Dan ben ik vaak blijven zittenquote:
Waar ga je heen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb mijn eerste echte examen gehad op de uni. Ik heb slecht geslapen, niks gegeten, allemaal voor niets. Het stelde niks voor.
Morgen huisje kijken en tekenen
cool!quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb mijn eerste echte examen gehad op de uni. Ik heb slecht geslapen, niks gegeten, allemaal voor niets. Het stelde niks voor.
Ik heb (een aantal) klassen overgeslagenquote:
T gaat heel rap nu. Vriendin's huis ook al binnen een week. Poef, weg.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:10 schreef Renesite het volgende:
Huisje alweer verkocht binnen twee fucking dagen.!
Tilburgquote:
Vind er werkelijk niks aan op deze manier...quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T gaat heel rap nu. Vriendin's huis ook al binnen een week. Poef, weg.
Wow.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:10 schreef Renesite het volgende:
O ja, dat wist ikquote:
Bij een koophuis?quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow.
Mijn vriend had binnen 1 minuut na plaatsing gereageerd op een huis in Eindhoven en bij de bezichtiging direct ja gezegd.
Had jij daar niet een enorm sterke mening over?quote:
Succesquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Enige echt lekkere medicijn
Dus met een grote kop op de bank, Westworld kijken.
Jup. Het gaat snel in Eindhoven centrum.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij een koophuis?
Damn... Het gaat wel om meer dan 200k of zo
Nieuwe huizen o deze markt gaan echt hard!quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:10 schreef Renesite het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wow.
Mijn vriend had binnen 1 minuut na plaatsing gereageerd op een huis in Eindhoven en bij de bezichtiging direct ja gezegd.
Nice man. Gefeliciteerd (ervan uitgaand dat het idd goed gegaan blijkt te zijnquote:Op maandag 17 oktober 2016 22:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Jup.quote:
Ik heb veel hoop. Het was Engels. Which I am very great at.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nice man. Gefeliciteerd (ervan uitgaand dat het idd goed gegaan blijkt te zijn).
Oh dat zal wel goed zitten dan.quote:Op maandag 17 oktober 2016 22:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb veel hoop. Het was Engels. Which I am very great at.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |