ons asieldier ook. Gehaald uit het asiel toen hij volgens het asiel 5 was. Maar de dierenarts ziet dat er niet aan afquote:Op zondag 16 oktober 2016 10:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Romy, van het asiel in ieder geval. 1,5 jaar oud. Houd enorm van knuffelen.
postimage.org en anders nl.tinypic.comquote:Op zondag 16 oktober 2016 10:00 schreef Vlarp het volgende:
Wat is eigenlijk de beste site om een plaatje te uploaden zodat ik 'm hier gewoon kan plaatsen?
Ja, dat kan dus niet meer. Je moet nu bij je poes blijven!!quote:Op zondag 16 oktober 2016 09:36 schreef Vlarp het volgende:
Sinds gisteren een poezenbeest in huis. En ik vind het echt zo gezellig.
En dan straks om 13:45 de halve marathon lopen.
Of die lekkere tweelingbroer dus.quote:
Same.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:29 schreef Kaas- het volgende:
Huisdieren zijn superleuk, maar alleen als anderen ze hebben.Ik wil gewoon vrij zijn en op vrijdagochtend kunnen besluiten dat ik het hele weekend weg ben, zonder dat ik dan altijd van allemaal anderen afhankelijk ben. En elke avond ook niet zomaar iets na je werk kunnen plannen, maar eerst voor je huisdieren naar huis moeten etc. en elke dag wandelen met die hond. Moet er echt niet aan denken.
Kat heeft ook wel eens om 21:00 eten gehad. Beestje van ons schrokt gelukkig de brokken niet als een gek op, maar doet twee dagen met een bakje. En qua natvoer, ik vraag mijn ouders ff of buren. Sporadisch dat we er niet zijn. En wil ik weg een nacht, krijgt hij om 12:00 al natvoer en een dag later in de avond pas weer. Bottomline, brokjes genoeg en hij heeft een fonteintje met water.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:29 schreef Kaas- het volgende:
Huisdieren zijn superleuk, maar alleen als anderen ze hebben.Ik wil gewoon vrij zijn en op vrijdagochtend kunnen besluiten dat ik het hele weekend weg ben, zonder dat ik dan altijd van allemaal anderen afhankelijk ben. En elke avond ook niet zomaar iets na je werk kunnen plannen, maar eerst voor je huisdieren naar huis moeten etc. en elke dag wandelen met die hond. Moet er echt niet aan denken.
Om die reden heb ik eigenlijk ook geen man meer.quote:Op zondag 16 oktober 2016 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same.
Altijd een hond gehad vroeger. Maar nu zou ik t, exact om die reden, echt niet willen.
+1quote:Op zondag 16 oktober 2016 14:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om die reden heb ik eigenlijk ook geen man meer.
En is die zelfstandig genoeg om een avond/dag alleen te kunnen overleven..quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:22 schreef Kaas- het volgende:
Maar als je de goede man hebt dan vormt hij geen belemmering voor je vrijheid om te doen wat je wilt.
Dat mag ik toch wel hopen eigenlijk, persoonlijk zou ik het niet kunnen verdragen als m'n vriend me altijd zou claimen en me niet ook aldoor met anderen zou laten stappen en vakantie vieren etc. Je bent nog altijd twee individuen, geen gezamenlijke eenheid of zo. Maar iedereen staat daar uiteraard anders in.quote:Op zondag 16 oktober 2016 15:42 schreef Peter het volgende:
[..]
En is die zelfstandig genoeg om een avond/dag alleen te kunnen overleven..
Dit.quote:Op zondag 16 oktober 2016 16:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat mag ik toch wel hopen eigenlijk, persoonlijk zou ik het niet kunnen verdragen als m'n vriend me altijd zou claimen en me niet ook aldoor met anderen zou laten stappen en vakantie vieren etc. Je bent nog altijd twee individuen, geen gezamenlijke eenheid of zo. Maar iedereen staat daar uiteraard anders in.
Voquote:Op zondag 16 oktober 2016 17:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zelfs in een relatie moet je beide nog wel momenten hebben waarbij je niet samen dingen hoeft te doen. Je moet wel gezamenlijk afspreken tot welke hoogte deze vrijheid gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |