit nou weer voor gebrabbel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het antwoord van deze opgave is een mening dus kan nooit waarheid zijn
ik kreeg hem alvast mee van de office manager maar ik denk dat hij nog helemaal geīnstalleerd moet worden door het kantoor dus alles wat ik er nu mee doe raak ik weer kwijt denk ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ken overigens niemand die zijn/haar laptop van werk ook alleen voor werk gebruikt
Woehaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor gebrabbel?
waarheidquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kreeg net in mijn oortje door dat er dingen bestaan als USB-sticks en cloud opslag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik kreeg hem alvast mee van de office manager maar ik denk dat hij nog helemaal geīnstalleerd moet worden door het kantoor dus alles wat ik er nu mee doe raak ik weer kwijt denk ik
Ik zal Noel eens vragen of hij je even serieus neemtquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:00 schreef xcachet het volgende:
Nou dat wordt dan ¤4,00. Nee mevrouw, ik ben van mening dat het totaal ¤3,00 is.
Heb net hzaw zijn antwoord goedgekeurd ga jij de arme jongen zijn droom in duigen gooienquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha cachie snapt het weer nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:00 schreef xcachet het volgende:
Nou dat wordt dan ¤4,00. Nee mevrouw, ik ben van mening dat het totaal ¤3,00 is.
En dan krijg ik het commentaar altijd over Noel te beginnen als ik post van hzaw.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal Noel eens vragen of hij je even serieus neemt
niet qua data gek, instellingen enzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kreeg net in mijn oortje door dat er dingen bestaan als USB-sticks en cloud opslag.
Ik wil Noel ook best serieus nemen, maar dan heb ik het weer gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan krijg ik het commentaar altijd over Noel te beginnen als ik post van hzaw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |